Роль композиції роману “Герой нашого часу” у розкритті характеру Печоріна
Влада золота та її філософія у повісті Оноре де Бальзака “Гобсек”
Проблеми, що порушуються в оповіданні P. М. Рільке “Пісня про Правду”
Альбер КАМЮ (1913-1960) – З ЛІТЕРАТУРИ ДРУГОЇ ПОЛОВИНИ ХХ ст
Висока таємниця кохання (за лірикою Петрарки) ФРАНЧЕСКО ПЕТРАРКА
Зневіра Рея Бредбері в майбутньому технократичної цивілізації
Лист до принцеси (за п’єсою С. Маршака “Дванадцять місяців”)
ІВАН КРИЛОВ 1769-1844
Вірш С. Єсеніна “Відгомоніла золота діброва”
ЛІТЕРАТУРА ДОБИ ВІДРОДЖЕННЯ
“Найголовнішого очима не побачиш” (За філософською казкою Антуана де Сент-Екзюпері “Маленький принц”)
Висока трагедія як провідний жанр літератури класицизму
“Я вытомлен лирикой (по творчеству В. В. Маяковского)”
Мої враження від оповідання Г. Веллса “Чарівна крамниця”
Контрольний твір-роздум за романом Ф. Достоєвського “Злочин і кара”
Павутинка (1917) – Рюноске АКУТАГАВА 1892-1927
ПРО КОНИКА ТА ЦВІРКУНА – ДЖОН КІТС – ОСКАР УАЙЛЬД
БИЛИНА ЯК ЖАНР ДАВНЬОРУСЬКОЇ ЛІТЕРАТУРИ
Гармонія людини і природи – одна з головних проблем твору Кавабата Ясунарі “Тисяча журавлів”. Вишукана простота стилю письменника
Конфлікт Жульєна Сореля із суспільством як сюжетний стрижень роману – ВНУТРІШНЯ ДРАМА ЖУЛЬЄНА СОРЕЛЯ ЯК РЕЗУЛЬТАТ КОНФЛІКТУ ІЗ СУСПІЛЬСТВОМ
ПЛАН – РОАЛЬД ДАЛ – СУЧАСНА ЛІТЕРАТУРА. У КОЛІ ДОБРИХ ГЕРОЇВ
Пурпурові вітрила (1921) – Олександр ГРІН 1880-1932
Это все о России (по творчеству А. А. Блока)
Мелодичность поэзии А. А. Фета
ПЕРЕЛІК МОЖЛИВИХ ТЕМ – В. СКОТТ
Найвидатніші здобутки світової літератури XVII і XVIII ст., а також XIX ст. (доби романтизму)
Аналітична композиція у п’єсах Ібсена
КОНТРОЛЬНІ ПИТАННЯ З ВИБІРКОВИМИ ВІДПОВІДЯМИ – Р. БРЕДБЕРІ, А. ДЕ СЕНТ-ЕКЗЮПЕРІ – ЛЮДИНА ТА ЇЇ СBIT
Олександр Блок
У чому схожість і відмінність поглядів Тютчева і Фета на поезію? Чиє розуміння поезії вам ближче?
Проблема співвідношення естетики й етики – ПОРТРЕТ ДОРІАНА ГРЕЯ” ЯК ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИЙ РОМАН. ЙОГО ХУДОЖНЯ СВОЄРІДНІСТЬ
Проблематика і система образів твору Михайла Булгакова “Майстер і Маргарита”. Особистість і влада, різні аспекти потрактування проблеми
Жадібність людини вбиває її душу (за п’єсою С. Маршака “Дванадцять місяців”)
Що в житті людини найцінніше? (За повістю Ч. Діккенса “Різдвяна пісня в прозі”) А. ЧЕХОВ, Ч. ДІККЕНС – ЛІТЕРАТУРА І МОРАЛЬНЕ ВДОСКОНАЛЕННЯ ЛЮДСТВА
Тетяна – улюблена героїня О. С. Пушкіна – ОЛЕКСАНДР ПУШКІН ТВОРИ ІЗ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
Три пальмы – Михаил Юрьевич ЛЕРМОНТОВ (1814-1841) – ПОЭТИЧЕСКОЕ ОСМЫСЛЕНИЕ ДЕЙСТВИТЕЛЬНОСТИ
КОРОЛЬ ЛІР І ЙОГО ДОЧКИ – ЛЕГЕНДАРНІ ГЕРОЇ НАРОДНИХ БИЛИН І БАЛАД
Своєрідність світобачення та його художнє втілення в оповіданні Франца Кафки “Перевтілення”. Грегор Замза і його родина. Особливості стилю письменника
Мотив исторической памяти в поэзии А. Ахматовой
Схарактеризуйте ідейно-художню своєрідність роману Ч. Діккенса “Домбі і син”. Проаналізуйте образи містера Домбі, Поля, Флоренс
Философская лирика Тютчева
Джек ЛОНДОН 1876-1916
