Урок-діалог

  3.3. Урок-діалог

Широким використанням нетрадиційних форм організації навчально – виховної діяльності відзначаються уроки, на яких вивчаються драматичні твори. Під час багатопланового діалогу (учень-учитель, учень-текст, учень – учень, учень-персонаж) кожен учень є активним учасником обговорення якоїсь проблеми чи дискусії. Він намагається висловити свою точку зору, підтвердити її фактами, відомостями з тексту, прикладами з життя. Цікавими є завдання відтворити власні ідеї та уявлення за допомогою візуальних знаків (крапок, ліній,

зірок, силуетів, кіл, трикутників, контурів листків, дерев, сердець і т. д.). Захоплення школярів викликають інсценізації уривків драматичних творів. Готуючись до їх постановки перед однокласниками, учні реконструюють текст, пристосовуючи його до відповідних умов, вибирають ролі, які виконуватимуть, проводять репетиції. Це не тільки дає можливість кожному проявити свої здібності, своє “Я”, а й є справжньою школою творчого спілкування дітей, у результаті якого долаються певні труднощі, знаходяться спільні рішення, виникають нові ідеї.


1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 оценок, среднее: 5,00 из 5)


Урок-діалог


автобіографічні елементи в романі анна кареніна
Урок-діалог