Твори з зарубіжної літератури

Портрет бабушки в повести М. Горького “Детство”
Моя любимая книга стихов А. Блока
ЖИТТЯ ПОЕТА – Публій Овідій Назон (43 р. до н. е.-18 р. н. е.)
ПІСНЯ ПРО ТЛІННІСТЬ ЛЮДСЬКОГО ЖИТТЯ – Лі Бо (701-762)
Міо, мій Міо (1954)
Оскар Уайльд “Портрет Доріана Грея”
Морально-філософський зміст казки “Маленький принц” Сент-Екзюпері
Доведіть, що “Війна і мир” Л. Толстого – історичний і психологічний роман-епопея. Розкрийте філософську концепція про ворожість і єдність людей у творі
Пісня про віщого Олега
К. ВОННЕВУТ. “БІЙНЯ НОМЕР П’ЯТЬ”. БІЛЬ ПИСЬМЕННИКА ЗА ДОЛЮ ЛЮДСТВА
Три мира в романе М. Булгакова “Мастер и Маргарита”
Нова драма
Життя і творчість Шарля Бодлера
УСМІШКА – РЕЙ ДУГЛАС БРЕДБЕРІ
Тема любви в романе И. А. Гончарова “Обломов”
ГУБЕРНАТОР БЕЗЛЮДНОГО ОСТРОВА – НОВІ ПРИГОДИ В КРАЇНІ ЛІТЕРАТУРНИХ ГЕРОЇВ
АПОЛЛІНЕР Г. АЛКОГОЛІ – ГІЙОМ АПОЛЛІНЕР
А. А. Фет – тончайший лирик русской природы
Мир поэзии Анны Ахматовой
АРАБСЬКА НАРОДНА КАЗКА ТИСЯЧА І ОДНА НІЧ
Гомер “Іліада”, “Одіссея”
КАНИКУЛЫ – Рэй Дуглас БРЭДБЕРИ (1920-2012)
Розкрийте особливості формування Дж. Байрона як поета, простежте еволюцію його світогляду. Виділіть основні етапи життя і творчості поета. Провідні мотиви його лірики
Пані де Ренал – ЖІНОЧІ ОБРАЗИ РОМАНУ
ПОСТМОДЕРНІЗМ ЯК ЯВИЩЕ ЛІТЕРАТУРИ – З ЛІТЕРАТУРИ КІНЦЯ ХХ початку ХХІ століття
Особливості ренесансного сприйняття кохання в сонетах Шекспіра
В чем смысл названия рассказа А. П. Чехова “Хамелеон”?
Джозеф Хеллер
Історія Франчески та Паоло в творі Данте “Божественна комедія”
“Любов, що водить сонце й зорні стелі” (за “Божественною комедією” Данте Аліг’єрі) – ДАНТЕ АЛІГ’ЄРІ ТВОРИ ІЗ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
НАРЦИС – З ДАВНЬОГРЕЦЬКОЇ МІФОЛОГІЇ
Єднання життя і мистецтва в епоху постмодернізму
Ян не перетворитися на ліліпута?
Специфіка зображення, влучність характеристики різних суспільних верств Англії 30-х років ХІХ ст. у романі Ч. Діккенса “Пригоди Олівера Твіста”. Ч. Діккенс як майстер іронії та сарказму
Художнє втілення ідеї гуманізму в романі Ч. Діккенса “Пригоди Олівера Твіста”. Співчуття письменника до принижених і знедолених, передусім дітей. Соціальна дієвість творчості Діккенса
Влада золота та її філософія в повісті “Гобсек” – ПОВІСТЬ “ГОБСЕК”
СЕРБСЬКА НАРОДНА БАЛАДА “СМЕРТЬ МАТЕРІ ЮГОВИЧІВ”
Краса і щирість людських почуттів у ліриці Петрарки
ПЯТНАДЦАТИЛЕТНИЙ КАПИТАН – Жюль ВЕРН (1828-1905)
Творчість Кальдерона – вершина літературного бароко. Драма “Життя – це сон”. Художні особливості драматургії П. Кальдерона
Прекрасная дама в лирике Александра Блока
У чому трагедія Офелії?
Велика любов “маленької людини” (за повістю О. Купріна “Гранатовий браслет”)
Особливості композиції драми – П’ЄСА П. КАЛЬДЕРОНА “ЖИТТЯ ЦЕ СОН” ЯК УТІЛЕННЯ СВІТОГЛЯДНИХ І ХУДОЖНІХ ПРИНЦИПІВ БАРОКО
УСМІШКА – Рей Дуглас Бредбері (народився 1920 р.)
СОНЕТ 19 – Джон Донн (1532 – 1631)
Сюжет – ПОРТРЕТ ДОРІАНА ГРЕЯ” ЯК ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИЙ РОМАН. ЙОГО ХУДОЖНЯ СВОЄРІДНІСТЬ
Зображення ідеалів добра і справедливості в романі Жуля Верна “Діти капітана Гранта”
Тема поэта и поэзии в творчестве Б. Пастернака
СИНДБАД-МОРЕПЛАВЕЦЬ – АРАБСЬКА НАРОДНА КАЗКА
ПЛАНИ – МОЛЬЕР. ЖИТТЯ І ТВОРЧІСТЬ. “МІЩАНИН-ШЛЯХТИЧ”
Завдання на встановлення послідовності
Библейские мотивы в романе М. Булгакова “Мастер и Маргарита”
Райнер Марія Рільке “Орфей, Еврідіка, Гермес”, “Ось дерево звелось…”
Літературна балада у творчості поетів-романтиків світу XVIII-XIX століть
Эволюция художественных образов в лирике А. Ахматовой
Тема вічної пам’яті у віршах Гійома Аполлінера “Міст Мірабо” та “Зарізана голубка і водограй”
Почему я советую своим сверстникам прочитать книгу Даниеля Дефо о Робинзоне Крузо
Тема поэта и поэзии в лирике Н. Гумилева
РІЗДВЯНА ПІСНЯ В ПРОЗІ, або РІЗДВЯНЕ ОПОВІДАННЯ З ПРИВИДАМИ – ЧАРЛЗ ДІКЕНС – ВІДКРИТИ ЛЮДИНУ В ЛЮДИНІ
ПОЛЛІАННА – ЕЛЕАНОР ПОРТЕР
Мої враження від балади Й. В. Гете “Вільшаний король”
ПЛАНИ – Т. А. ГОФМАН, ДЖ. БАЙРОН, Г. ГЕЙНЕ, А. МІЦКЕВИЧ
Мои детские воспоминания о маме (И. А. Бунин. “Помню – долгий зимний вечер…”)
Герман Гессе
Картини рідної природи в ліриці О. С. Пушкіна – ОЛЕКСАНДР ПУШКІН ТВОРИ ІЗ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
Идея непобедимости человечности (по рассказу М. А. Шолохова “Судьба человека”)
Внутрішня боротьба головного героя і його прозріння – Відкрита книга РОМАН “ЧЕРВОНЕ І ЧОРНЕ”
“Мысль семейная” в романе Л. Н. Толстого “Война и мир”
Проблематика твору. Основний конфлікт – “МАЛЮК ЦАХЕС, НА ПРІЗВИСЬКО ЦИНОБЕР”
Запрошення до подорожі
Що приваблює мене в Робінзоні Крузо?
