Складання тексту-розповіді на основі власних спостережень “Скільки в літа кольорів”

Зразок. Літо по праву вважається святом барв. Зацвітає кожна рослина. Вийдіть у поле, на подвір’я, на лісову галявину. Придивіться до різкобарв’я квітів.

Ось маки розкрили червоні капелюшки, а волошки мерехтять, наче’ сині зірочки. За ними визирають фіолетові дзвоники, оксамитом переливаються чорнобривці. Рясно вкрили землю рожеві польові гвоздики, білі ромашки.

А ось дивна квітка аж у три барви нарядилася. Це фіалка триколірна, у неї жовті, сині й фіолетові пелюстки.

Щоранку, ледь промені сонця ніжно торкнуться верхівок дерев, розпочинається пташиний концерт. У багатоголосому хорі сіреньких горобців чути стрекіт чорно-білої сороки, пересвистування жовто-золотистих іволг, трелі оливково-бурого соловейка, спів брунатної вівсянки та жовто-зеленого чижа. Літо – це достиглі овочі й фрукти, соковиті пасовища на лугах, золотисті поля пшениці.


1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (Пока оценок нет)
Loading...


Складання тексту-розповіді на основі власних спостережень “Скільки в літа кольорів”
аналіз поезії поетичне мистецтво