Мрії героїв повісті М. Твена у повісті “Пригоди Тома Сойєра” МАРК ТВЕН, Е. ПОРТЕР, Р. БЕРНС
ЕСТЕТИКА І ПОЕТИКА РОМАНТИЗМУ
ОСТРІВ СКАРБІВ – РОБЕРТ ЛЬЮЇС СТІВЕНСОН – ВІДКРИВАЧ ОСТРОВІ ДУХОВНИХ СКАРБІВ
Образ матінки Кураж – пророча метафора майбутнього Німеччини (за драмою Б. Брехта “Матінка Кураж та її діти”)
Художественные особенности комедии Грибоедова “Горе от ума”
Виктор Петрович АСТАФЬЕВ (1924-2001)
Трагічне і комічне в образі Дон Кіхота (За романом М. де Сервантеса “Дон Кіхот”)
Вільям Шекспір (1564-1616)
Новаторство Ібсена-драматурга. Його значення у світовій літературі
Балада Р. Л. Стівенсона “Вересовий трунок”
ПУРПУРОВІ ВІТРИЛА – ВІТРИЛА НАДІЇ
Ясунарі Кавабата “Тисяча журавлів”
(КР) Контрольна робота за романом Ф. Достоєвського “Злочин і кара”
Классические традиции в творчестве А. Ахматовой
ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ЛІТЕРАТУРИ ХІХ ст. РЕАЛІЗМ ЯК НАПРЯМ У СВІТОВІЙ ЛІТЕРАТУРІ
Художня література в ХІХ столітті – XIX СТОЛІТТЯ: ІСТОРИКО-КУЛЬТУРНА СИТУАЦІЯ
Чем Герасим выделялся среди дворовых людей? (И. С. Тургенев. “Муму”)
Отзыв о спектакле по пьесе А. Островского “Гроза”
Образ Митрофана в комедії Д. Фонвізіна “Недоук” – ДЕНИС ФОНВІЗІН ТВОРИ ІЗ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
Почему Владимир Дубровский стал разбойником?
НАРОДНА КАЗКА
ВІД РОМАНТИЗМУ ДО РЕАЛІЗМУ – УЗАГАЛЬНЕННЯ ТА СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ
Молчалин глазами Чацкого и Софьи
ПРО НАЗВУ КОНЦТАБОРУ БУХЕНВАЛЬД – ВІРШІ, ОПАЛЕНІ ВОГНЕМ ВІЙНИ
Дитячий дивосвіт в оповіданні Герберта Веллса “Чарівна крамниця”
“НЕЗНАЙОМА” – Олександр БЛОК (1880-1921) – З ЛІТЕРАТУРИ ПЕРШОЇ ПОЛОВИНИ ХХ СТ
Стендаль “Червоне і чорне”. Жіночі образи роману
УРОКИ ДОБРОТЫ – УРОКИ ДОБРОТЫ
Мои впечатления о детстве (Л. Н. Толстой “Детство”)
Романтизм і реалізм у XIX ст
О. ГЕНРІ (1862-1910)
ПЕРЕЛІК МОЖЛИВИХ ТЕМ – ЗАХІДНОЄВРОПЕЙСЬКА ПОЕЗІЯ. ФРАНЦУЗЬКИЙ ГЕРОЇЧНИЙ ЕПОС. АЛІГ’ЕРІ ДАНТЕ
Середньовічний епос
Мій підзахисний Євгеній Базаров (за романом І. С. Тургенєва “Батьки і діти”) – ІВАН ТУРГЕНЄВ ТВОРИ ІЗ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
Мацуо Басьо і японська класична поезія
“Герой нашого часу” – роман психологічний і філософський – МИХАЙЛО ЛЕРМОНТОВ ТВОРИ ІЗ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
БРЕМЕНСЬКІ МУЗИКАНТИ – ЯКОБ і ВІЛЬГЕЛЬМ ГРІММ
Структура – “ЛЮДСЬКА КОМЕДІЯ”: ТВОРЧА ІСТОРІЯ, СТРУКТУРА ТА ХУДОЖНЯ СВОЄРІДНІСТЬ
КОНТРОЛЬНІ ПИТАННЯ З ВИБІРКОВИМИ ВІДПОВІДЯМИ – Е. ЗОЛЯ, О. ВАЙЛЬД
Чичиков у гостях у Ноздрьова та Плюшкіна
Образ Троєкурова (за повістю О. Пушкіна “Дубровський”)
У чому полягає конфлікт у творі Джека Лондона “Біле Ікло”?
Франческо Петрарка (1304-1374)
Філософські основи англійського сентименталізму – ДОБА ПРОСВІТНИЦТВА. ТВОРЧІСТЬ Д. ДЕФО, Д. СВІФТА
МІФ ПРО ПРОМЕТЕЯ – З ДАВНЬОГРЕЦЬКОЇ МІФОЛОГІЇ
Гаррієт БІЧЕР-СТОУ 1811-1896
Чичиков – геніальне пророцтво Гоголя
Над якими етичними проблемами спонукав мене замислитись роман Ф. Достоєвського “Злочин і кара”?
