Урок виразного читання. Виразне читання та аналіз поезій Байрона

Урок зарубіжної літератури 9 клас

УРОК № 42

Тема. Урок виразного читання. Виразне читання та аналіз поезій Байрона

Мета: навчати виразного читання поетичних творів; перевірити якість заучування поезій напам’ять; розвивати пам’ять та артистизм; учити презентувати власні ілюстрації, виховувати прагнення передавати своє бачення поезії у зорових образах; розвивати навички публічного виступу, творчі здібності учнів.

Обладнання: учнівські ілюстрації до творів Байрона.

Тип уроку: Виразне читання.

ХІД УРОКУ

І. Мотивація

навчальної діяльності

Учитель. Творчість Байрона була новаторською. У ній містяться ідеї, які хвилювали сучасників і наступні покоління. Для викладу цих ідей Байрон знайшов нові форми – жанри, яких до нього не знала поезія. А ліричний герой Байрона виник за певних історичних умов і віддзеркалив основні проблеми свого часу, тому і виявився близьким багатьом поетам. “Байронічний герой” збуджував у людині відчуття своєї неповторності, свого права на власні думки і почуття. Такий герой не знає причин “світової скорботи” і як її позбутися. 1 він залишає за собою право не ховатися від неї, а вистраждати

її. Сьогодні поезія Байрона звучатиме впродовж уроку.

4. Виразне читання учнями напам’ять поезій Байрона

4. Виразне читання поезій Байрона

4. Презентація учнівських ілюстративних робіт

Завдання для учня

Продемонструвати ілюстрацію, пояснити вибір поезії та зорові образи на малюнку, зачитати уривок із твору або весь твір (якщо його на уроці ще не було прочитано).

5. Рефлексія

5. “Вільне письмо” на тему “Байронічний герой”

Приклад

Байронічний герой… Жорстокість світу примушує утікати від його реалій. Самотню душу охоплює відчуття світової скорботи та світлий сум через палке кохання. Прагнення до світової гармонії та щастя утримує поета в такому жорстокому і байдужому світі. Холодний відчай, розчарування в людях призводять до бунту проти існуючих соціальних відносин. Фіналом життя може бути смерть в ім’я свободи…

5. Об’єднання учнів в групи для роботи на наступному уроці

6. Домашнє завдання

Випереджувальне завдання: опрацювати в групах та підготувати презентацію творів:

7. група 1 – В. Гюго “Мазепа”;

8. група 2 – В. Сосюра “Мазепа”;

9. група 3 – О. Пушкін “Полтава”;

10. група 4 – Ю. Словацький “Мазепа”.




1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 оценок, среднее: 5,00 из 5)

Урок виразного читання. Виразне читання та аналіз поезій Байрона


кого у світі вважають першим байкарем
Урок виразного читання. Виразне читання та аналіз поезій Байрона