ПЕРЕВІР СВОЇ ДОСЯГНЕННЯ – Урок 4

Мета: узагальнити знання учнів за розділом “Світ дитинства в літературі”; вчити порівнювати, співставляти прочитані твори; розвивати творчі здібності учнів, уміння узагальнювати, висловлювати оцінні судження; виховувати любов до художнього слова.

Хід уроку

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

Закінчилася перерва,

Пролунав чаклун-дзвінок.

А тепер усі швиденько

Налаштуйтесь на урок.

II. МОВЛЕННЄВА РОЗМИНКА

1. Гра “Поети”

– З’єднайте частини вірша.

Люблять піч усі

горнята,

Виросла капуста.

В холодочку Харитина

Сіє, садить по порядку.

То дзвіночки лісові

Гарно, весело весною.

Перший клас копає грядку,

Вчать співаночки нові.

Є у мене олівець,

Люблю все малювати.

На городі густо

Ішов понад водичкою.

Люблю я маму й тата,

І гордиться піччю хата,

На поляні під сосною

Гарну вишила хустину.

Ішов індик з індичкою,

Він у мене молодець.

2. Робота над скоромовкою

Гра

“Дощик”

Діти читають хором.

– Накрапає дощ (тихо).

– Дощ пускається сильніше (голосніше).

– Злива (голосно).

– Дощ слабшає (тихіше).

– Дощ припинився (читання припиняється).

Юрко юркнув до Юрка,

Юрок – пташечка юрка.

III. ПЕРЕВІРКА ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ

Гра “Хто краще?”

Конкурс на краще виразне читання з пам’яті вірша Миколи Сингаївського “Дощ із краплі починається”

IV. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ

– Який розділ ми завершили вивчати?

– Сьогодні ми підіб’ємо підсумки роботи за розділом “Світ дитинства в літературі” . Перевіримо здобуті знання, узагальнимо вивчений матеріал.

V. УЗАГАЛЬНЕННЯ Й СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ

1. Підсумок за розділом “Світ дитинства в літературі” (с. 156-185)

– Яким твором починається розділ?

– Хто його автор?

– Як ти зрозумів назву розділу?

– Із скількох тем складається розділ? Назви їх.

2. Гра “Чи уважний ти читач?”

Тестування

1. Як звали дівчинку з вірша А. Костецького “Мрія”, яку мріяв захистити Сергійко?

А) Ніна;

Б) Юля;

В) Оля.

2. До кого поспішав Серьога?

А) До мами;

Б) до песика;

В) до друзів.

3. Яка професія була у мами Шури?

А) Лікар;

Б) вчитель;

В) медсестра.

4. Що було написано на невидимій кульці, яку герой отримав на планеті Тайн?

А) Тайна;

Б) таємниця;

В) компутик.

5. Що святкувала мавпа?

А) Іменини;

Б) Новий рік;

В) день народження.

6. У яку гру запропонувала грати Ганнуся?

А) У кораблики;

Б) у слова;

В) у вірші.

Відповіді: 1в; 2б; 3а; 4б; 5а; 6в.

3. Фізкультхвилинка

4. Гра “Хто це сказав?”

– Ой, як гарно ти придумав! Не лапи свої вовчі миють, а ноги! Зовсім, як люди. (Ганнуся. Володимир Рутківський “Як складають вірші”)

– Бажання трудитися. Це найдорожча знахідка. (Батько. Василь Сухомлинський “Не загубив, а знайшов”)

– Спинися на хвильку, до тебе є справа: міняю свій ножик на шайбу твою! (Слава. Анатолій Костецький “Спішу додому”)

– Дивак ти! А лікарі всі і є добрі. Така вже у них професія – добра. Спи, Шуро, спи! На добраніч… (Клавдія Василівна. Всеволод Нестайко “Шура і Шурко”)

5. Гра “З’єднай назву твору та його автора”

“Тут усе є…”

Микола Сингаївський

“Мавпині іменини”

Анатолій Костецький

“Мрія”

Галина Малик

“Співуча пір’їнка”

Емілія Саталкіна

“Кожний знає своє діло”

Василь Сухомлинський

“Дощ із краплі починається”

Олександр Єфімов

VI. ПІДСУМОК УРОКУ

Гра “Закінчи речення”

– Сьогодні на уроці я вчився…

– Найбільше мені сподобалося…

– Найскладнішим було…

– Свою роботу на уроці оцінюю…

VII. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Відповідати на запитання рубрики “Перевір свої досягнення” (с. 185).


1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 оценок, среднее: 5,00 из 5)

ПЕРЕВІР СВОЇ ДОСЯГНЕННЯ – Урок 4


написання листа улюбленому літературному герою урок
ПЕРЕВІР СВОЇ ДОСЯГНЕННЯ – Урок 4