Історія створення збірки. Смисл назви – “КНИГА ПІСЕНЬ” ВИДАТНЕ ЯВИЩЕ НІМЕЦЬКОГО РОМАНТИЗМУ
Життєвий і творчий шлях – ЕРНСТ ТЕОДОР АМАДЕЙ ГОФМАН. ДОЛЯ ТАЛАНТУ
“Вечера на хуторе близ Диканьки” – первый сборник повестей Н. В. Гоголя
“Зовсім тут інші причини…” – Відкрита книга РОМАН “ЗЛОЧИН І КАРА”
Человек и природа в повести А. Адамовича “Последняя пастораль”
Життя і творчість іспанського поета Федеріко Гарсія Лорки. Поезія. Синтез у творах міфології і фольклору з поетикою модернізму
Фантастичне й реальне в поемі “Рамаяна”
Історія створення повісті “Шинель” – ПОВІСТЬ “ШИНЕЛЬ”. ГУМАНІСТИЧНИЙ ПАФОС ТВОРУ
Гражданская лирика А. Ахматовой
Самотність як наслідок насилля, як причина, як засіб протистояти йому – головна тема творчості Г. Г. Маркеса
Лисиця і виноград – ЕЗОП
РОБИНЗОН КРУЗО – ДАНИЕЛЬ ДЕФО (1660-1731)
Гротеск и гіпербола, абсурд, алегорія в романі Франсуа Рабле “Гаргантюа и Пантагрюель”
Проаналізуйте роман Ф. Стендаля “Червоне і чорне” як панорамну картину часу з усіма його конфліктами, суспільними контрастами, пристрастями і духовними шуканнями
Уславлення непримиренної боротьби з іноземними загарбниками у баладі Р. Стівенсона “Вересовий мед”
Проблематика роману Оскара Вайльда “Портрет Доріана Грея”
О. де Бальзак “Гобсек”. Зіставлення образів Фанні Мальво й Анастазі де Ресто. Роль Дервіля в розгортанні й відтворенні подій повісті. Композиція та стиль твору
Судьба поколения в лирике А. Ахматовой
Дослідження американського життя в різних хронологічних зрізах (за творами Г. Міллера, Р. П. Уоррена, І. Шоу, Д. Селінджера, Дж. Апдайка, К. Воннегута, Дж. Хеллера, Р. Баха, С. Браун, Д. Стіл)
Ч. Діккенс. Життєвий і творчий шлях письменника. Творчість Діккенса як одна з вершин англійської літератури; реалістичні та романтичні тенденції у його прозі. Місце роману “Пригоди Олівера Твіста” у творчій спадщині письменника
Бертольт Брехт “Життя Галілея”
Основні правила класицизму – КЛАСИЦИЗМ ЯК ХУДОЖНІЙ НАПРЯМ У ЛІТЕРАТУРІ XVII СТОЛІТТЯ
Современное прочтение Грибоедова
Світогляд поета – ТРАГІЧНА СКЛАДНІСТЬ І СУПЕРЕЧЛИВІСТЬ СВІТОГЛЯДУ ТА ЕСТЕТИЧНІ ПОГЛЯДИ ШАРЛЯ БОДЛЕРА – ШАРЛЬ БОДЛЕР
Есть такая любовь.. (по повести А. И. Куприна “Гранатовый браслет”)
Евангельский сюжет в трактовке М. А. Булгакова
Поетична традиція у збірці. Новаторство Гейне – “КНИГА ПІСЕНЬ” ВИДАТНЕ ЯВИЩЕ НІМЕЦЬКОГО РОМАНТИЗМУ
Можно ли оправдать поступок Владимира Дубровского? (А. С. Пушкин “Дубровский”)
Утопія та антиутопія в романі “Гаргантюа та Пантагрюель”
Концепция человеческой личности в произведениях М. Горького
СОФОКЛ – ЕЛЛІНСЬКИЙ ТЕАТР
БАЛАДА ПРО СХІД І ЗАХІД – НАВЧИТИСЯ ЖИТИ ГІДНО – ЧАСТИНА ТРЕТЯ ДУХОВНЕ ВИПРОБУВАННЯ ЛЮДИНИ
Нові тенденції у світовій літературі 1960-1970-х рр.: активізація провідних жанрів інтелектуальної прози, поезії, драматургії, літератури факту та вплив на белетристику; розвиток наукової фантастики й антиутопії. Переростання модернізму в постмодернізм у літературі останньої третини XX ст
Особливості матеріалізації овідієвих метаморфоз у романі Рансмайра “Останній світ”
Тема гуманізму в романі Ж. Верна “П’ятнадцятирічний капітан”
МАЛЕНЬКИЙ ПРИНЦ – Антуан де Сент-Екзюпері (1900 – 1944) – ЛІТЕРАТУРА XX-XXI СТОЛІТТЯ
Жуль Верн (1828-1905)
Життя і творчість К. Гольдоні. Погляди драматурга на театр “Дель Арте”
Ставлення Р. Бредбері до цивілізації, котру він зобразив у новелі “Усмішка” Р. БРЕДБЕРІ, А. ДЕ СЕНТ-ЕКЗЮПЕРІ – ЛЮДИНА ТА ЇЇ СBIT
“Живе, граціозне, пластично-тонке зображення природи” (М. Некрасов) (за поезією Ф. Тютчева “Я знаю в праосені пору…”) KITC, Й. В. ГЕТЕ, Г. ГЕЙНЕ, Е. СЕТОН-ТОМПСОН, ДЖ. Р. КІПЛІНГ, АЛКМАН, М. ЛЕРМОНТОВ, МАЦУО БАСЬО, Ф. ТЮТЧЕВ – ПРИРОДА I ЛЮДИНА
Хто такий був Нарцис?
Расін “Андромаха”
Тема необратимости времени в лирике А. Ахматовой
ВОВК І ЯГНЯ – ІВАН КРИЛОВ – “В ЕЗОПА ВЧІТЬСЯ, ДОБРІ ЛЮДИ!” – “КРИЛАТІ КРИЛОВСЬКІ СЛОВА”
РІЗДВЯНА ПІСНЯ В ПРОЗІ, АБО РІЗДВЯНЕ ОПОВІДАННЯ З ПРИВИДАМИ – ЧАРЛЗ ДІККЕНС
СОНЕТ 66 – Вільям Шекспір (1564-1616)
ВЕРЕСОВИЙ ТРУНОК – НА КРИЛАХ РОМАНТИКИ – ПЕРЛИНИ СВІТОВОЇ ЛІТЕРАТУРНОЇ БАЛАДИ
З ЛІТЕРАТУРИ СЕРЕДНЬОВІЧЧЯ – УЗАГАЛЬНЕННЯ ТА СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ
Конфлікт ліричного героя з реальністю в ліриці Гайне
Музика Петі Ростова
Трагедія життя ліричного героя в поезії О. Блока “Про доблесті, про подвиги, про славу”
З міфів давніх євреїв – МІФИ РІЗНИХ НАРОДІВ ПРО СТВОРЕННЯ СВІТУ
Дон Кіхот і Санчо Панса як уособлення двох життєвих позицій (Сервантес Мігель)
Омар Хайям (1048 – після 1122) – ЗОЛОТА ДОБА ПЕРСЬКО-ТАДЖИЦЬКОЇ ЛІРИКИ
Лев Миколайович Толстой
З ЛІТЕРАТУРИ БАРОКО – УЗАГАЛЬНЕННЯ ТА СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ
Моє сприйняття поезії О. С Пушкіна
ДОМІНО – ЕРНЕСТ СЕТОН-ТОМПСОН
ПЛАНИ – ДЖ. СВІФТ, Д. КОНАН ДОЙЛ
Визначте художні особливості оповідань А. Чехова: “Людина в футлярі”, “Агрус”, “Про любов”, “Іонич”. Розкрийте роль символічної деталі, психологічного підтексту, відкритого фіналу
Звідки беруться цахеси? (за оповіданням А. Гофмана “Малюк Цахес”) – АМАДЕЙ ГОФМАН ТВОРИ ІЗ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
Світ очима дитини (за твором Г. Веллса “Чарівна крамниця”)
Герасим – главный герой рассказа И. С. Тургенева “Муму”
Хто винен у трагедії Жульєна Сореля?