КОЛИ ТИ МУЖ, БУДЬ МУЖНІМ – Шандор Петефі (1823-1849)
ХЛОПЧИК-3ІРКА – ОСКАР УАЙЛЬД
Василий Теркин – символ мужества и героизма, веселой удали и душевной стойкости
Трагічна любов Майстра і Маргарити
КАЗКА ПРО РИБАЛКУ ТА РИБКУ – ОЛЕКСАНДР ПУШКІН
Хто сильніший за снігову королеву (За казкою Г. Х. Андерсена “Снігова королева”)
ПЕРЕЛІК МОЖЛИВИХ ТЕМ – МАРК ТВЕН, Е. ПОРТЕР, Р. БЕРНС
Думка народна у романі Л. М. Толстого “Війна і мир” ЛЕВ ТОЛСТОЙ
К ТАЙНАМ СЛАВЯНСКОЙ МИФОЛОГИИ
Книги – найкращі друзі
ВТІЛЕННЯ ІДЕЇ “ПРИРОДНОЇ ЛЮДИНИ” У ПОВІСТІ ВОЛЬТЕРА “ПРОСТОДУШНИЙ”
Олександр Твардовський
Тема любви и прощения в романе Михаила Булгакова “Мастер и Маргарита”
Анализ рассказа И. А. Бунина “Чистый понедельник”
МИФ О ПРОМЕТЕЕ – ИЗ ГРЕЧЕСКОЙ МИФОЛОГИИ
ЧАРЛЗ ДІКЕНС – ВІДКРИТИ ЛЮДИНУ В ЛЮДИНІ
“Життя – це складне і важке ремесло, і треба докласти чимало зусиль, щоб навчитися його” (О. Бальзак) Чого хотіли б навчитися ви?
Поезія “Визначення мистецтва” як вияв художньої філософії Б. Пастернака О. БЛОК, А. АХМАТОВА, Б. ПАСТЕРНАК – “СРІБНА ДОБА” РОСІЙСЬКОЇ ПОЕЗІЇ
Алегоричний сенс зображення історії родини Буендіа в художньому часі й просторі роману Г. Гарсія Маркеса “Сто років самотності”
Розкрийте суспільно-історичні передумови формування романтизму в європейських літературах. Історична ситуація в Європі кінця XVIII – початку XIX століття та її вплив на розвиток романтизму
Брати Лев’яче Серце (1973) – Астрід ЛІНДГРЕН 1907-2002
“ГОРНЫЕ ВЕРШИНЫ…” – МИХАИЛ ЛЕРМОНТОВ (1814-1841)
Іспити Жульєна Сореля
Віра у силу надії та справжнього кохання у повісті-казці Олександра Гріна “Пурпурові вітрила”
ЛЕГЕНДАРНІ ГЕРОЇ НАРОДНИХ БИЛИН І БАЛАД
Смисл назви роману – “ГЕРОЙ НАШОГО ЧАСУ”
“Повести гор и степей” (По ранним повестям “Джамиля”, “Тополек в красной косынке”)
“Сила людини в її друзях” (індійське прислів’я) (за назвою Дж. Р. Кіплінга “Мауглі”) ДЖ. KITC, Й. В. ГЕТЕ, Г. ГЕЙНЕ, Е. СЕТОН-ТОМПСОН, ДЖ. Р. КІПЛІНГ, АЛКМАН, М. ЛЕРМОНТОВ, МАЦУО БАСЬО, Ф. ТЮТЧЕВ – ПРИРОДА I ЛЮДИНА
Гуманістичний пафос, етика добра і любові до людей у романі Достоєвського “Злочин і кара”
Життєва доля Квазімодо та Клода Фролло (за твором В. Гюго “Собор Паризької Богоматері”)
КОНТРОЛЬНІ ПИТАННЯ З ВИБІРКОВИМИ ВІДПОВІДЯМИ – Г. ІБСЕН – ВСТУП. ІЗ ДРАМАТУРГІЇ КІНЦЯ XIX – ПОЧАТКУ XX СТОЛІТЬ
Пригоди Хлопчика-Мізинчика (за японською народною казкою “Іссумбосі, або Хлопчик-Мізинчик”)
Особистість письменника – Віхи життя, віхи творчості
Франц КАФКА (1883-1924) – З ЛІТЕРАТУРИ ПЕРШОЇ ПОЛОВИНИ ХХ СТ
Гоголевский “смех сквозь слезы” в поэме “Мертвые души”
СМАК ПЕРШОГО КОХАННЯ
Картина світу у сонетах Шекспіра. Образи Друга, Смаглявої Леді та ліричного героя. Лаура Петрарки і Смаглява Леді Шекспіра
Висміювання пихи та марнославства у комедії Жана Батіста Мольєра “Міщанин-шляхтич”
Антивоєнний пафос у творчості визначних письменників XX століття
Жіночі образи роману Стендаля “Червоне і Чорне”
Чарівні казки – НАРОДНА КАЗКА
ЧАРЛЬЗ ДИККЕНС (1812-1870)
КРУК І ЛИСИЦЯ – ЕЗОП
ПІСНЯ ПРО ПРАВДУ – РАЙНЕР МАРІЯ РІЛЬКЕ (1875-1920)
День і ніч у поезії Ф. І. Тютчева
Рукавичка(1797) – Фрідріх ШИЛЛЕР 1759-1805
ДЖЕЙМС ОЛДРІДЖ (нар. у 1918 р.)
ЕЗОП (V ст. до н. е) – “В ЕЗОПА ВЧІТЬСЯ, ДОБРІ ЛЮДИ!”
Чого вчать нас казки?
