Шануй сам себе, шануватимуть і люди тебе – IІ варіант
II варіант
Мама каже мені, що кожна людина – це особистість, думки якої треба поважати. А ще мама вчить мене поважати самого себе, адже недарма є таке прислів’я: “Шануй сам себе, шануватимуть і люди тебе”. Воно відбиває думку народу щодо людини у суспільстві.
Чи звертали ви коли-небудь увагу на те, як формується думка про людину? Ми дивимось на її зовнішність: чи охайна людина, слухаємо, як воно розмовляє (грамотно або ні, спокійно чи ні).
Ніколи не слід недооцінювати власну думку, зовнішність, здібності або значимість. Звичайно ж, що кожна людина має свою вдачу, та це не означає, що хтось гірший, а хтось кращий.
Не варто казати так: “Я ж, звичайно, не такий (така) розумний (розумна)…”, “Усі люди як люди, а я…”.
Чого чекати шани від інших, якщо ти сам себе не шануєш?
Шануй сам себе, шануватимуть і люди тебе – IІ варіант
твір-мініатюра про весну
Related posts:
- Шануй сам себе, шануватимуть і люди тебе – I варіант І варіант Кожна людина свідомо обирає собі характер поведінки, яка складається з різних вчинків та вимог. Якщо вони справедливі і відверті по відношенню до себе і оточуючих людей, виникає взаємоповага. З давніх часів засуджувалися заздрість,...
- Шануй сам себе, шануватимуть і люди тебе Історія людства нараховує багато тисячоліть. І вже багато тисячоліть тому було складено перші правила поведінки людини серед інших людей. Це було зроблено для того, щоб кожен почувався зручно, нікого не боявся й міг сподіватися на...
- ШАНУЙ ОДЕЖИНУ. А ЛЮДИ – ТЕБЕ (одяг) В усі часи оберегом для людини був одяг. Він прикривав не лише від холоду, а й від недоброго ока. Раніше вишивалися комір сорочки, низ і манжети рукавів. Таким чином, вишивка ніби обрамляла тіло людини й...
- Кожна людина – неповторна – І варіант 8 клас І варіант Ти знаєш, що ти – людина? Ти знаєш про це чи ні? Усмішка твоя – єдина, Мука твоя – єдина, Очі твої – одні. В. Симоненко З дитинства мене привчали ставитись...
- Чому міг би навчити тебе Пилипко? (за оповіданням “Морозенко”) – ІІ варіант – ПАНАС МИРНИЙ 6 клас II варіант В оповіданні Панаса Мирного “Морозенко” розповідається про маленького хлопчика Пилипка. Він жив зі своєю матір’ю Катрею. Важке було в них життя, бідне. Наступили новорічні свята, а вони спалили останнє полінце, і...
- Як ти вітаєш, так і тебе вітатимуть – IІ варіант 6 клас II варіант Людина живе у суспільстві, здійснює різноманітні вчинки, займається певною діяльністю. У своїх вчинках людина може бути благородною або нікчемною. Відповідно цьому надається оцінка його поведінці. Якщо людина невитримана, неуважна до інших,...
- Як ти вітаєш, так і тебе вітатимуть – IІІ варіант 6 клас IІІ варіант Культура мовної поведінки – своєрідне дзеркало, в якому відображуються культура, інтелект, духовність людини. Щодня, зустрічаючись із знайомими, слід вітатися. Це не тільки вияв увічливості. У цих словах виявляємо свою людську сутність....
- Поетичне вираження глибокої любові до рідної мови – за поезією “О рідне слово, хто без тебе я?” – І варіант ДМИТРО ПАВЛИЧКО 11 клас ТВОРИ З УКРАЇНСЬКОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДМИТРО ПАВЛИЧКО Поетичне вираження глибокої любові до рідної мови (за поезією “О рідне слово, хто без тебе я?”) І варіант Українська земля дуже часто народжує талановитих людей, бо сама...