Рух до реалізму – Віхи життя, віхи творчості
Розвиток усного зв’язного мовлення. Дискусія “Що таке істина?” за романом Михайла Булгакова “Майстер і Маргарита”
“Злочин і кара” – роман про російський капіталізм
ВІТРИЛА НАДІЇ
Костянтин Левін: історія шукань – Відкрита книга РОМАН “АННА КАРЕНІНА”
Історія життя Доріана Грея (за романом О. Вайльда “Портрет Доріана Грея”)
Тема любви в поэзии С. Есенина
Нора Хельмер – особистість чи “Лялька” (На матеріалі “реалістичної драми” Г. Ібсена “Ляльковий дім”)
АНГЛІЙСЬКИЙ РЕАЛІСТИЧНИЙ РОМАН. Ч. ДІККЕНС
Алегоричний зміст і гуманістичне спрямування “Божественної комедії” Данте
Романтическое бегство от действительности в поэме Байрона “Чайльд Гарольд”
ПЕРЕЛІК МОЖЛИВИХ ТЕМ – ГОМЕР, ТІРТЕЙ, САПФО, АНАКРЕОНТ, ЕСХІЛ, СОФОКЛ, ВЕРГІЛІЙ, ГОРАЦІЙ, ОВІДІЙ
НІМЕЦЬКИЙ РОМАНТИЗМ. Е. Т. А. ГОФМАН. Г. ГЕЙНЕ
ПЛАНИ – ЗАХІДНОЄВРОПЕЙСЬКА ПОЕЗІЯ. ФРАНЦУЗЬКИЙ ГЕРОЇЧНИЙ ЕПОС. АЛІГ’ЕРІ ДАНТЕ
МАЛЕНЬКІ ДИВА ЖИТТЯ
Бабка і Муравель (1808) – ІВАН КРИЛОВ 1769-1844
Симетричність та раціоналізм романної структури Алехо Бальмонта Карпентьєра
СЛОВНИК ІМЕН І ВЛАСНИХ НАЗВ
История любви Аси и Н. Н. (И. С. Тургенев “Ася”)
Що мені дороге в ліриці О. С. Пушкіна – ОЛЕКСАНДР ПУШКІН ТВОРИ ІЗ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
Сутність поняття “бароко” – БАРОКО ЯК ПЕРШИЙ ЗАГАЛЬНОЄВРОПЕЙСЬКИЙ НАПРЯМ
Мотивы лирики А. Блока
Моє перше враження від Печоріна й остаточна думка про нього
ЛИСИЦЯ І ВИНОГРАД – ЕЗОП (V ст. до н. е) – “В ЕЗОПА ВЧІТЬСЯ, ДОБРІ ЛЮДИ!”
Живое и мертвое в поэме Н. В. Гоголя “Мертвые души”
Роль народної пісні в оповіданні P. М. Рільке “Пісня про Правду”
Визначте і розкрийте основні мотиви лірики О. Пушкіна (тема свободи, поета і поезії, мотиви дружби, кохання)
У ФАНТАСТИЧНИХ БАРВАХ
Тема недосяжної мрії у вірші Бодлера “плавання”
ДАВНЬОГРЕЦЬКА МІФОЛОГІЯ
Проаналізуйте естетичні та історичні умови формування реалізму в Англії. Визначте розквіт реалізму в творчості Ч. Діккенса. Основні етапи життя й творчості письменника
Від романтизму до реалізму
Образ Фауста у світовій літературі – ОБРАЗ ФАУСТА ЯК УТІЛЕННЯ ДИНАМІЗМУ НОВОЇ ЄВРОПЕЙСЬКОЇ ЦИВІЛІЗАЦІЇ. ПРОВІДНІ ОБРАЗИ ТРАГЕДІЇ
Своєрідність теми кохання в романі О. Вайльда “Портрет Доріана Грея”
Антифеодальний виступ штюрмерів. Творчість поетів “Бурі і натиску” – ЛІТЕРАТУРА ПЕРІОДУ “БУРІ І НАТИСКУ”. Г. Е. ЛЕССІНГ
“Пілігрим” – “КРИМСЬКІ СОНЕТИ” А. МІЦКЕВИЧА
ПІСНЯ ПРО ВІЩОГО ОЛЕГА – ОЛЕКСАНДР СЕРГІЙОВИЧ ПУШКІН (1799-1837)
ДАНІ ЕЛЬ ДЕФО “РОБІНЗОН КРУЗО”. УСЛАВЛЕННЯ ЕНЕРГІЇ І ЗАПОВЗЯТЛИВОСТІ ЛЮДИНИ В УМОВАХ ЧУЖОГО ЕКЗОТИЧНОГО СЕРЕДОВИЩА
“Незабываемое” в цикле рассказов И. А. Бунина “Темные аллеи”
Дочка і мати Ларіни
Современен ли главный герой повести Бальзака “Гобсек”?
Тема дворянства в повести И. А. Бунина “Суходол”
Образы главных героев трагедии “Фауст”
Імпресіонізм – ІМПРЕСІОНІЗМ І СИМВОЛІЗМ ЯК МИСТЕЦЬКІ ЯВИЩА ОСТАННЬОЇ ТРЕТИНИ XIX – ПОЧАТКУ XX ст
Деметра і Персефона – ГРЕЦЬКІ МІФИ
Життєвий і творчий шлях – ЙОГАНН ВОЛЬФГАНГ ГЕТЕ – ПОЕТ, ДРАМАТУРГ, ФІЛОСОФ
Що робить людину щасливою? (За повістю Ч. Діккенса “Різдвяна пісня в прозі”) А. ЧЕХОВ, Ч. ДІККЕНС – ЛІТЕРАТУРА І МОРАЛЬНЕ ВДОСКОНАЛЕННЯ ЛЮДСТВА
Зображення Вітчизняної війни 1812 року в романі Л. М. Толстого “Війна і мир” ЛЕВ ТОЛСТОЙ
Життя і творчість Лессінга. Естетичні праці – ЛІТЕРАТУРА ПЕРІОДУ “БУРІ І НАТИСКУ”. Г. Е. ЛЕССІНГ
СИМВОЛІЗМ У ФРАНЦУЗЬКІЙ ЛІТЕРАТУРІ КІНЦЯ XIX – ПОЧАТКУ XX СТ. С. МАЛЛАРМЕ. М. МЕТЕРЛІНК
Андрій Вознесенський
Прізвища в оповіданні А. П. Чехова “Хамелеон”, що слугують засобом характеристики героїв
Михайло Булгаков
Довга дорога до порятунку (за оповіданням Д. Лондона “Жага до життя”)
Тема самотньої людини у творчості М. Ю. Лєрмонтова – МИХАЙЛО ЛЕРМОНТОВ ТВОРИ ІЗ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
Позакласне читання. Твір Пауло Коельо “Алхімік”
Жанровое своеобразие пьесы А. С. Грибоедова “Горе от ума”
Россия и русский народ в поэме Н. В. Гоголя “Мертвые души”
Роман-попередження В. Войновича “Москва 2042”
ОЛЕКСАНДР СЕРГІЙОВИЧ ПУШКІН (1799-1837)
Духовна і образна сила поезії Рільке
Суперечливість і трагічність образу Понтія Пілата (за твором М. Булгакова “Майстер і Маргарита”)
Дивлюся в роман, як у дзеркало… і бачу в ньому долю твою… і думаю про неї – за романом Стендаля Червоне і чорне СТЕНДАЛЬ
Двобій добра і зла у трагедії Йоганна Вольфганга Гете “Фауст”
Утро, изменившее жизнь (по рассказу Л. Н. Толстого “После бала”)
