Повість-казка. Памела Треверс “Мері Поппінс”

ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА 2-4 класи

4 КЛАС

ВЕСЕЛІ ПРИГОДИ ТА ДИВОВИЖНІ МАНДРІВКИ З КАЗКОВИМИ ГЕРОЯМИ

Урок 19

Тема. Повість-казка. Памела Треверс “Мері Поппінс”

Мета: ознайомити учнів з особистістю видатної англійської письменниці; викликати інтерес до її книжок; удосконалювати читацькі навички, уміння складати план і стисло переказувати; збагачувати словниковий запас синонімами; домогтись усвідомлення головної думки казки.

Обладнання: мапа світу; портрет Памели Траверс; аудіозаписи пісень фільму “Мері Поппінс, до

побачення!”; підручник; робочий зошит.

ХІД УРОКУ

I. Організаційний момент

II. Мотивація навчальної діяльності

– Жила собі добра королева Фантазія. Все було чудово в її королівстві. Але якось помітила вона, що люди почали менше мріяти, перестали бачити у житті красиве й радісне. Вони ставали дедалі сумнішими, недобрими, замкнутішими. І вирішила Фантазія врятувати людей. Послала вона до них свою найменшу донечку – Казку і повеліла їй йти до дітей. І ось казка поспішила до нас.

III. Повідомлення теми й мети уроку

– Сьогодні ми з вами ознайомимось з творчістю Памели Треверс та опрацюємо повість-казку

“Мері Поппінс”.

IV. Робота над новим матеріалом

1. Розповідь учителя про англійську письменницю Памелу Треверс

– Ім’я Памели Треверс відоме дітям багатьох країн. Усесвітньої слави письменниця зажила після написання книги про дивовижну Мері Поппінс, нянечку, яка є мрією кожної дитини. Дива, які творить Мері, нагадують казкові та міфічні чудеса.

2. Опрацювання статті підручника про Памелу Треверс

– А зараз ви маєте самостійно прочитати статтю про письменницю.

– Яке справжнє ім’я письменниці?

– Як розпочалося її доросле життя?

– На який період припадає розквіт таланту письменниці?

– Що писала П. Треверс?

– Яка її книга була найбільш популярною?

3. Читання казки (уривків) учителем і підготовленими учнями (комбіновано)

4. Інтерактивна форма роботи “Мозковий штурм”

– Чому старші діти сім’ї Бенкс з тривогою чекали нової няні?

– Чим уразила їх поява Мері Поппінс?

5. Словникова робота

Валізка – сумка, у якій перевозять речі.

Передпокій – кімната перед спальнею.

Гречно – добре, чемно.

6. Повторне читання тексту “ланцюжком”

7. Вибіркове читання

– Яка була погода? Прочитайте опис.

– Якою була зовнішність Мері Поппінс?

– Про що це свідчить?

8. Стислий переказ казки

V. Узагальнення й систематизація знань

– Який епізод твору запам’ятався найбільше?

– Висловте своє ставлення до прочитаного.

– Що саме сподобалося? Чому? Що не сподобалось?

– Чого вчить ця повість?

VI. Підсумок уроку.

Слухання аудіозаписів пісень з фільму “Мері Поппінс, до побачення!”.




1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 оценок, среднее: 5,00 из 5)


Повість-казка. Памела Треверс “Мері Поппінс”


як зажурився веселий казкар
Повість-казка. Памела Треверс “Мері Поппінс”