РИБАЛКА-ДИВАК – АНАТОЛІЙ КОСТЕЦЬКИЙ
Літературне читання 2 клас – Віра Науменко
З ЛІТЕРАТУРНОЇ СКАРБНИЦІ
ПОЕТИЧНА ЗБІРКА 4
АНАТОЛІЙ КОСТЕЦЬКИЙ
РИБАЛКА-ДИВАК
– Гей,
Рибалко-риболове!
Похизуєшся уловом?
Ти ж о п’ятій ранку встав.
Чи багато упіймав?
– Що ж, скажу:
Улов – чималий!
Бачив, як усе в росі
Вранці сонце уставало
Із туману на ріці.
Чув, як ранком на зірниці
Розправляли крила птиці
І над річкою спроквола
Ніжно пробували голос.
А травою луговою
Дихав так, що ніби й сам
Раннім птахом над
У промінні зависав!..
– Ну а риба де ж, дивак?
– В річці плаває.
Отак!
– Що рибалка-дивак вважає багатим уловом? Чим особливі виділені вислови?
– Чи доводилося тобі спостерігати картини, подібні до тих, що бачив рибалка? Опиши їх.
– Як ти вважаєш, кого зі співрозмовників підтримує автор?
– Робота в парі. Розіграйте сценку за змістом вірша: у словах рибалки передайте захоплення, радість
Від побаченого, а в словах його співрозмовника – спочатку зацікавленість, а потім здивування.
А ранок розгорався, як золото на сонці. Небо червоніло, як рожі в садку. Пташки щебетали.
Іван Нечуй-Левицький
– Що розповів про схід сонця, небо, пташок, ранкове повітря Іван Нечуй-Левицький? Знайди відповідні рядки у вірші “Рибалка-дивак”.
РИБАЛКА-ДИВАК – АНАТОЛІЙ КОСТЕЦЬКИЙ
тарас бульба скорочено
РИБАЛКА-ДИВАК – АНАТОЛІЙ КОСТЕЦЬКИЙ