Визначте новаторський характер драматургії А. Чехова. Розкрийте жанровий зміст і образну систему п’єси “Вишневий сад”. Роздуми письменника про долю батьківщини, про вибір людиною свого життєвого шляху
З міфів індіанців Північної Америки – МІФИ РІЗНИХ НАРОДІВ ПРО СТВОРЕННЯ СВІТУ
Істина людини – те, що робить її Людиною за казкою Антуана де Сент-Екзюпері “Маленький принц”
Проблема сімейного щастя у п’єсі Г. Ібсена “Ляльковий дім” Г. ІБСЕН – ВСТУП. ІЗ ДРАМАТУРГІЇ КІНЦЯ XIX – ПОЧАТКУ XX СТОЛІТЬ
Смысл названия романа “Война и мир”
Тема кохання у поезіях Гайне
“Супротивна людському розуму і всій людській природі подія…” – Скарбниця філолога РОМАН-ЕПОПЕЯ “ВІЙНА І МИР”
ЛЮЛЬКА ЗГОДИ – ГЕНРІ ВОРДСВОРТ ЛОНГФЕЛЛО
ПЛАН – М. ГОГОЛЬ, Р. М. РІЛЬКЕ
Що ж таке життя, як не машина, якій надають руху гроші – за повістю О. Бальзака Гобсек ОНОРЕ ДЕ БАЛЬЗАК
Бездны русской души в повести И. А. Бунина “Суходол”
“МАЙСТЕР І МАРГАРИТА” – Михайло БУЛГАКОВ (1891-1940) – З ЛІТЕРАТУРИ ПЕРШОЇ ПОЛОВИНИ ХХ СТ
Приключения Герды в поисках Кая (по сказке X. К. Андерсена “Снежная королева”)
Життя середньовічної Англії
Об’єктивність зображення історичного процесу і соціальних відносин у романі Вальтера Скотта “Айвенго”
Тема дитинства у творах Чарльза Діккенса
ЯКЩО… – НАВЧИТИСЯ ЖИТИ ГІДНО – ЧАСТИНА ТРЕТЯ ДУХОВНЕ ВИПРОБУВАННЯ ЛЮДИНИ
Поэтическое слово И. А. Бунина
Главный конфликт пьесы А. Островского “Бесприданница”
Доля сміливих любить (за романом Ж. Верна “П’ятнадцятирічний капітан”) Д. ДЕФО, Ж. ВЕРН, ДЖ. ЛОНДОН, Ш. ПЕТЕФІ, Р. Л. СТІВЕНСОН
Гостра критика режиму Реставрації – РОМАН “ЧЕРВОНЕ І ЧОРНЕ”
Гоголевские традиции в произведениях М. А. Булгакова
Стиль та мовна гра Рабле
КОНТРОЛЬНІ ПИТАННЯ З ВИБІРКОВИМИ ВІДПОВІДЯМИ – ГОМЕР, ТІРТЕЙ, САПФО, АНАКРЕОНТ, ЕСХІЛ, СОФОКЛ, ВЕРГІЛІЙ, ГОРАЦІЙ, ОВІДІЙ
ЛІТЕРАТУРА ПРОСВІТНИЦТВА
Суспільні та духовні умови перебігу “північного” Відродження. Зв’язок німецького гуманізму з ідеями Реформації. Специфіка північно-європейського гуманізму
ІВАН КРИЛОВ – “В ЕЗОПА ВЧІТЬСЯ, ДОБРІ ЛЮДИ!” – “КРИЛАТІ КРИЛОВСЬКІ СЛОВА”
Дедуктивний метод Шерлока Холмса завжди перемагає
“Одна мудра книга перевищує найбільші багатства” (перське прислів’я)
Стендаль “Червоне і чорне”. Шлях Жульєна Сореля – це шлях злету чи шлях падіння? Образ головного героя
Двойники Раскольникова и их роль в романе Ф. М. Достоевского “Преступление и наказание”
Відповіді на ребуси та головоломки
Новаторство поезії Поля Верлена
КЛАСИЦИЗМ ЯК ЛІТЕРАТУРНИЙ НАПРЯМ
Роль романтических мотивов в комедии А. С. Грибоедова “Горе от ума”
Уславлення людських чеснот у казці Братів Грімм “Пані метелиця”
КОНТРОЛЬНІ ПИТАННЯ З ВИБІРКОВИМИ ВІДПОВІДЯМИ – П. ВЕРЛЕН, А. РЕМБО – ІЗ ПОЕЗІЇ ФРАНЦУЗЬКОГО СИМВОЛІЗМУ. СИМВОЛІЗМ ЯК ЛІТЕРАТУРНИЙ НАПРЯМ ОСТАННЬОЇ ТРЕТИНИ XIX – ПОЧАТКУ XX СТ. ОСНОВНІ ЕСТЕТИЧНІ ПРИНЦИПИ ТА ПОЕТИЧНЕ НОВАТОРСТВО СИМВОЛІСТІВ
Висвітліть основні здобутки “Озерної школи”: художнє новаторство в баладах В. Вордсворта, особливості фантастики в творах С. Т. Колріджа, художній світ балад Р. Сауті
Пригоди Герди в пошуках Кая
ІЛІАДА – Гомер (VIII-VII ст. до н. е.) – ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ДАВНЬОГРЕЦЬКОЇ ЛІТЕРАТУРИ
АНАКРЕОНТ – ІЗ ДАВНЬОГРЕЦЬКОЇ ЛІРИКИ
Проблема видимості та сутності в Дон Кіхот. Здравомисляче безумство, романні світи та їх взаємодія
ПОЛЬСЬКИЙ РОМАНТИЗМ. АДАМ МІЦКЕВИЧ
З ЛІТЕРАТУРИ ХХ-ХХІ ст. ЩО ДАЛІ?.. – УЗАГАЛЬНЕННЯ ТА СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ
Мандри Одіссея (за твором Гомера)
Вічні ідеали добра й братерства (твір-роздум за поемою Ш. Руставелі “Витязь у тигровій шкурі”) ШОТА РУСТАВЕЛІ
Философия любви в цикле И. А. Бунина “Темные аллеи”
ПАРУС – МИХАИЛ ЛЕРМОНТОВ (1814-1841)
Стендаль “Червоне і чорне”. Психологізм творчості письменника в романі. Новаторство Стендаля в реалістичному відтворенні художньої моделі суспільства й людини
Особливості композиції “Божественної комедії” Данте Аліг’єрі
Художня своєрідність п’єси – ФРІДРІХ ШИЛЛЕР – ВИДАТНИЙ ПРЕДСТАВНИК НІМЕЦЬКОГО ПРОСВІТНИЦТВА
Тема дитини й дитинства – Відкрита книга РОМАН “ПРИГОДИ ОЛІВЕРА ТВІСТА”
Духовный путь Александра Блока
Век нынешний и век минувший в комедии А. С. Грибоедова “Горе от ума”
Цикл романів Е. Золя “Ругон-Маккари” – “природнича й соціальна історія однієї родини в добу Другої імперії”. Роман “Кар’єра Ругонів” як вступ до циклу, визначення в ньому її провідних тем і мотивів
Художнє осягнення подій Другої світової війни у світлі екзистенціальної філософії; абсурд і трагічний стоїцизм у романі Альбера Камю “Чума”