МІФ ПРО ПРОМЕТЕЯ – З міфів давніх євреїв – МІФИ РІЗНИХ НАРОДІВ ПРО СТВОРЕННЯ СВІТУ
Драматургія франц Класицизму. Класицист трагедія: Корнель, Расін
Пристрасті і філософія у “Кримських сонетах” Адама Міцкевича
ПРИСЛІВ’Я – СВІТОВА ЛІТЕРАТУРА
Жанрові витоки та літературна генеза роману “Гаргантюа та Пантагрюель”. Своєрідність хронотопу роману
Романтизм і реалізм: подібні риси – ДОБА РЕАЛІЗМУ В ЄВРОПЕЙСЬКІЙ ЛІТЕРАТУРІ
Петербург в романе Ф. М. Достоевского “Преступление и наказание”
Осмысление жизни и любви в цикле И. А. Бунина “Темные аллеи”
Художня модель англійського суспільства та засоби її створення у романі Ч. Діккенса “Пригоди Олівера Твіста”
Изображение Москвы в комедии А. С. Грибоедова “Горе от ума”
Контрольний твір-роздум за романом Стендаля “Червоне і чорне”
Алессандро Барікко
“ПЕРЕВТІЛЕННЯ” – Франц КАФКА (1883-1924) – З ЛІТЕРАТУРИ ПЕРШОЇ ПОЛОВИНИ ХХ СТ
“Війна руйнує наші душі” (Е. Хемінгуей)
Сюжетно-композиционное своеобразие одного из произведений русской литературы XX века
Г. ГЕССЕ. “ГРА В БІСЕР”. КРИТИКА “ФЕЙЛЕТОННОЇ ДОБИ”
Мої враження від оповідання Дж. Лондона “Жага до життя” Д. ДЕФО, Ж. ВЕРН, ДЖ. ЛОНДОН, Ш. ПЕТЕФІ, Р. Л. СТІВЕНСОН
Вовк і Ягня – ЕЗОП
Образ ліричного героя у вірші В. Маяковського “Лілечко!”
Стендаль. Життєвий і творчий шлях, світоглядно-естетичні позиції письменника, їх втілення у творчості. Синтез романтизму й реалізму у творах митця
ИВАН КРЫЛОВ (1769-1844) – БАСНИ
Лирический герой в поэзии С. Есенина
Яким я уявляю собі майбутнє Елізи Дулітл Пігмаліон
Педро Кальдерон “Життя – це сон”
Анализ стихотворения А. Ахматовой “Заплаканная осень, как вдова…”
Две правды о человеке в пьесе М. Горького “На дне”
Радість по-дитячому дивитися на світ (За оповіданням Г. Веллса “Чарівна крамниця”)
Завдання з однією правильною відповіддю
Артур Ігнатіус Конан Дойль
Розкрийте історію створення та проблематику роману Г. Флобера “Пані Боварі”. Проаналізуйте особливості композиції роману
Онегин и Татьяна в романе А. С. Пушкина “Евгений Онегин”
ЭЗОП (VII-VI вв. до н. э.) – БАСНИ
МИСТЕЦТВО БУТИ ЛЮДИНОЮ
Іван Крилов (1769-1844) – БАЙКА
Гимн человеку (по повести Э. Хемингуэя “Старик и море”)
Чим близький нам Гамлет сьогодні?
Творчий шлях – МИХАЙЛО ЛЕРМОНТОВ “ПОЕТ ЗОВСІМ ІНШОЇ ЕПОХИ…”
СУМНА ІСТОРІЯ ЖИТТЄВИХ ПРИГОД ФІГАРО У КОМЕДІЇ БОМАРШЕ “СЕВІЛЬСЬКИЙ ЦИРЮЛЬНИК”
Новаторство “Епічного театру” Бертольта Брехта
Романтична і трагічна історія Емми Боварі (за твором Г. Флобера “Пані Боварі”)
Трагізм протистояння особистості суспільству в романі Лева Толстого “Анна Кареніна”
БІБЛІЯ ЯК ПАМ’ЯТКА СВІТОВОЇ ЛІТЕРАТУРИ
Що робить людину людиною? (За повістю А. де Сент-Екзюпері “Маленький принц”
Я І СВІТ
ФРАНЦУЗЬКИЙ РЕАЛІСТИЧНИЙ РОМАН XIX СТОЛІТТЯ. Ф. СТЕНДАЛЬ
НАГІРНА ПРОПОВІДЬ. НОВА СПРАВЕДЛИВІСТЬ – БІБЛІЯ ЯК ПАМ’ЯТКА СВІТОВОЇ ЛІТЕРАТУРИ
З чого сміється Мольєр у комедії “Міщанин-шляхтич”?
Життєвий і творчий шлях сербського письменника Милорада Павича. Утілення в оповіданні “Дамаскин” ознак постмодернізму
Філософсько-етичний сенс зустрічі янгола з людьми (за новелою Г. Маркеса “Стариган із крилами”)
КОНТРОЛЬНІ ПИТАННЯ З ВИБІРКОВИМИ ВІДПОВІДЯМИ – РОАЛЬД ДАЛ – СУЧАСНА ЛІТЕРАТУРА. У КОЛІ ДОБРИХ ГЕРОЇВ
Украинские народные традиции и верования в повести Н. В. Гоголя “Ночь перед Рождеством”
Тема жизни в романе И. А. Гончарова “Обломов”
БАРОКО ЯК ЛІТЕРАТУРИЙ НАПРЯМОК
Блазенська література. Сатира і моралізм у “Кораблі дурнів” Бранта
Тірсо де Моліна. “Донжуан”
Проаналізуйте сюжет, композицію та проблематику роману В. Скотта “Айвенго”
Рассуждения над страницами повести “Собачье сердце”
Життя і доля Франца Кафки
Характеристика Журдена – головного героя комедії Мольєра “Міщанин-шляхтич”
Йосип Бродський
Пристрасний гуманізм – Віхи життя, віхи творчості
Курт Воннегут
МАЦУО БОСЬО
Вечные образы в романе И. А. Гончарова “Обломов”
Типологія і естетика реалізму – ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ЛІТЕРАТУРИ ХІХ ст. РЕАЛІЗМ ЯК НАПРЯМ У СВІТОВІЙ ЛІТЕРАТУРІ
Над ким і чим сміється Чехов у своїх оповіданнях?