- Як ти вітаєш, так і тебе вітатимуть – I варіант 6 клас I Варіант Цей вислів треба розуміти так: як ти ставишся до інших людей, так і до тебе будуть ставитись. Хочеш, щоб тебе поважали, були чемними, уважно слухали, поважали твої почуття та бажання, то...
- Поетичне вираження глибокої любові до рідної мови – за поезією “О рідне слово, хто без тебе я?” – ІІ варіант ДМИТРО ПАВЛИЧКО 11 клас ТВОРИ З УКРАЇНСЬКОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДМИТРО ПАВЛИЧКО Поетичне вираження глибокої любові до рідної мови (за поезією “О рідне слово, хто без тебе я?”) II варіант Кожна людина, на мій погляд, яка любить свою Батьківщину,...
- Чому міг би навчити тебе Пилипко? (за оповіданням “Морозенко”) – ІІІ варіант – ПАНАС МИРНИЙ 6 клас III варіант Серед творів Панаса Мирного є чимало про життя бідних дітей, які змалку зазнавали тяжких злиднів. Саме таким, мені здається, є оповідань: “Морозенко”. Головним героєм цього твору є хлопчик Пилипко визначальною рисою...
- Як ти вітаєш, так і тебе вітатимуть ІІІ варіант Культура мовної поведінки – своєрідне дзеркало, в якому відображуються культура, інтелект, духовність людини. Щодня, зустрічаючись із знайомими, слід вітатися. Це не тільки вияв увічливості. У цих словах виявляємо свою людську сутність. Ми говоримо один одному:...
- Чому міг би навчити тебе Пилипко? (за оповіданням “Морозенко”) – ІV варіант – ПАНАС МИРНИЙ 6 клас І V Варіант У літературі за часів Панаса Мирного було традицією писати під Новий рік казкові твори про те, що в новорічну ніч всі мрії здійснюються, що бідний раптом стає багатим. Саме на...
- Чому міг би навчити тебе Пилипко? (за оповіданням “Морозенко”) – І варіант – ПАНАС МИРНИЙ 6 клас І варіант В оповіданні “Морозенко” мова йде про семирічного хлопця Пилипка, який жив разом із матір’ю в злиднях. Коли в хаті скінчується вся їжа, він, незважаючи на лютий мороз і розповіді матері про...
- Поетичне вираження глибокої любові до рідної мови – за поезією “О рідне слово, хто без тебе я?” – ІІІ варіант ДМИТРО ПАВЛИЧКО 11 клас ТВОРИ З УКРАЇНСЬКОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДМИТРО ПАВЛИЧКО Поетичне вираження глибокої любові до рідної мови (за поезією “О рідне слово, хто без тебе я?”) ІІІ варіант Летить над просторами нашої рідної землі щира українська пісня,...
- Поетичне вираження глибокої любові до рідної мови – за поезією “О рідне слово, хто без тебе я?” – ІV варіант ДМИТРО ПАВЛИЧКО 11 клас ТВОРИ З УКРАЇНСЬКОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДМИТРО ПАВЛИЧКО Поетичне вираження глибокої любові до рідної мови (за поезією “О рідне слово, хто без тебе я?”) ІV варіант Хто голодував, той ніколи не викине в сміття шматок...
- Що означає знайти себе Що означає “знайти себе”? Людина зазвичай намагається бути оригінальною. Намагається жити так, щоб і праця давала їй задоволення, і дозвілля було змістовним, і захоплення – цікавими. Не завжди та не всім, звичайно, це вдається. Часто...
- Шануй учителя, як родителя Учительство – насправді святе діло. Здавна вчителя людство шанувало поряд із лікарем та священиком. Адже кожен із цих людей у своєму труді торкається найпотаємніших царин людського духу. Придивимося до наших учителів. Вони такі різні, але...
- Чи сперечаються про смаки? – ІІ варіант 10 клас ТВОРИ З УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ II варіант Скільки людей, стільки і думок. Звичайно, кожна людина по-своєму сприймає світ. Багато людей про одну і ту ж річ скажуть по-різному. Хтось буде захоплений, хтось навіть не...