Лирический герой Н. С. Гумилева
ДЕТЕКТИВ ЯК ЖАНР ЛІТЕРАТУРИ
Женские образы в комедии А. С. Грибоедова “Горе от ума”
Поєднання комічного та жахливого у новелах Е. А. По (“Вбивство на вулиці Морг”, “Викрадений лист”, “Золотий жук”)
Життя і творчість німецького письменника Патріка Зюскінда. Ознаки постмодернізму в повісті “Запахи. Історія одного вбивці”
Мцирі – романтичний герой (за поемою М. Лєрмонтова)
СОНЕТ 132 – Франческо Петрарка (1304-1374)
Втілення в образі Тараса Бульби найкращих рис запорізького козака (за однойменною повістю М. Гоголя)
Смысл теории Раскольникова и причины ее крушения в романе Ф. М. Достоевского “Преступление и наказание”
“ВІДЧУТТЯ” – АРТЮР РЕМБО
Есхіл “Прометей закутий”
Естетизм і роман Уайльда – ПОРТРЕТ ДОРІАНА ГРЕЯ” ЯК ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИЙ РОМАН. ЙОГО ХУДОЖНЯ СВОЄРІДНІСТЬ
КОНТРОЛЬНІ ПИТАННЯ З ВИБІРКОВИМИ ВІДПОВІДЯМИ – ВОЛЬТЕР, Й. В. ГЕТЕ, Ф. ШІЛЛЕР – ІЗ ЛІТЕРАТУРИ XVIII СТОЛІТТЯ. ПРОСВІТНИЦТВО
ГЕНРІХ БЕЛЛЬ (1917-1985)
Фантастичне та реальне в баладі Гете “Вільшаний король”
Зображення російського панства в повісті О. Пушкіна “Дубровський”
Вавилонская башня – БИБЛЕЙСКИЕ ПРЕДАНИЯ И ПРИТЧИ
ВИКТОР АСТАФЬЕВ (1924-2001) – УРОКИ ДОБРОТЫ
Узагальнення за розділом “Людина та її світ у давніх літературах”
Причини втрати гармонії людини з Богом і світом (за біблійними переказами)
“СТАРИЙ І МОРЕ” – Ернест Міллер ХЕМІНГУЕЙ (1899 1961) – З ЛІТЕРАТУРИ ДРУГОЇ ПОЛОВИНИ ХХ ст
Основні мотиви лірики Ахматової
Адресаты любовной лирики Пушкина
Теорія Раскольникова, її антигуманний сенс – ФІЛОСОФСЬКІ ТА СОЦІАЛЬНІ ВИТОКИ ТЕОРІЇ РОДІОНА РАСКОЛЬНИКОВА
Айвенго – втілення найкращих лицарських чеснот
Морально-філософські уроки казкової повісті А. де Сент-Екзюпері “Маленький принц”
Реалістичний роман XIX ст
Крылатые слова в комедии А. С. Грибоедова “Горе от ума”
Ідеальне суспільство у романі Франсуа Рабле “Гаргантюа і Пантагрюель”
Перемога добра у казці “Пані Метелиця” братів Грімм
Лі Бо “Входжу в річку…”, “Печаль на яшмовому ганку”
САТИРИЧНЕ ЗОБРАЖЕННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ ДІЙСНОСТІ В РОМАНІ ДЖОНАТАНА СВІФТА “МАНДРИ ГУЛЛІВЕРА”
Значення філософської метафори та символіки у драмі П. Кальдерона “Життя – це сон”. Релігійно-містичне підгрунтя драми П. Кальдерона “Життя – це сон”
МАШИНА ДЛЯ ЗДІЙСНЕННЯ БАЖАНЬ, АБО СУБОТИК ПОВЕРТАЄТЬСЯ В СУБОТУ – ПАУЛЬ МААР
“Пригоди думки” у творі Е. По “Золотий жук”
ВАШ ПОРАДНИК
Жанр твору – Відкрита книга РОМАН “ПРИГОДИ ОЛІВЕРА ТВІСТА”
Борис Пастернак “Визначення поезії”, “По стіні збігали стрілки…”, “Зимова ніч”
“Діалектика душі” толстовських героїв у романі “Анна Кареніна”. Інші герої твору, “вищий світ”
Проблема искусства в “Театральном романе” М. А. Булгакова
Трагедия личности, семьи, народа в поэме А. А. Ахматовой “Реквием”
Обломов и обломовщина
Двоє чоловіків і одна безглузда дівчина (за п’єсою Бернарда Шоу “Пігмаліон”) БЕРНАРД ШОУ
С ЧУЖОЙ СТОРОНЫ – МИХАИЛ ЛЕРМОНТОВ (1814-1841)
Художня своєрідність класицистичної драми
Проблематика твору Г. Гарсія Маркеса “Сто років самотності”. Органічне поєднання буденного й фантастичного в романі як характерні риси “магічного реалізму”
Е. Золя “Кар’єра Ругонів”. Новаторство та художні особливості роману
Генріх Гейне “Книга пісень”
АРХІЛОХ – ІЗ ДАВНЬОГРЕЦЬКОЇ ЛІРИКИ
“Їм обом потрібен час…” (Своєрідність вирішення проблеми батьків і дітей)
Проблема добра і зла в комедії Вольтера “Простодушний”
Композиція і стиль, художні особливості, значення роману Альбера Камю “Чума”
Сонети – це ключ, котрим Шекспір відкрив своє серце
Роль пейзажу в романі Л. Толстого “Війна і мир”
Вільям Шекспір Життя і творчість
Хайку – МАЦУО Басьо 1644-1694
“Найважливіше бачиш тільки серцем…” (за казкою Антуана де Сент-Екзюпері “Маленький принц”)
СИЛА ЛЮДСЬКИХ ПОЧУТТІВ ПРОТИ СИЛИ ВІЙНИ
Розкрийте особливості художньої структури “Книги пісень” Г. Гейне (художня структура книги, особливості розвитку сюжету, композиції та образу ліричного героя, засоби виразності)
Иван Андреевич КРЫЛОВ (1769-1844)
“Хроніка XIX століття” – РОМАН “ЧЕРВОНЕ І ЧОРНЕ”
ЗАЧАРОВАНИЙ ТАЄМНИЦЯМИ
Особенности жанра сказки у М. Салтыкова-Щедрина
Розкрийте зображення трагедії головного героя роману Ф. Достоєвського “Злочин і кара”. Теорія Раскольникова, її суперечливий характер і антигуманний смисл. Мотиви бунту Р. Раскольникова
Психологічне есе Джеймса Джойса “Джакомо Джойс”, його автобіографічний характер