“Тихий Дон” – роман-эпопея о всенародной трагедии на стыке эпох
Відображення в зовнішності поміщиків їх внутрішнього світу (за поемою М. Гоголя “Мертві душі”)
Поеми “Втрачений рай” і “Повернений рай”, їх ідейно-тематичний аналіз – ЛІТЕРАТУРА АНГЛІЇ. ДЖОН МІЛЬТОН
Образ Нори (за п’єсою Г. Ібсена “Ляльковий будинок”)
Національний характер поезії В. Вітмена
Пригоди Сіндбада-мореплавця (за арабською казкою “Казка про Сіндбада-мореплавця”)
Особливості середньовічної персько-таджицької поезії
ПРОПОВІДНИК ДУХОВНОГО САМОВДОСКОНАЛЕННЯ
КОРОТКИЙ СЛОВНИК З ТЕОРІЇ ЛІТЕРАТУРИ
Загадка популярности любовной лирики А. Ахматовой
Проаналізуйте збірку А. Міцкевича “Балада і романси”. Мотиви туги у циклі “Кримські сонети”, ліризм творів, що увійшли до циклу
ВІЛЬШАНИЙ КОРОЛЬ – ЙОГАНН ВОЛЬФГАНГ ГЕТЕ (1749-1832)
Квартет (1811) – ІВАН КРИЛОВ 1769-1844
Життєвий і творчий шлях – ШАРЛЬ БОДЛЕР
Суперечливість образу Фауста
КОРАН ЯК ПАМ’ЯТКА СВІТОВОЇ ЛІТЕРАТУРИ
Про почуття, і не тільки про це (за таврами Иоганна Вольфганга Гете “Фауст” і Тараса Шевченка “Катерина”)
Некрасов Микола Олексійович
Стендаль. “Червоне і чорне”. Поєднання соціально-політичного й психологічного аспектів у романі. Гостра критика режиму Реставрації. Сюжет твору
Ранние повести “Материнское поле” и “Первый учитель”
“Алые паруса” А. С. Грина – произведение о “Надежде и Любви…”
ЯК РОБІН ГУД СТАВ РОЗБІЙНИКОМ – ЛЕГЕНДАРНІ ГЕРОЇ НАРОДНИХ БИЛИН І БАЛАД
Образ Шарикова в повести М. А. Булгакова “Собачье сердце”
Жан де Лафонтен (1621-1695) – БАЙКА
ДЖОНАТАН СВІФТ (1667-1745)
Система образів Дон Кіхот
Схарактеризуйте образ Ж. Сореля у романі Ф. Стендаля “Червоне і чорне”
“Той, хто понад усе шанував людей” (образ Прометея в трагедії Есхіла “Прометей закутий”)
“Срібна доба” російської поезії
Людмила Стефановна ПЕТРУШЕВСКАЯ (род. в 1938г.)
Сандра Браун
КОНТРОЛЬНІ ПИТАННЯ З ВИБІРКОВИМИ ВІДПОВІДЯМИ
СОЛОВЕЙ – ГАНС КРІСТІАН АНДЕРСЕН
Діалог автора і читача у постмодерністському романі Умберто Еко “Ім’я троянди”
ПЕРЕЛІК МОЖЛИВИХ ТЕМ – РОАЛЬД ДАЛ – СУЧАСНА ЛІТЕРАТУРА. У КОЛІ ДОБРИХ ГЕРОЇВ
НА КРИЛАХ РОМАНТИКИ – ПЕРЛИНИ СВІТОВОЇ ЛІТЕРАТУРНОЇ БАЛАДИ
МИР ГЛАЗАМИ ВЕЧНОСТИ, или ТО, ЧТО ОТКРЫВАЕТ НАМ БИБЛИЯ
Мої роздуми над сторінками повісті Роальда Дала “Чарлі і шоколадна фабрика”
Историческое значение образа Чацкого
Сторінками історії літератури ПАНОРАМА РОСІЙСЬКОЇ ПРОЗИ ДРУГОЇ ПОЛОВИНИ ХІХ ст
Краса природи в ліриці Сергія Єсеніна
СМЕРТЬ МАТЕРІ ЮГОВИЧІВ – СЕРБСЬКА НАРОДНА БАЛАДА “СМЕРТЬ МАТЕРІ ЮГОВИЧІВ”
Чого навчив мене “Гранатовий браслет” О. Купріна
Кого можна назвати Людиною? (За віршем Р. Бернса “Чесна бідність”) МАРК ТВЕН, Е. ПОРТЕР, Р. БЕРНС
Особливості трагічної колізії та специфіка системи образів у “Ромео і Джульєтті”. Ренесансний дуалізм людини. Природна сутність та офіційний статус
КОТЁНОК ГОСПОДА БОГА – Людмила Стефановна ПЕТРУШЕВСКАЯ (род. в 1938г.)
Мігель де Сервантес “Дон Кіхот”
ТВОРЧІСТЬ ГЮСТАВА ФЛОБЕРА
Кто главный герой поэмы Н. В. Гоголя “Мертвые души”?
Теорія Раскольникова, її антигуманістичний смисл (За романом Ф. М. Достоєвського “Злочин і кара”)
Пізня поезія Анни Ахматової – відображення трагедії часу
Риси роману нового типу Дон Кіхот
Влада золота та її філософія в повісті О. де Бальзака “Гобсек”
ЯБЛОКИ ГЕСПЕРИД – ИЗ ГРЕЧЕСКОЙ МИФОЛОГИИ
МАНДРІВНИЙ ЗАМОК ХАУЛА – МАНДРУЮЧИ ЧАРІВНИМИ СВІТАМИ – СУЧАСНА ЛІТЕРАТУРА Я І СВІТ
Пугачев – разбойник или освободитель? (по повести А. С. Пушкина “Капитанская дочка”)
Живучість образу Журдена
Сучасна Стендалю Франція в романі “Червоне і чорне”
ІЗ “КНИГИ ПІСЕНЬ” – ФРАНЧЕСКО ПЕТРАРКА
ПЛАНИ – Е. ЗОЛЯ, О. ВАЙЛЬД
Романтичний автопортрет, створений А. Міцкевичем у “Кримських сонетах”
ІЗ ДАВНЬОГРЕЦЬКОЇ ЛІРИКИ
Хлестаков и хлестаковщина (по комедии Н. В. Гоголя “Ревизор”)