Стефан Малларме
Ебінізер Скрудж – головний герой “Різдвяної пісні у прозі”
РОАЛЬД ДАЛ
Многоликая любовь в лирике Марины Цветаевой
Путь исканий Пьера Безухова
Основна ідея епосу “Поема про Гільгамеша”
ПІСНЯ ПРО СОЛДАТІВ З ВЕСТЕРПЛЯТТЕ – ВІРШІ, ОПАЛЕНІ ВОГНЕМ ВІЙНИ
Контрольна робота за темою “Творчість А. Камю, Е. Хемінгуея, Кавабата Ясунарі”
Прометей – ГРЕЦЬКІ МІФИ
Життя і творчість японського письменника Кавабата Ясунарі
Загальна характеристика творчості Шекспіра. Періодизація, естетика, ідейна складова
Алегоричний зміст твору Р. Бернса “Джон-Ячмінь”
Песнь о вещем1 Олеге – Александр Сергеевич ПУШКИН (1799-1837) – ПОЭТИЧЕСКОЕ ОСМЫСЛЕНИЕ ДЕЙСТВИТЕЛЬНОСТИ
Бойове товариство, побут і звичаї запорожців у повісті М. Гоголя “Тарас Бульба”
Лопе де Вега – представник ренесансного реалізму. “Фуенте Овехуна”, “Зірка Севільї”, “Собака на сіні”
Два народи – дві героїні (Наташа Ростова і Скарлет О’Хара)
Философская насыщенность лирики Б. Пастернака
Узагальнення за розділом “Жанрово-тематичне розмаїття середньовічної літератури”
СОНЕТИ – ВІЛЬЯМ ШЕКСПІР
Історія створення комедії – КОМЕДІЯ МОЛЬЄРА “МІЩАНИН-ШЛЯХТИЧ”. ВТІЛЕННЯ У ТВОРІ РИС КЛАСИЦИСТИЧНОЇ КОМЕДІЇ
“Прометей” – ШЕДЕВРИ ЛІРИЧНОЇ СПАДЩИНИ БАЙРОНА
Разоблачение сталинизма в повести А. Платонова
“Я тої сили частка, що робить лиш добро, бажаючи лиш злого” (образ Мефістофеля в трагедії Йоганна Вольфганга Гете “Фауст”)
ЯПОНСЬКА НАРОДНА КАЗКА
Рецензия на трилогию “О русских женщинах” Абрамова Ф. А
Добро і зло в п’єсі Самуіла Маршака “Дванадцять місяців”
ВІРШІ ПРО КОХАННЯ
Давид і Самсон – біблійні герої-богатирі
Динаміка образу Атилії в оповіданні М. Павича “Дамаскін” М. ПАВИЧ, П. ЗЮСКІНД – ІЗ ЛІТЕРАТУРИ КІНЦЯ XX – ПОЧАТКУ XXI СТОЛІТТЯ. СУЧАСНИЙ ЛІТЕРАТУРНИЙ ПРОЦЕС
Любов завжди таємниця (за творами О. Купріна та І. Буніна)
Милорад Павич – М. Павич – представник сербської літератури XX-XXI ст
Жага до життя (1906) – Джек ЛОНДОН 1876-1916
Словничок літературознавчих термінів
СОНЕТ 143 – Вільям Шекспір (1564-1616)
ПІЗНАВАЛЬНЕ ЗНАЧЕННЯ СВІТОВОЇ ЛІТЕРАТУРИ
Художественное своеобразие романа М. Горького “Мать”
Мій улюблений герой роману Л. Толстого “Війна і мир”
ПРО ІЛЛЮ МУРОМЦЯ ТА СОЛОВІЯ – ГЕРОЇЧНІ ПІСНІ І БАЛАДИ
Основні тенденції розвитку драматургії кінця XIX – початку XX ст. “Нова драматургія”, її засадничі принципи. Творчі знахідки та здобутки Г. Ібсена, А. Чехова, Б. Шоу
Женские судьбы в романе М. А. Шолохова “Тихий Дон”
АДАМ МІЦКЕВИЧ (1798-1855)
РУБАЇ – Омар Хайям (1048 – після 1122) – ЗОЛОТА ДОБА ПЕРСЬКО-ТАДЖИЦЬКОЇ ЛІРИКИ
“Есть женщины в русских селеньях” (по произведениям Н. А. Некрасова)
“Автор першої книги XXI століття” М. Павич М. ПАВИЧ, П. ЗЮСКІНД – ІЗ ЛІТЕРАТУРИ КІНЦЯ XX – ПОЧАТКУ XXI СТОЛІТТЯ. СУЧАСНИЙ ЛІТЕРАТУРНИЙ ПРОЦЕС
Выбор Мастера и Маргариты в романе М. А. Булгакова “Мастер и Маргарита”
Особливості будови роману – “ЄВГЕНІЙ ОНЄГІН” – РОМАН У ВІРШАХ
ГАЛЕРНИК – Луїс де Гонгор (1561-1627)
Єдність сатиричного і ліричного у поемі Гоголя “Мертві душі”
ПЕРЕЛІК МОЖЛИВИХ ТЕМ – Е. ЗОЛЯ, О. ВАЙЛЬД
“Пісня про Роланда” як зразок середньовічного героїчного епосу