- Бережіть, люди, свою планету (твір-роздум) Я упевнена, що будь-яка людина, яка почула або прочитала десь, що в якому-небудь морі плаває велика нафтова пляма, подумає: “А мені яке діло? І так турбот повно!” Ця ж людина вихідного дня йде зі своєю...
- Як тебе не любити, Харкове мій Мабуть, кожна людина вважає, що її місто або село, де вона народилася і живе, – найкращий куточок землі. Та це і зрозуміло, бо це місто – єдине, неповторне. Воно викохало тебе на своїх долонях, збагатило...
- Пізнай себе Гортаючи сторінки нещодавно придбаної книжечки, натрапляю на заголовок “Пізнай себе”. Який дивний заклик! Що б це могло означати? Це Григорій Савич Сковорода, трактат “Алфавіт, або Буквар світу”. Це великий філософ розмірковує над глибинами людської душі,...
- Рідний дім – ІІІ варіант 6 клас III Варіант В ці слова кожна людина вкладає свій смисл. Хтось уявляє собі сільську хату в степу, або горах, хтось – дім у місті. Але для всіх нас слова “рідний дім” пов’язані з...
- Внутрішній світ ліричного героя (“Весь обшир мій – чотири на чотири”, “Терпи, терпи – терпець тебе шліфує…”) – ІІ варіант ВАСИЛЬ СТУС 8 клас Внутрішній світ ліричного героя (“Весь обшир мій – чотири на чотири”, “Терпи, терпи – терпець тебе шліфує…”) II варіант “Поет повинен бути людиною. Такою, що, повна любові, долає природне почуття зненависті, звільнюється од...
- Що таке щастя? – ІІ варіант 10 клас ТВОРИ З УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ II варіант Коли задумуєшся над цим питанням, розумієш, що існує загальнолюдське уявлення про щастя та особисте. Бо є такі цінності, які для кожної людини бажані. І вони не матеріальні....
- Знай і шануй державні символи України! Матеріал уроку. Дмитро Павличко “Наш прапор”. Мета. Збагачувати знання учнів про державні символи України; розвивати пізнавальні інтереси до вивчення минулого своєї країни; вдосконалювати вміння виразно читати вірші; виховувати патріотичні почуття та шанобливе ставлення до Державного...
- Внутрішній світ ліричного героя (“Весь обшир мій – чотири на чотири”, “Терпи, терпи – терпець тебе шліфує…”) – І варіант ВАСИЛЬ СТУС 8 клас Внутрішній світ ліричного героя (“Весь обшир мій – чотири на чотири”, “Терпи, терпи – терпець тебе шліфує…”) І варіант Василь Стус… Патріот у найвищому значенні цього слова. За свою любов до України він...
- Раскольніков, я тебе ненавиджу Головним героєм твору Федора Достоєвського “Злочин і кара” являється Родіон Раскольніков. Ставлення до цього персонажу не може бути однозначним. Молодий юнак зображений на зламі своєї долі. Бідний студент, якому не хватає грошей навіть на їжу,...
- Ставлення до матері (за віршем “Пішачок”) – IІ варіант – ДМИТРО ПАВЛИЧКО 6 клас ДМИТРО ПАВЛИЧКО Ставлення до матері (за віршем “Пішачок”) II варіант Мене неприємно вразила ситуація у вірші “Пішачок” Д. Павличка: син відцурався своєї рідної матері бо вона проста селянська жінка. А він працює в...
- Я б побажав тобі когось отак любити, як я тебе люблю – за поезією В. Симоненка ВАСИЛЬ СИМОНЕНКО 11 клас ТВОРИ З УКРАЇНСЬКОЇ ЛІТЕРАТУРИ ВАСИЛЬ СИМОНЕНКО “Я б побажав тобі когось отак любити, як я тебе люблю…” (за поезією В. Симоненка) Неординарною й пристрасною, вогневою і ліричною ввійшла поезія Василя Симоненка в нашу...