В. Вітмен. Збірка “Листя трави”, її провідні теми й мотиви. “Пісня про себе” – програмовий твір поета. Звернення до вільного вірша (верлібру)
Світ романтики у романі Р. Л. Стівенсона “Острів скарбів”
ДЖ. СЕЛІНДЖЕР. “НАД ПРІРВОЮ У ЖИТІ”. ДУХОВНА ОПОЗИЦІЯ ГОЛДЕНА КОЛФРІДА ЯК НАСЛІДОК ПРОТЕСТУ ПРОТИ “ДОРОСЛИХ” ПРАВИЛ ГРИ
Сюжетно-композиционное своеобразие романа “Мастер и Маргарита”
ПЕРЕЛІК МОЖЛИВИХ ТЕМ – Г. ІБСЕН – ВСТУП. ІЗ ДРАМАТУРГІЇ КІНЦЯ XIX – ПОЧАТКУ XX СТОЛІТЬ
Осёл и Соловей – Иван Андреевич КРЫЛОВ (1769-1844)
ЗАПАХ ДУМКИ – РОБЕРТ ШЕКЛІ – НОВІ ОБРІЇ ЛІТЕРАТУРНОЇ ФАНТАСТИКИ
Подвиг старика Сантьяго в повести Эрнеста Хемингуэя “Старик и море”
Народ і влада в романі Толстого “Війна і мир”
Проблематика та художні особливості комедії Жана Батіста Мольєра “Міщанин-шляхтич”
Життєвий і творчий шлях – ПЕДРО КАЛЬДЕРОН – ВИДАТНИЙ ДРАМАТУРГ І ПОЕТ ІСПАНСЬКОГО БАРОКО
Наташа Ростова – толстовский идеал женщины
“Смерть” – ЗБІРКА “КВІТИ ЗЛА” – ШАРЛЬ БОДЛЕР
Идея народной войны в романе “Война и мир”
Характер и судьба Жюльена Сореля (по роману Стендаля “Красное и черное”)
Чи потрібні суспільству сильні особистості, подібні до Чіполло? (За твором Т. Манна “Маріо і чарівник”)
Чацький – образ “нової людини” (за комедією О. Грибоєдова “Горе від розуму” – ОЛЕКСАНДР ГРИБОЄДОВ ТВОРИ ІЗ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
Тема родины в творчестве А. Блока
Про золоті часи – ІНДІЙСЬКІ МІФИ
Життя всієї Франції очима одного героя – РОМАН “ЧЕРВОНЕ І ЧОРНЕ”
“Червоне і чорне” як соціально-психологічний роман – Відкрита книга РОМАН “ЧЕРВОНЕ І ЧОРНЕ”
Кожне життя є точкою зору на Всесвіт (твір-роздум за повістю Е. Хемінгуя “Старий і море”) Б. БРЕХТ, А. КАМЮ, Е. ХЕМІНГУЕЙ – ІЗ ЛІТЕРАТУРИ ДРУГОЇ ПОЛОВИНИ XX СТОЛІТТЯ
“ВЕСНО, ВЕСНО, БЕЗ МЕЖ І БЕЗ КРАЮ.” – Олександр БЛОК (1880-1921) – З ЛІТЕРАТУРИ ПЕРШОЇ ПОЛОВИНИ ХХ СТ
Метаморфози (за мотивами новел Франца Кафки)
Ідейна спрямованість поеми Лонгфелло “Пісня про Гайавату”
ЛОБО – ВОЛОДАР КУРУМПО – ЕРНЕСТ СЕТОН-ТОМПСОН
Образ Собору (за романом В. Гюго “Собор Паризької Богоматері”) – ВІКТОР ГЮГО ТВОРИ ІЗ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
Роман “Война и мир” – энциклопедия эпохи
Бурхливий, суперечливий суспільно-історичний розвиток світу в першій половині XX ст. Зміна світоглядних та естетичних систем. Складність і неоднозначність художнього процесу цього періоду
Своєрідність зображення головного героя в романі Вальтера Скотта “Айвенго”
Рей Дуглас Бредбері
Моє враження від оповідання І. Буніна “Легке дихання”
“Пророк” О. С Пушкіна і М. Ю. Лермонтова
ЙОГАНН ВОЛЬФГАНГ ГЕТЕ (1749-1832)
“Роман про сучаснии злочин” – СЕНС ЗАГОЛОВКА ТА ПРОБЛЕМАТИКА РОМАНУ
Давньоруський богатир Ілля Муромець (на основі билин про Іллю Муромця)
Отец и сыновья – ЭЗОП (VII-VI CT. до нашей эры)
ПЕРЕЛІК МОЖЛИВИХ ТЕМ – ДЖ. СВІФТ, Д. КОНАН ДОЙЛ
Наташа Ростова – улюблена героїня Л. Толстого
“Він жодного разу не порушив Закону Джунглів” (образ Мауглі у назці Дж. Р. Кіплінга “Мауглі”) KITC, Й. В. ГЕТЕ, Г. ГЕЙНЕ, Е. СЕТОН-ТОМПСОН, ДЖ. Р. КІПЛІНГ, АЛКМАН, М. ЛЕРМОНТОВ, МАЦУО БАСЬО, Ф. ТЮТЧЕВ – ПРИРОДА I ЛЮДИНА
“МИСТЕЦТВО ПОЕТИЧНЕ” – ПОЛЬ ВЕРЛЕН
Людина і природа (за повістю Хемінгуея “Старий і море”)
А. Блок – символист
Подорож Скруджа у часі та просторі (Діккенс Чарльз)
Образ Тетяни Ларіної в романі О. С. Пушкіна “Євгеній Онєгін” – ОЛЕКСАНДР ПУШКІН ТВОРИ ІЗ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
Витоки творчості. Автобіографічний зміст роману “Страждання молодого Вертера”
ТВОРЧА ІСТОРІЯ ЗБІРКИ “КВІТИ ЗЛА” – ШАРЛЬ БОДЛЕР
“ОРФЕЙ, ЕВРІДІКА. ГЕРМЕС” – Райнер Марія РІЛЬКЕ (1875-1926) – З ЛІТЕРАТУРИ ПЕРШОЇ ПОЛОВИНИ ХХ СТ
Уездное чиновничество в комедии Н. В. Гоголя “Ревизор”
Чем замечательны лирические стихи С. Есенина (“Бабушкины сказки”, “Пороша”, “С добрым утром!”)