Василь Тьоркін – узагальнений образ солдата-визволителя
Життя і літературно-філософська діяльність Вольтера (поетична спадщина, “Орлеанська діва”, драматургія, “Магомет”, “Заїра”;комедії – “Задіг”)
РОМАН – СПОВІДЬ ДЕНІ ДІДРО “ЧЕРНИЦЯ” – РОЗКРИТТЯ ЗЛОЧИНУ ЦЕРКВИ
Прометей – ПО СТРАНИЦАМ МИФОВ ДРЕВНЕЙ ГРЕЦИИ
Причини деградації особистості за твором Чарльза Діккенса “Різдвяна пісня в прозі”
Лопахин – “нежная душа” или “хищный зверь”
Идейный смысл и художественное разнообразие ранних романтических произведений М. Горького
Моє покоління (1945) – Семен ГУДЗЕНКО 1922-1953
Життя та доля Мольєра
Духовне становлення особистості (за романом Л. М. Толстого “Війна і мир”) ЛЕВ ТОЛСТОЙ
СОСНА БІЛЯ ПІВДЕННОЇ ГАЛЕРЕЇ – Лі Бо (701-762)
“Горе від розуму” як політична комедія – ОЛЕКСАНДР ГРИБОЄДОВ ТВОРИ ІЗ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
СТВОРЕННЯ СВІТУ – Міфологія Давньої Індії
Почуття добрі у поезії О. С. Пушкіна – ОЛЕКСАНДР ПУШКІН ТВОРИ ІЗ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
Роль авантюрної інтриги у романі Діккенса “Пригоди Олівера Твіста”
Аналіз вірша А. Рембо “П’яний корабель”
Своєрідність поетичного бачення Пастернака
Творча спадщина Вольтера – ВОЛЬТЕР – “ПАТРІАРХ ПРОСВІТИТЕЛІВ”
Принижені й ображені в романі Ф. М. Достоєвського “Злочин і покарання” ФЕДІР ДОСТОЄВСЬКИЙ
Антон Павлович Чехов
Давньогрецький театр – ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ДАВНЬОГРЕЦЬКОЇ ЛІТЕРАТУРИ
Засудження жаги до наживи, холодного розрахунку та бездуховності суспільства в романі Ч. Діккенса “Пригоди Олівера Твіста”. Розвінчання, “деромантизація” злочинного світу
Чому я співчуваю Гамлетові
Чарлз Діккенс (1812-1870)
Героїчні сторінки життя запорожців
Інтерв’ю і Мольером – головного героя комедії Мольєра “Міщанин-шляхтич”
ВОВК І ЯГНЯ – ЕЗОП (V ст. до н. е) – “В ЕЗОПА ВЧІТЬСЯ, ДОБРІ ЛЮДИ!”
Героїчні подвиги і шляхетні вчинки Рами
Біблійні сюжети у романі М. Булгакова “Майстер і Маргарита”
Стендаль “Червоне і чорне”
Момотаро або хлопчик Персик – ЯПОНСЬКА НАРОДНА КАЗКА
ШАРЛЬ БОДЛЕР – ПРЕДТЕЧА СИМВОЛІЗМУ
КОЛИ ТИ МУЖ,- БУДЬ МУЖНІМ… – ШАНДОР ПЕТЕФІ
ДОСЛІДНИК ЗАКОНІВ І ЗВИЧАЇВ СУСПІЛЬСТВА
Повесть “После сказки”
Сравнительная характеристика Калашникова и Кирибеевича (“Песня про царя Ивана Васильевича, молодого опричника и удалого купца Калашникова” М. Ю. Лермонтова)
ВЕСНЯНІ НАДІЇ – Ду Фу (712-770)
Любов, краса, пам’ять у циклі оповідань І. Буніна “Темні алеї”
ВСЁ ЛЕТО В ОДИН ДЕНЬ – РЕЙ БРЭДБЕРИ (1920-2012) – ИЗ СОКРОВИЩНИЦЫ МИРОВОЙ ФАНТАСТИКИ
Особливості балад Й.-В. Гете. “Вільшаний король”, “Рибалка”
Библейские эллюзии в поэме А. Блока “Двенадцать”
Народное начало в “Книге про бойца” А. Т. Твардовского “Василий Теркин”
Чи можна назвати стосунки героїв оповідання А. Чехова “Дама з собачкою” звичайним курортним романом?
Трагедія Емми Боварі – Твір за романом Гюстава Флобера “Пані Боварі”
Творча історія – РОМАН “АННА КАРЕНІНА”: ТВОРЧА ІСТОРІЯ ТА ХУДОЖНЯ СВОЄРІДНІСТЬ
Гуманізм твору О’Генрі “Останній листок”
Киев в жизни и творчестве М. А. Булгакова
В чем смысл жизни? (по рассказу М. Горького “Старуха Изергиль”)
Символіка образів у поезіях Г. Аполлінера
Смысл названия поэмы Н. В. Гоголя “Мёртвые души”
ХУДОЖНЯ ЛІТЕРАТУРА ЯК МИСТЕЦТВО СЛОВА. ЛІТЕРАТУРНИЙ ПРОЦЕС
Минуле, сучасне і майбутнє Елізи Дуліттл (за п’єсою Бернарда Шоу “Пігмаліон”) БЕРНАРД ШОУ
Лиш той красивий і обличчям, і душею, хто добра іншому бажає (за казною Ш. Перро “Попелюшка”)
Поєднання в романі соціально-політичного й психологічного аспектів – ВНУТРІШНЯ ДРАМА ЖУЛЬЄНА СОРЕЛЯ ЯК РЕЗУЛЬТАТ КОНФЛІКТУ ІЗ СУСПІЛЬСТВОМ
Анна Ахматова “Довкола жовтий вечір ліг…”, “Дав мені юнь ти сутужную…”, “Реквієм”
Раздумья поэта-изгнанника о своей судьбе (по стихотворению М. Ю. Лермонтова “Тучи”)
Основні мотиви вірша Тютчева “Silentium”
Життєвий і творчий шлях – ПОЛЬ ВЕРЛЕН
Проаналізуйте соціально-психологічний роман Лермонтова “Герой нашого часу”. Розкрийте історію створення, композиційну будову та поети кальні особливості
ХЛІБОРОБОВІ ДІТИ – Езоп (VI ст. до нашої ери) – БАЙКА
Прометей – символ героического служения людям, борьбы против тирании (по драме Эсхила “Прикованный Прометей”)
Чим мене приваблюють танка Ісікави Такубоку
ПРОМЕТЕЙ – Джордж Байрон
Образ Вільгельма Телля – ФРІДРІХ ШИЛЛЕР – ВИДАТНИЙ ПРЕДСТАВНИК НІМЕЦЬКОГО ПРОСВІТНИЦТВА
Хто правий, уявляючи собі завтрашній день Батьківщини: Лопахін чи Петя Трофимов? (За п’єсою Д. П. Чехова “Вишневий сад”)
