Життя – це просто дивна казка, в яку приходимо лиш раз (продовження)

Матеріал уроку. “Сотворения світу” (з “Книги Буття” Старого Завіту).

Мета. Розвивати та поглиблювати уявлення дітей про створення світу. Допомогти усвідомити, що Бог створив цей світ для кожного з нас – створив його прекрасним і досконалим. Збагачувати словниковий запас учнів. Виховувати почуття любові до навколишнього світу. Розвивати почуття відповідальності кожної людини за збереження і примноження подарованих Богом скарбів.

Обладнання. Літературно-художнє видання “Створення світу”.

Хід уроку

І. Актуалізація

знань.

1. Мовна розминка.

– Прочитайте речення.

– Чиї це слова?

– Яке продовження наведеної фрази? (“…й нехай птаство літає над землею попід твердю небесною…”)

– Як розумієте його зміст?

2. Вправа “Інтерв’ю”.

Діти об’єднуються в пари. Розподіляють між собою ролі: кореспондент і респондент. Кореспондент складає три запитання за змістом тексту”Сотворения світу” (з “Книги Буття” Старого Завіту), а респондент відповідає. Потім учні міняються ролями.

Кореспондент:

– Що створив Бог на самому початку?

– Як Бог назвав світло, а як – темряву?

На який день від початку світу Бог створив людину?

Респондент:

– На початку Бог створив небо і землю.

– Світло назвав день, а темряву ніч.

– Бог створив людину на шостий день.

II. Робота над темою уроку.

1. Підготовча робота.

Перегляд літературно-художнього видання “Створення світу”.

2. Словникова робота.

З’єднати стрілками слова-синоніми.

3. Слово вчителя.

Старий Завіт – одна з двох (поряд із Новим Завітом) складова частина християнської Біблії, шо містить в собі основи віровчення, принципи релігійного життя та відомості про історію людства в цілому.

Першою книгою Старого Завіту є книга Буття. Нам точно не відома дата написання цієї книги, але вчені висловлюють думку, що вона охоплює межі XV-XIII століття до н. е. Варто також зазначити, що створення світу у книзі Буття є чітко проілюстроване. Тут описується, що світ був створений поетапно. Головною кульмінацією наприкінці книги Буття є творення Богом людини як вершини божественного творіння. Після створення світу Господь дав людині закон: 6 днів жити для світу, а 7 день присвятити йому, тобто Творцю.

4. Робота з підручником.

> Читати текст, поділяючи його на логічно завершені частини, переказуючи кожну частину як казкову історію.

> Опрацювання запитань, поданих у підручнику після тексту.

III. Підсумок уроку.

Тестування

1. Перша частина Старого завіту складається з…

А) чотирьох книг;

Б) п’яти книг;

В) шести книг.

2. Після створення світу Господь дав людині…

А) закон:

Б) побажання;

В) настанови.

3. Бог створив день і ніч…

А) першого дня;

Б) другого дня;

В) третього дня.

4. Бог створив світ для…

А) себе;

Б) людини;

В) всього живого.

5. Сотворив Бог людину…

А) за планом;

Б) на образ ангелів небесних;

В) на свій образ.

6. Бог сотворив людину, щоб…

А) вона жила в мирі і щасті;

Б) вона панувала над світом;

В) задовольнити своє бажання.

7. Бог створив чоловіка з…

А) грудки землі;

Б) грудки піску;

В) земного пороху.

8. Бог закінчив своє діло на…

А) сьомий день:

Б) шостий день:

В) п’ятий день.

IV. Домашнє завдання.

Попрацювати з тлумачним словником в електронній версії підручника і знайти тлумачення незрозумілих слів.

За бажанням намалювати власну ілюстрацію до тексту “Створення світу”.


1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 оценок, среднее: 5,00 из 5)

Життя – це просто дивна казка, в яку приходимо лиш раз (продовження)


опис твір картини весна рання
Життя – це просто дивна казка, в яку приходимо лиш раз (продовження)