Листівки з видами міст (1960) – Джанні РОДАРІ 1920-1980
ЛЮБОВ ДО ЖИТТЯ – Джек Лондон (Джон Гріффіт Лондон) (1876-1916)
Розвінчання, “деромантизація” злочинного світу в романі Ч. Діккенса “Пригоди Олівера Твіста”
“Дни Турбиных” – пьеса об интеллигенции и революции
Життєвий і творчий шлях російської поетеси Анни Ахматової. Утілення у творчості А. Ахматової ознак акмеїзму
Мої улюблені танки Такубоку
Аналіз психології людини в творі Джеймса Джойса “Джакомо Джойс”
ЗНАВЕЦЬ ТАЄМНИЦЬ ЛЮДСЬКОЇ ДУШІ
Йоганн Вольфганг Гете “Фауст”
Для чого людині розум? (За романом Д. Дефо “Робінзон Крузо”) Д. ДЕФО, Ж. ВЕРН, ДЖ. ЛОНДОН, Ш. ПЕТЕФІ, Р. Л. СТІВЕНСОН
Контрольна робота за темою “Вступ. Література першої половини XX ст. Творчість Г. Ібсена, Ф. Кафки, Дж. Джойса”
Омар Хайям. Рубаї
“Найголовнішого очима не побачиш…” (За казкою-притчею А. де Сент-Екзюпері “Маленький принц”) Р. БРЕДБЕРІ, А. ДЕ СЕНТ-ЕКЗЮПЕРІ – ЛЮДИНА ТА ЇЇ СBIT
Наказание Раскольникова (по роману Ф. М. Достоевского “Преступление и наказание”)
Провідні засоби індивідуалізації персонажів роману “Пригоди Олівера Твіста”. Характеристика образу Олівера Твіста. Соціальна дієвість творчості Діккенса
ШТРИХИ ДО ІСТОРИКО-ЛІТЕРАТУРНОГО ПОРТРЕТА – З ЛІТЕРАТУРИ ДРУГОЇ ПОЛОВИНИ ХХ ст
Мудрість та любов жіночого серця (образи Ровени та Ребекки)
Есхіл (525-456 рр. до н. е.) – ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ДАВНЬОГРЕЦЬКОЇ ЛІТЕРАТУРИ
Мій друг Той Сойєр МАРК ТВЕН, Е. ПОРТЕР, Р. БЕРНС
Загальна характеристика італійської літератури XVIII ст
У чому сенс спору між Богом і Мефістофелем? (За твором Гете “Фауст”)
Мауглі – вихованець джунглів (Редьярд Кіплінг)
Орфей і Еврідіка – ГРЕЦЬКІ МІФИ
Горные вершины – Михаил Юрьевич ЛЕРМОНТОВ (1814-1841) – ПОЭТИЧЕСКОЕ ОСМЫСЛЕНИЕ ДЕЙСТВИТЕЛЬНОСТИ
РОБЕРТ ШЕКЛІ – НОВІ ОБРІЇ ЛІТЕРАТУРНОЇ ФАНТАСТИКИ
Общность судьбы Франца Кафки и Грегора Замзы (по новелле Ф. Кафки “Превращение”)
Жалок или страшен Молчалин?
Учителі пана Журдена (За комедією Мольєра “Міщанин-шляхтич”)
Доля Ісуса та його вчення
“Наздогін великій епосі…” – Віхи життя, віхи творчості
Традиції та новаторство розв’язання проблеми “поет і натовп” у поезії Ш. Бодлера “Альбатрос”
ГІ де МОПАССАН – ПРЕДСТАВНИК КРИТИЧНОГО РЕАЛІЗМУ
“Я была тогда с моим народом” (по творчеству А. А. Ахматовой)
(КР) Контрольна робота за творами Л. Толстого та А. Чехова
Засоби забезпечення зв”язності, тематика, жанрові особливості – “ЛЮДСЬКА КОМЕДІЯ”: ТВОРЧА ІСТОРІЯ, СТРУКТУРА ТА ХУДОЖНЯ СВОЄРІДНІСТЬ
Смішне і трагічне в комедії Д. І. Фонвізіна “Недоук” – ДЕНИС ФОНВІЗІН ТВОРИ ІЗ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
Мир природы в романе “Война и мир”
Гуманістична позиція автора в розкритті образу героя в оповіданні Купріна “Гранатовий браслет”
Духовні шукання і відкриття князя Андрія Волконського ЛЕВ ТОЛСТОЙ
Якою має бути справжня Людина?
Даніела Стіл
З “ВЕЛИКИМИ СПОДІВАННЯМИ” В СЕРЦІ
ІЛЛЯ МУРОМЕЦЬ І СОЛОВЕЙ-РОЗБІЙНИК – ГЕРОЇЧНІ ПІСНІ І БАЛАДИ
Головні життєві цінності в казці Антуана де Сент-Екзюпері “Маленький принц”
Бароко як синтез традицій