Презентація творчого проекту “Художні світи російських поетів “срібної доби” В. Маяковського, М. Гумільова, О. Мандельштама, М. Цвєтаєвої, С. Єсеніна”
Розвиток писемного зв’язного мовлення. Творча робота за оповіданням Франца Кафки “Перевтілення”
Панорама французького суспільства доби Реставрації: Безансон – РОМАН “ЧЕРВОНЕ І ЧОРНЕ”
Чому я люблю читати науково-фантастичні твори
Добро і зло в романі Гюго “Собор паризької Богоматері”
Мой любимый герой – Шерлок Холмс
Художня література – авангард Просвітництва
Достоєвський – творець соціально-психологічного та філософського роману в російській літературі
Понимание смысла жизни Обломовым и Штольцем
Сокровенный человек писателя Андрея Платонова
Виразне читання напам’ять віршів поетів “срібної доби”
“Шекспірівське питання” у трагедії Вільяма Шекспіра “Гамлет, принц Датський”
Патріотичний пафос повісті М. Гоголя “Тарас Бульба”
Жюль ВЕРН (1828-1905)
Две любви Григория Мелехова
Трагедия любви Ромео и Джульетты (по драме Шекспира “Ромео и Джульетта”)
Роль блазня у шекспірівському театрі (на прикладі одного твору)
“Старий і море” – повість-притча про людину. Вплив Е. Хемінгуея на розвиток художньої прози XX ст
МАЦУО Басьо 1644-1694
Визначте жанрово-композиційні особливості новели “Кармен”. Розкрийте образ Кармен як зразок сильної вольової жінки в світовій літературі
Порівняльна характеристика Ровени та Ребекки (За романом В. Скотта “Айвенго”)
АНТОН ЧЕХОВ – СМІШНІ ТА ПРИКРІ “ДРІБНИЦІ ЖИТТЯ”
Порівняльна характеристика Остапа та Андрія (За повістю М. Гоголя “Тарас Бульба”)
Річард Девід Бах
Сила великого і справжнього мистецтва в казці Г. К. Андерсена “Соловей”
Образ Захара и его роль в раскрытии характера главного героя романа И. А. Гончарова “Обломов”
Зображення дворянства в романі О. С. Пушкіна “Євгеній Онєгін”
Нравственные эксперименты Волонда в романе Михаила Булгакова “Мастер и Маргарита”
Жанрова і стильова своєрідність роману О. Уайльда “Портрет Доріана Грея”. Філософсько-естетичні та моральні проблеми твору. Риси інтелектуального роману
Визначте провідні мотиви “Книги пісень” Г. Гейне (змалювання природи як засіб пізнання і бачення світу та власної душі). Роль фольклору у збірці
“Паломництво Чайльд Гарольда” Дж. Байрона, історія створення і композиція поеми
Особливість творчої манери Хемінгуея
Своєрідність німецького Просвітництва – ЙОГАНН ВОЛЬФГАНГ ГЕТЕ – ПОЕТ, ДРАМАТУРГ, ФІЛОСОФ
Специфіка розвитку літератури XIX століття
В чем красота и сила маленькой птички из сказки X. К. Андерсена “Соловей”?
Краса природи в ліриці С. Єсеніна
ВІДОБРАЖЕННЯ ПОЛЕМІКИ МІЖ ФІЛОСОФСЬКИМИ КОНЦЕПЦІЯМИ ДОБИ ПРОСВІТНИЦТВА У ПОВІСТЯХ ВОЛЬТЕРА “КАНДІД, АБО ОПТИМІЗМ” ТА “ПРОСТОДУШНИЙ”
ПОЕМА “ДЗЯДИ” А. ДАКЕВИЧА
Міхаель ЕНДЕ 1929-1984
Осуд антигуманної сутності війни в оповіданні Г. Белля “Подорожній, коли ти прийдеш у Спа…”
ЗОЛОТА ДОБА ПЕРСЬКО-ТАДЖИЦЬКОЇ ЛІРИКИ
Вовк і Ягня (1808) – ІВАН КРИЛОВ 1769-1844
Промовисті прізвища в оповіданні А. П. Чехова “Хамелеон”
ПЕРЕВІРТЕ СЕБЕ (готуємося до зовнішнього незалежного оцінювання)
Про вірш М. Ю. Лермонтова “Дума”
Новаторство Чехова-драматурга (За п’єсою “Чайка”)
Композиція збірки – “КНИГА ПІСЕНЬ” ВИДАТНЕ ЯВИЩЕ НІМЕЦЬКОГО РОМАНТИЗМУ
Кара до злочину? – СЕНС ЗАГОЛОВКА ТА ПРОБЛЕМАТИКА РОМАНУ
Добро и зло в романе М. А. Булгакова “Мастер и Маргарила”
Символізм як літературна течія – ЕСТЕТИЧНА ПРОГРАМА СИМВОЛІЗМУ. П. ВЕРЛЕН. А. РЕМБО
“Люблю отчизну я…”
Своєрідність романтизму Едгара По
Характеристика доби Просвітництва: хронологічні межі, програма просвітників, їх гуманістичні ідеали – ДОБА ПРОСВІТНИЦТВА. ТВОРЧІСТЬ Д. ДЕФО, Д. СВІФТА
Образ Анни Каретної – Відкрита книга РОМАН “АННА КАРЕНІНА”
Життя і творчість Франсуази Саган
ЛЕРНЕЙСЬКА ГІДРА – З ДАВНЬОГРЕЦЬКОЇ МІФОЛОГІЇ
Идеалы юности в поэзии А. С. Пушкина
Життєвий і творчий шлях – АРТЮР РЕМБО
Рецензия на повесть Абрамова Ф. А. “Поездка в прошлое”
Особливості сатири в романі Булгакова “Майстер і Маргарита”
Творення світу – ІНДІЙСЬКІ МІФИ
Ернест Міллер ХЕМІНГУЕЙ (1899 1961) – З ЛІТЕРАТУРИ ДРУГОЇ ПОЛОВИНИ ХХ ст
“Вишневый сад” – драма или комедия?
Йоганн Крістоф Фрідріх Шіллер
Героиня лирики А. А. Фета
Реальність і міфотворчість як стильові особливості новели Ф. Кафки “Перевтілення”
“Любов! Блаженство! Серце! Бог!” (Тема кохання в трагедії Гете “Фауст”)
Рей Дуглас Бредбері (народився 1920 р.)
Войнович Володимир Миколайович
Утвердження цінності людського життя в баладі Шіллера “Рукавичка”
Артюр Рембо. удожній світ поезії. Асоціативно-чуттєва картина Всесвіту у віршах “Відчуття”, “Голосівки”. Розкодування змісту у вірші “П’яний корабель”
Співіснування романтичного й обивательського у повісті Гріна “Пурпурові вітрила”
Природа та її роль у повісті Ясунарі Кавабати “Тисяча журавлів” Я. КАВАБАТА, Г. Г. МАРКЕС – ІЗ ЛІТЕРАТУРИ ДРУГОЇ ПОЛОВИНИ XX СТОЛІТТЯ
Моя Анна Ахматова
Стендаль “Червоне і чорне”. Конфлікт головного героя Жульєна Сореля із суспільством як сюжетний стрижень роману. Внутрішня драма героя як наслідок цього конфлікту
“Ти назавжди у відповіді за тих, кого приручив” (за казкою-притчею А. де Сент-Екзюпері “Маленький принц”)
Оскар Уайльд – представник англійського раннього модернізму. Життя і творчість митця. Естетизм Уайльда, імпресіоністичність його стилю. “Передмова” до роману “Портрет Доріана Грея”
Джордж Селінджер, “Над прірвою в житі”
Утвердження норм соціальної справедливості у поезії Р. Бернса “Чесна бідність”
МИФ О СОЛНЦЕ – ИЗ СЛАВЯНСКОЙ МИФОЛОГИИ
ПАВУТИНКА НАДІЇ
Квінт Горацій Флакк (65-8 рр. до н. е.)
