ПІДСУМКОВИЙ УРОК. ЗАВДАННЯ ЗІ СКРИНЬКИ ПОЕЗІЇ
І семестр
З ЛІТЕРАТУРНОЇ СКАРБНИЦІ
Урок 50. ПІДСУМКОВИЙ УРОК. ЗАВДАННЯ ЗІ СКРИНЬКИ ПОЕЗІЇ
Мета: узагальнити знання учнів за прочитаним розділом; удосконалювати навички свідомого виразного читання; розвивати творчі здібності учнів, уміння висловлювати оцінні судження; виховувати любов до рідного слова.
II. МОВЛЕННЄВА РОЗМИНКА
Сидів горобець на сосні,
Заснув – і упав уві сні.
Якби не упав уві сні,
Сидів би він ще на сосні.
– Прочитайте повільно, швидко, дуже швидко.
– Прочитайте радісно, сумно, сердито.
Так
Сичить гусак старий сердитий: с-с-с.
Вода тече, співає в кранику: с-с-с.
Свистить завжди окріп у чайнику: с-с-с.
Ічка-ічка-ічка – ось глибока річка.
Ачка-ачка-ачка – пливла по річці качка.
Єчки-єчки-єчки – знесла вона яєчки.
Чат-чат-чат – навиводить каченят.
Чить-чить-чить – плавать діточок навчить.
Ічці-ічці-ічці – попливуть разом по річці.
– Роз’єднайте слова, прочитай прислів’я. Поясніть їх значення.
– Хтонежалієприроду, тойшкодитьсамсобі.
– Природаодномумати, другому-мачуха.
Зірка зірка сірка зірка зірка
Клітка
Сніжок сніжок сніжок стіжок сніжок
III. ПЕРЕВІРКА ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ
– Хто краще прочитає вірш?
IV. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ
– Сьогодні ми повторимо твори зі скриньки поезії. Перевіримо свої знання і вміння.
V. ПОВТОРЕННЯ Й УЗАГАЛЬНЕННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ
Завдання зі скриньки поезії 1. Робота в групах
– Прочитайте початкові рядки поезій Анатолія Григорука (про півника) і Грицька Бойка (про кота). Додайте до них по два власних рядки, щоб утворити веселі вірші.
ТЕРЕМОК ДЛЯ КУРЧАТОЧОК
Взяв когутик молоток:
– Цоки-цок! Цоки-цок!..
(Я будую теремок
Для усіх своїх діток –
Для усіх своїх діток –
Для курчаточок.)
КІТ-РИБАЛКА
Кіт-рибалка у човні
Мріє на світанні…
(От якби зловить мені
Карася в сметані.)
2. Добирання рими до слів
Верба… (журба, боротьба, стрільба…)
Зоря… (моря, короля, буря…)
– З небес летять сніжиночки,
Падають на зелені ялиночки,
Легенькі, як пушиночки.
– Сіли хлопці з вудками біля ріки,
Натягали окунів з води,
Принесли їх сюди.
– 3 гір на долину
Біжить, вирує вода,
Срібляста, прозора,
Як світ молода.
4. Складання вірша
Он зайчик усміхається
На теплому пеньку.
А сонечко вмивається
В зеленому вінку.
5. Гра “Скільки рядків?”
Дощик, дощик, ти вже злива!
Плаче груша, плаче слива.
Ти періщить заходився,
Соловейко застудився.
А тепер лежить під пледом,
П’є гарячий чай із медом.
VI. ПІДСУМОК УРОКУ
VII. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
ПІДСУМКОВИЙ УРОК. ЗАВДАННЯ ЗІ СКРИНЬКИ ПОЕЗІЇ
эссе на тему иван грозный
ПІДСУМКОВИЙ УРОК. ЗАВДАННЯ ЗІ СКРИНЬКИ ПОЕЗІЇ