Джим Гудзик і машиніст Лукас (1960) – Міхаель ЕНДЕ 1929-1984
Чим небезпечні Бєликови? (За оповіданням А. П. Чехова “Людина у футлярі”)
Антуан де Сент-Екзюпері (1900-1944)
Философская проблематика в лирике И. Бродского
Таємничий і пригодницький світ новел Едгара По
Ліричне “я” Анни Ахматової
БАЙКА ЯК ЛІТЕРАТУРНИЙ ЖАНР
Мольєр “Міщанин-шляхтич”
ОРИГІНАЛ І ПЕРЕКЛАД – ЯКОБ і ВІЛЬГЕЛЬМ ГРІММ
Моя любимая героиня романа Л. Н. Толстого “Война и мир”
XVII ст. – “золотий вік” іспанської літератури
“СТАРИГАН І3 КРИЛАМИ” – Габріель Гарсіа МАРКЕС (нар 1928) – З ЛІТЕРАТУРИ ДРУГОЇ ПОЛОВИНИ ХХ ст
ЛІТЕРАТУРА XX СТ. Літературні течії XX століття
Ідейний зміст твору – ФІЛОСОФСЬКА ПОВІСТЬ ВОЛЬТЕРА “ПРОСТАК”
ПРИГОДНИЦЬКИЙ РОМАН
Структ-композ особливості роману Дон Кіхот. Специфіка розгорт сюжету. Хронотоп “великої дороги”
Омар Хайям – неперевершений майстер рубаї
КОНТРОЛЬНІ ПИТАННЯ З ВИБІРКОВИМИ ВІДПОВІДЯМИ – МАРК ТВЕН, Е. ПОРТЕР, Р. БЕРНС
Дайте загальну характеристику розвитку німецького романтизму, визначте його основні етапи. Схарактеризуйте гротескно-фантастичну (гофманівську) течію романтизму
Общественное значение комедии Н. В. Гоголя “Ревизор”
Мій улюблений міф
МИФЫ И ПРЕДАНИЯ НАРОДОВ МИРА
Лауреати Нобелівської премії – Г. Грасс і Г. Гессе. Загальна характеристика їхньої творчості Гюнтер Грасс
Образ “високого неба” у романі Л. М. Толстого “Війна і мир” ЛЕВ ТОЛСТОЙ
Причини трагічної долі Сореля (І варіант)
Гимн женской красоте в творчестве И. А. Бунина
Конфлікт поета і натовпу в поезії Бодлера “Альбатрос” М. НЕКРАСОВ, В. ВІТМЕН, Ш. БОДЛЕР – В ПОЕЗІЇ СЕРЕДИНИ – ДРУГОЇ ПОЛОВИНИ XIX СТ
Володимир КОРОЛЕНКО 1853-1921
Быт и нравы губернского города NN
Викриття злочинного суспільства в романі Ф. М. Достоєвського “Злочин і покарання” ФЕДІР ДОСТОЄВСЬКИЙ
Маяковський і футуризм
Дивак і фантазер Мюнхгаузен
Загальнонародні прагнення в оповіді “Про золоті часи”
Гійом АПОЛЛІНЕР (1880-1918) – З ЛІТЕРАТУРИ ПЕРШОЇ ПОЛОВИНИ ХХ СТ
КОНТРОЛЬНІ ПИТАННЯ З ВИБІРКОВИМИ ВІДПОВІДЯМИ – Т. А. ГОФМАН, ДЖ. БАЙРОН, Г. ГЕЙНЕ, А. МІЦКЕВИЧ
СТВОРЕННЯ ВСЕСВІТУ – БІБЛІЯ ЯК ПАМ’ЯТКА СВІТОВОЇ ЛІТЕРАТУРИ
ПІСНІ – СВІТОВА ЛІТЕРАТУРА
Олександр Блок “Незнайома”, “Весно, весно, без меж і без краю…”, “Скіфи”
Он весь – дитя добра и света (за лірикою О. С. Пушкіна) – ОЛЕКСАНДР ПУШКІН ТВОРИ ІЗ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
ВИСМІЮВАННЯ ПИХИ, МАРНОСЛАВСТВА ТА БЕЗПІДСТАВНИХ ПРЕТЕНЗІЙ НА АРИСТОКРАТИЗМ У КОМЕДІЇ МОЛЬЄРА “МІЩАНИН – ШЛЯХТИЧ”
Какие добрые чувства пробуждает лирика Пушкина?
“А ВОТ О ТОМ КАК В БАСНЯХ ГОВОРЯТ…”
Оспівування визвольної боротьби у поемі Джорджа Байрона “Паломництво Чайльд Гарольда”
На що він руку піднімав – МИХАЙЛО ЛЕРМОНТОВ ТВОРИ ІЗ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
Нравственные искания Григория Мелехова, героя романа “Тихий Дон”
ВОВК ТА ЯГНЯ – ЕЗОП
“КАЛІГРАМИ. ВІРШІ МИРУ І ВІЙНИ” (“ЗАРІЗАНА ГОЛУБКА Й ВОДОГРАЙ”) – Гійом АПОЛЛІНЕР (1880-1918) – З ЛІТЕРАТУРИ ПЕРШОЇ ПОЛОВИНИ ХХ СТ
Схарактеризуйте детективні новели Е. По (“Вбивство на вулиці Морг”, “Таємниця Марі Роже”, “Золотий жук”, “Украдений лист”)
“Вечная Сонечка”
Гамлет – личность, обращенная к будущему
Велична пісня геройства й мужності
ЧАРІВНА КРАМНИЦЯ – У ФАНТАСТИЧНИХ БАРВАХ
Пошук нових шляхів у мистецтві – ОЛЕКСАНДР ПУШКІН – ВЕЛИКИЙ РОСІЙСЬКИЙ ПОЕТ
Казки про тварин – НАРОДНА КАЗКА
БЕРТРАН ДЕ БОРН
ЯКОБ і ВІЛЬГЕЛЬМ ГРІММ
Джанні РОДАРІ 1920-1980
СКОТНЫЙ ДВОР ЦАРЯ АВГИЯ, ИЛИ АВГИЕВЫ КОНЮШНИ – ИЗ ГРЕЧЕСКОЙ МИФОЛОГИИ
XX століття і письменники-пророки – З ЛІТЕРАТУРИ ПЕРШОЇ ПОЛОВИНИ ХХ СТ
“Крихітка Цахес на прізвисько Ціннобер” – романтична казка – новела з глибоким соціально-психологічним змістом
Моє враження від новели Р. Бредбері “Усмішка” Р. БРЕДБЕРІ, А. ДЕ СЕНТ-ЕКЗЮПЕРІ – ЛЮДИНА ТА ЇЇ СBIT
ПОНЯТТЯ ПРО МІФ. ОСНОВНІ ГРУПИ МІФІВ
Найголовніше бачиш тільки серцем (за твором А. де Сент-Екзюпері “Маленький принц”)
Образ Чайльд Гарольда як утілення байронічного героя
“Невозможно жить душе без песен” (Поэзия А. А. Ахматовой)
Людина та її доля (за поемою О. Пушкіна “Пісня про віщого Олега”)
Роль композиции романа М. Ю. Лермонтова “Герой нашего времени”
Жизнь и творчество Айтманова Ч
Чем мне нравится стихотворение Роберта Бёрнса “Честная бедность”?
“Страшний мир” в лирике А. Блока
ЛЮДИНА ТА її СВІТ У ДАВНІХ ЛІТЕРАТУРАХ
Як стати справжнім капітаном (за романом Ж. Верна “П’ятнадцятирічний капітан”)
Кто же Чацкий: победитель или побежденный?