Загальний план відповіді на питання про значення творчості письменника
ДЕТЕКТИВНА ЛІТЕРАТУРА. ЕДГАР ПО. АРТУР КОНАН-ДОЙЛЬ
Чому Майстер заслужив “спокій”, а не “світ”?
Історія створення – Скарбниця філолога РОМАН-ЕПОПЕЯ “ВІЙНА І МИР”
“Енеїда” Вергілія – творче наслідування Гомерових поем
Рассказ о добром человеке… (А. Платонов. “Юшка”)
ПІСНЯ ПРО ХЛІБ І ШОВК – Ду Фу (712-770)
Александр Сергеевич ПУШКИН (1799-1837) – ПОЭТИЧЕСКОЕ ОСМЫСЛЕНИЕ ДЕЙСТВИТЕЛЬНОСТИ
Я читаю вірші Ф. Тютчева про весну (“Весняна гроза”, “Весняні води”)
КОНТРОЛЬНІ ПИТАННЯ З ВИБІРКОВИМИ ВІДПОВІДЯМИ – ДЖ. СВІФТ, Д. КОНАН ДОЙЛ
“Література – це керування людського розуму людським родом” (В. Гюго)
ПЕРЕЛІК МОЖЛИВИХ ТЕМ – Ф. КАФКА, ДЖ. ДЖОЙС, М. БУЛГАКОВ – ІЗ ЛІТЕРАТУРИ ПЕРШОЇ ПОЛОВИНИ XX СТ
Трагедия станционного смотрителя Самсона Вырина (А. С. Пушкин “Станционный смотритель”)
Альбер Камю “Чума”
Чого навчає нас Біблія?
Уславлення справжніх людських рис у вірші Р. Бернса “Чесна бідність”
Джон Роберт Фаулз
Символіка назви роману Стендаля “Червоне і чорне”
Брати Остап і Андрій (порівняльна характеристика) (1-й варіант)
Відображення в поемі Данте “Божественна комедія” нового гуманістичного погляду на людину та її цінності
Данте Аліг’ері “Божественна комедія”
Генеза “утопії” і “антиутопії”. Проблеми, тематика і основні риси роману – антиутопії
Оповідання Милорада Павича “Дамаскин”. “Віртуальний історизм” як характерна ознака творчості письменника
Художественные особенности романа Тургенева “Отцы и дети”
“Вічні образи” у світовій літературі
Два дитинства в повісті Володимира Короленка “Діти підземелля”
Дивовижна країна Література
Довгий шлях додому (образ Одіссея в поемі Гомера “Одіссея”)
“МІСТ МІРАБО” – Гійом АПОЛЛІНЕР (1880-1918) – З ЛІТЕРАТУРИ ПЕРШОЇ ПОЛОВИНИ ХХ СТ
Просвітництво як літературна доба
ЗАПОВІДІ БОЖІ – БІБЛІЯ ЯК ПАМ’ЯТКА СВІТОВОЇ ЛІТЕРАТУРИ
“Цей не народився, щоб стояти на колінах…”
ВАЛЬТЕР СКОТТ (1771-1832)
“МОЯ ЛЮБОВ – РОЖЕВИЙ КВІТ” – ВІРШІ ПРО КОХАННЯ
Идеи декабризма в комедии Грибоедова “Горе от ума”
Роль лирических отступлений в поэме Н. В. Гоголя “Мертвые души”
Соціальні і філософські джерела бунту Раскольникова (за романом Ф. Достоєвського “Злочин і кара”)
Загальна характеристика провідних шляхів розвитку поезії середини ХІХ ст. Світоглядно-естетичні зрушення в мистецтві та літературі. Поняття про декаданс
АМЕРИКАНСЬКИЙ РОМАНТИЗМ. В. ІРВІНГ. Ф. КУПЕР. Н. ГОТОРН
Конфлікт між мрією та реальністю в романі Г. Флобера “Пані Боварі”
Мольєр – реформатор високої комедії
Как изменяется отношение Гринева к Пугачеву? (А. С. Пушкин “Капитанская дочка”)
Модернізм як неокласична модель культури, найновіше й найпослідовніше втілення естетико-художнього перевороту XX ст. Авангардизм і його основні течії. Доля реалізму. Елітарна та масова культури
“Поетичне мистецтво” Поля Верлена як віршований маніфест символізму. Художньо-смислове новаторство “поезії душі” П. Верлена. Сугестивний характер віршів “Забуті арієти” та “Так тихо серце плаче…”
Буало
ЛІТЕРАТУРА БАРОКО
Антон Чехов(1860-1904)
“Листя трави” новаторський характер – “ПІСНЯ ПРО СЕБЕ” – ВОЛТ ВІТМЕН
Поетична символіка поеми – РОМАНТИЧНА ПОЕМА БАЙРОНА “МАЗЕПА”
“Я не стару вбив… я себе вбив…” (за романом Ф. М. Достоєвського “Злочин і кара”)
Сатирико-метафоричний зміст твору – “МАЛЮК ЦАХЕС, НА ПРІЗВИСЬКО ЦИНОБЕР”
ЛИТЕРАТУРА КРЫЛАТОЙ МЕЧТЫ
Реалізм і “пізній романтизм” у поезії середини XIX ст. – ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ПРОВІДНИХ ШЛЯХІВ РОЗВИТКУ ПОЕЗІЇ СЕРЕДИНИ XIX ст
Особливості поетичного світу Байрона (за поезіями Д. Г. Байрона “Прометей” і “Валтасарове видіння”) – ДЖОРДЖ ГОРДОН БАЙРОН ТВОРИ ІЗ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
Комедия “Горе от ума” в оценке И. А. Гончарова
АРТУР КОНАН ДОЙЛЬ (1859-1930)
Ознаки постмодернізму у творчості письменників-прозаїків другої половини XX ст
Сатиричне змалювання державного устрою, законів та звичаїв Ліліпутії (за твором Дж. Свіфта “Мандри… Гуллівера”)
Лирический мир А. Ахматовой
Шлях до мого серця (за романом “Батьки і діти” І. С. Тургенєва) – ІВАН ТУРГЕНЄВ ТВОРИ ІЗ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
ПЛАНИ – Р. БРЕДБЕРІ, А. ДЕ СЕНТ-ЕКЗЮПЕРІ – ЛЮДИНА ТА ЇЇ СBIT
Франц Кафка “Перевтілення”
ІНДІЙСЬКІ МІФИ
Товстий і тонкий (1883) – Антон ЧЕХОВ 1860-1904
Про потоп – ІНДІЙСЬКІ МІФИ
Новаторство драматурга Генріка Ібсена, художні особливості його твору “Ляльковий дім”. Роль письменника в розвитку нової європейської драматургії (“ібсенізм”)
ПРО ІЛЛЮ МУРОМЦЯ ТА СОЛОВІЯ – ЛЕГЕНДАРНІ ГЕРОЇ НАРОДНИХ БИЛИН І БАЛАД
Генрі Філдінг. Життя і діяльність. Художній метод – ДОБА ПРОСВІТНИЦТВА. ТВОРЧІСТЬ Д. ДЕФО, Д. СВІФТА
Міфи про аргонавтів
АЛЬПУХАРА – АДАМ МІЦКЕВИЧ (1798-1855)
Різдвяна пісня в прозі (1843) – Чарльз ДІККЕНС 1812-1870
Даніель Дефо (1660 або 1661-1731)
СЛОВНИК ЛІТЕРАТУРОЗНАВЧИХ ТЕРМІНІВ
Гейне в еміграції – ГЕНРІХ ГЕЙНЕ – НІМЕЦЬКИЙ ПОЕТ-РОМАНТИК
Вічна тема любові в трагедії В. Шекспіра “Ромео і Джульетта”
У чому трагедія Анни Кареніної?