“Так запряжемо ж підлоту!” (Негативний образ Чичикова за поєною М. В. Гоголя “Мертві душі”)
Простежте новаторство Г. Флобера в романі “Виховання почуттів”
Как я понимаю основную идею романа М. А. Булгакова “Мастер и Маргарита”
РУКАВИЧКА – “ПАЛКЕ СЕРЦЕ” – ПЕРЛИНИ СВІТОВОЇ ЛІТЕРАТУРНОЇ БАЛАДИ
Герої, над якими не владен час… (М. Твен. “Пригоди Тома Сойєра”)
Няне – Александр Сергеевич ПУШКИН (1799-1837) – ПОЭТИЧЕСКОЕ ОСМЫСЛЕНИЕ ДЕЙСТВИТЕЛЬНОСТИ
Внутрішня драма героя – ВНУТРІШНЯ ДРАМА ЖУЛЬЄНА СОРЕЛЯ ЯК РЕЗУЛЬТАТ КОНФЛІКТУ ІЗ СУСПІЛЬСТВОМ
Образ Печоріна у романі Михайла Лєрмонтова “Герой нашого часу”
Вічна тема кохання у поемі Гянджеві Нізамі “Лейла і Меджнун”
Автор и герои в пьесе М. Горького “На дне”
Лирические герои в творчестве А. Ахматовой
Іронія і гротеск у творі – “МАЛЮК ЦАХЕС, НА ПРІЗВИСЬКО ЦИНОБЕР”
Захоплююча подорож у дитинство (вступ до поеми О. Пушкіна “Руслан і Людмила”)
Що висміює Мольєр (За комедією “Міщанин-шляхтич”)
Ніч перед Різдвом (1831) – Микола ГОГОЛЬ 1809-1852
Чему нас учат рассказы Рея Дугласа Брэдбери?
КРИТИЧНИЙ РЕАЛІЗМ. ПРОСПЕР МЕРІМЕ
НЯНЕ – АЛЕКСАНДР ПУШКИН (1799-1837)
ЙОГАНН ВОЛЬФГАНГ ГЕТЕ – ОСКАР УАЙЛЬД
РОБЕРТ ЛЬЮЇС СТІВЕНСОН (1850-1894)
ТРОЯНСЬКИЙ КІНЬ – ДАВНЬОГРЕЦЬКА МІФОЛОГІЯ
Осуждает или оправдывает Пугачева А. С. Пушкин в повести “Капитанская дочка”?
ПЕРЕЛІК МОЖЛИВИХ ТЕМ – МОЛЬЕР. ЖИТТЯ І ТВОРЧІСТЬ. “МІЩАНИН-ШЛЯХТИЧ”
Образ України у творчості Гоголя
Доля людини у Другій світовій війні – ПЛАН – О. ТВАРДОВСЬКИЙ, Г. БЕЛЛЬ, М. ШОЛОХОВ
(КР) Контрольна робота з теми “Роман ранньомодерністської доби”
Значення дружби в житті юних героїв повісті В. Короленка “Діти підземелля”
Два образи кохання в романі І. О. Гончарова “Обломов” – ІВАН ГОНЧАРОВ ТВОРИ ІЗ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
Осуждение самоуничижения и чинопочитания в рассказе “Толстый и тонкий”
ПЕРЕЛІК МОЖЛИВИХ ТЕМ – Я. КАВАБАТА, Г. Г. МАРКЕС – ІЗ ЛІТЕРАТУРИ ДРУГОЇ ПОЛОВИНИ XX СТОЛІТТЯ
Сюжет та ідея роману Бредбері “451° по Фаренгейту”
“Глаголом жги сердца людей” (А. С. Пушкин о назначении поэзии)
Добро и зло в комедии Д. И. Фонвизина “Недоросль”
АНТОН ЧЕХОВ
Франческо Петрарка “Канцоньєре”
Постмодернізм – одне з найяскравіших літературних явищ другої половини XX ст., його теоретичні засади й художня (літературна) практика. Соціоісторичні, культурно-філософські та естетичні чинники розвитку постмодернізму в художній літературі. Основоположні принципи постмодерністської поетики
ЖИТТЯ Й НАДЗВИЧАЙНІ ТА ДИВОВИЖНІ ПРИГОДИ РОБІНЗОНА КРУЗО – ДАНІЄЛЬ ДЕФО
ДИКІ ЛЕБЕДІ – ГАНС КРІСТІАН АНДЕРСЕН
П. Коельо. Дослідження проблем людського буття
Хто винен у смерті Грегора Замзи?
Проблема “безумия” и “ума” в комедии А. С. Грибоедова “Горе от ума”
Чому оповідання Г. Белля має назву “Подорожній, коли ти прийдеш у Спа…”?
Панорама французького суспільства доби Реставрації: Вер”єр – РОМАН “ЧЕРВОНЕ І ЧОРНЕ”
Публій Овідій Назон (43 р. до н. е.-18 р. н. е.)
ОСТРІВ СКАРБІВ – РОБЕРТ ЛЬЮЇС СТІВЕНСОН
Силы добра и зла в “Мастере и Маргарите”
Природа у хоку японського поета Мацуо Басьо
ПЕРЕЛІК МОЖЛИВИХ ТЕМ – М. ПАВИЧ, П. ЗЮСКІНД – ІЗ ЛІТЕРАТУРИ КІНЦЯ XX – ПОЧАТКУ XXI СТОЛІТТЯ. СУЧАСНИЙ ЛІТЕРАТУРНИЙ ПРОЦЕС
Джеймс ДЖОЙС (1882-1941) – З ЛІТЕРАТУРИ ПЕРШОЇ ПОЛОВИНИ ХХ СТ
ЕСХІЛ – ЕЛЛІНСЬКИЙ ТЕАТР
Наукова ситуація – XIX СТОЛІТТЯ: ІСТОРИКО-КУЛЬТУРНА СИТУАЦІЯ
Жанр твору – “ГЕРОЙ НАШОГО ЧАСУ”
Сравнительная характеристика Гринева и Швабрина (А. С. Пушкин “Капитанская дочка”)
Отражение революции 1905 года в поэзии И. Анненского
Багатозначність символічної назви роману Стендаля “Червоне і чорне”
Балада про вересовий напій – Роберт Льюїс СТІВЕНСОН 1850-1894
Олександр Пушкін
Особенности трактовки любви в романе Гамсуна “Пан”
Правда Сонечки Мармеладової (за романом Ф. М. Достоєвського “Злочин і покарання”) ФЕДІР ДОСТОЄВСЬКИЙ
Деградація особистості під впливом пристрасті до наживи (за оповіданням А. П. Чехова “Іонич”) АНТОН ЧЕХОВ
Твір Михайла Булгаков “Майстер і Маргарита” – роман-міф. Трансформація міфічних мотивів; поєднання реальності та фантастики
Ра та Апоп – ЄГИПЕТСЬКІ МІФИ
Розкрийте особливості взаємодії реалізму і романтизму. Проаналізуйте різновиди роману в літературі XIX століття, дайте їх загальну характеристику. Визначте національну специфіку романів ХІХ століття
З ЛІТЕРАТУРИ ВІДРОДЖЕННЯ – УЗАГАЛЬНЕННЯ ТА СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