ДУХ СТАРОВИНИ – Лі Бо (701-762)
ПЛАНИ – Б. БРЕХТ, А. КАМЮ, Е. ХЕМІНГУЕЙ – ІЗ ЛІТЕРАТУРИ ДРУГОЇ ПОЛОВИНИ XX СТОЛІТТЯ
ПЕРЕЛІК МОЖЛИВИХ ТЕМ – ЛЬЮЇС КЕРРОЛ, М. ЦВЕТАЕВА
Причини трагічної долі Сореля (II варіант)
Генріх ГЕЙНЕ 1797-1856
Участь у романтичному русі – Віхи життя, віхи творчості
Тематика і жанр твору – Відкрита книга РОМАН “АННА КАРЕНІНА”
ДАРИ ВОЛХВІВ – МАЛЕНЬКІ ДИВА ЖИТТЯ
“Життєподібний” сюжет і філософсько-символічний зміст твору Ернеста Хемінгуея “Старий і море”
Новий погляд на літературу
Зміст назви драматичного твору Ібсена “Ляльковий дім”
МУРАШКИ Й ЦИКАДА – ЕЗОП (V ст. до н. е) – “В ЕЗОПА ВЧІТЬСЯ, ДОБРІ ЛЮДИ!”
ХІХ це солодке слово “свобода” – XIX СТОЛІТТЯ: ІСТОРИКО-КУЛЬТУРНА СИТУАЦІЯ
Тема бессмертия и воскресения души в романе М. А. Булгакова “Мастер и Маргарита”
Непередбаченість людської долі, випадковість і алогічність зв’язків і взаємин (за творами Г. Гріна, А. Мердок, Дж. Фаулза, Г. Пінтера Дж. Барнса)
Справжня хлоп’яча дружба (образи Тома Сойєра та Генльберрі Фінна) МАРК ТВЕН, Е. ПОРТЕР, Р. БЕРНС
ИЗ ГРЕЧЕСКОЙ МИФОЛОГИИ
Алегоричне значення образів “Пісні про Буревісника”
“Да, наша жизнь текла мятежно…” (любовная лирика Н. А. Некрасова)
Кожна людина безповоротно загублена в собі (твір-роздум за творчістю Ф. Кафки) Ф. КАФКА, ДЖ. ДЖОЙС, М. БУЛГАКОВ – ІЗ ЛІТЕРАТУРИ ПЕРШОЇ ПОЛОВИНИ XX СТ
Осмеяние в баснях И. А. Крылова человеческих пороков и недостатков
Анна Левін і побудова роману – ГОЛОВНІ ОБРАЗИ РОМАНУ “АННА КАРЕНІНА”
Місце “Кар’єри Ругонів” у циклі романів Е. Золя про історію одного роду Е. ЗОЛЯ, О. ВАЙЛЬД
Новий Дантон?
Алеша Пешков – главный герой поветсти “Детство”
Тонке сприйняття барв і звуків життя (у танках Ісікави Токубоку)
Идейно-композиционная роль образа Захара
Сонет “Голосівки” А. Рембо – яскравий зразок символістської лірики
ЗЛЕТ ЛЮДСЬКОГО ДУХУ В ЛІТЕРАТУРІ ДОБИ ВІДРОДЖЕННЯ
Специфіка та основні риси бароко – БАРОКО ЯК ПЕРШИЙ ЗАГАЛЬНОЄВРОПЕЙСЬКИЙ НАПРЯМ
Пушкин в творчестве А. Ахматовой
Засудження людських вад у байках І. Крилова
Неприховане обличчя Німеччини в “Дорожніх картинах” Генріха Гейне
Принципи “чистого мистецтва” в поезії – ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ПРОВІДНИХ ШЛЯХІВ РОЗВИТКУ ПОЕЗІЇ СЕРЕДИНИ XIX ст
ТОВСТИЙ ТОНКОГО ЗАПИТАВ – НОВІ ПРИГОДИ В КРАЇНІ ЛІТЕРАТУРНИХ ГЕРОЇВ
Фіванський цикл міфів
Печорін і Максим Максимович (за романом М. Ю. Лєрмонтова “Герой нашого часу”)- МИХАЙЛО ЛЕРМОНТОВ ТВОРИ ІЗ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
Софья и Лиза в комедии Грибоедова “Горе от ума”
Літературна і політична діяльність Дж. Свіфта – ДОБА ПРОСВІТНИЦТВА. ТВОРЧІСТЬ Д. ДЕФО, Д. СВІФТА
Художня своєрідність роману. “Діалектика душі” героїв – РОМАН “АННА КАРЕНІНА”: ТВОРЧА ІСТОРІЯ ТА ХУДОЖНЯ СВОЄРІДНІСТЬ
“Срібна доба” російської поезії, розмаїття літературних напрямів, течій та шкіл у поезії. Трагічні долі митців цієї доби. Життєвий і творчий шлях російського поета Олександра Блока. Символізм його поезій
МІО, МІЙ МІО – АСТРІД ЛІНДГРЕН – СУЧАСНА ЛІТЕРАТУРА. ЗРОСТАННЯ І ВЗАЄМИНИ ЗІ СВІТОМ