Люби й охороняй природу!
Останнім часом багато говорять про охорону природи. Ми так забруднили моря і річки, ліси і степи, що стало страшне за майбутні покоління. Що залишимо в спадок майбутньому?
У школах ввели предмет екологію. На цих уроках ми говоримо про навколишній світ, про те, як легко порушити баланс у природі, а ось відновити порушене дуже складно. Природа сама відновлюється, але дуже поволі, тому люди повинні берегти і охороняти той світ, в якому живуть.
Якщо ми отруїмо землю і воду, то дихатимемо отруєним повітрям і харчуватися непридатною їжею. Люди почнуть перероджуватися у виродків. Щоб цього не трапилося, треба берегти навколишнє середовище. Якщо кожна людина дотримуватиметься чистоти у своєму дворі, в лісі, де гуляє, на підприємстві, на якому працює, наскільки зміниться все навколо! Я сподіваюся, що люди опам’ятаються, перестануть руйнувати землю, на якій живуть.
Люби й охороняй природу!
описание моей бабушки сочинение
Related posts:
- Люби природу не як символ Душі своєї, Люби природу не для себе, Люби для неї (М. Рильський)(твір-спостереження) 9 КЛАС ТВОРИ НА НЕЛІТЕРАТУРНІ ТЕМИ Люби природу не як символ Душі своєї, Люби природу не для себе, Люби для неї (М. Рильський)(твір-спостереження) Я люблю свою рідну землю і щасливий, що народився і живу в...
- Навіщо людині вміння розуміти природу? (За поезією М. Рильського “Люби природу не як символ”) С. ВАСИЛЬЧЕНКО, Т. ШЕВЧЕНКО, К. МАЛИЦЬКА, Б.-І. АНТОНИЧ, Е. ГУЦАЛО, ОЛЕНА ПЧІЛКА, М. РИЛЬСЬКИЙ, М. ВІНГРАНОВСЬКИЙ 5 КЛАС РІДНА УКРАЇНА. СВІТ ПРИРОДИ С. ВАСИЛЬЧЕНКО, Т. ШЕВЧЕНКО, К. МАЛИЦЬКА, Б.-І. АНТОНИЧ, Е. ГУЦАЛО, ОЛЕНА ПЧІЛКА, М. РИЛЬСЬКИЙ, М. ВІНГРАНОВСЬКИЙ Навіщо людині вміння розуміти природу? (За поезією М. Рильського “Люби природу не як...
- Люби й цінуй природу Пам’ятаю, коли я був малий, я не дуже любив природу, точніше, був якийсь байдужий до неї. Ну що там, здавалося мені, може бути захопливого в тому, щоб сидіти над річкою й дивитися на віддзеркалення хмар...
- Твір до ЗНО “Люби природу не для себе, люби для неї” Аргументи, докази, приклади, висновок Чи вистачить людству природних ресурсів для нормального життя? Тобто енергоносіїв, корисних копалин, чистої води, родючої землі? Це складне питання, часто відповідь на нього потребує багато знань. Я спробую висловити свою власну...
- “Люби природу не для себе, люби для неї…” В зелених лаврах, в синій світлотіні У сяйві сонця й вишні у цвіту, В огні троянд, у моря мерехтінні Побачить кожен може красоту. М. Рильський Мабуть, найбільшу насолоду і радість, найпалкішу любов до рідного краю...
- Берегти природу – обов’язок кожного – ІІ варіант ІІ варіант Люди живуть на планеті більше двох тисяч років. За цей час не завжди до природи ставилися обережно, особливо у період бурхливого розвитку прогресу. Від цього самого прогресу висохли моря й річки, через винищення...
- Бережи природу У лісі птахи та звірі у себе вдома. А ти гість. У гостинах потрібно вміти себе поводити. Усе живе пов’язане між собою. А раз так, то все живе потрібно берегти, починаючи з маленького кущика або...
- Берегти природу – обов’язок кожного – ІІІ варіант III варіант В природі все тісно пов’язано між собою. Людина теж частка природи і також пов’язана з землею, ріками, повітрям і всім живим. Діяльність людини впливає на навколишнє середовище. І чим більше розвинута промисловість і...
- Чому і від кого треба охороняти природу? Нам жить в одной семье, Нам петь в одном кругу, Идти в одном строю, Лететь в одном полете. Давайте сохраним ромашку На лугу, Кувшинку на реке и клюкву На болоте! Природа – це величезна книжка,...
- Твір-роздум про природу Недарма говорять, що природа – наша мати. Вона дає людині все необхідне для життя, хоч ми не завжди можемо оцінити її дарунки. Що може бути кращим за тепле сонце, величні гори, грайливе море, квітучі дерева...
- Характеристика Люби з повісті “Гуси-лебеді летять” Повість Михайла Стельмаха “Гуси–лебеді летять” розповідає про життя невеличкого села на Вінниччині у першій половині 20 сторіччя. Головним героєм твору є маленький хлопчик Михайлик, який знайомить нас зі своїми пригодами, спогадами, друзями та рідними. Люба...
- Чому потрібно охороняти природу (твір-роздум) Я робив уроки, коли раптом на аркуш зошита впала червона крапелька і стала рухатися. Потім вона завмерла, і я її розглянув. Це була кругла, червона, блискуча, з темними плямами на спинці божа корівка. Я дбайливо...
- “Люби свій край, всю душу солов’їну і серця жар йому віддай” (Володимир Сосюра) Поетична спадщина Володимира Сосюри багата на патріотичні мотиви. Від світанку до кінця свого творчого шляху поет жив піснею про Вітчизну. Жита думами про Батьківщину, складати про неї пісні – найвище покликання співця. Пісня Сосюри вільно...
- Якою я побачив рідну природу після прочитання віршів “Гей, рум’яні мої небокраї”, “Хто в рідному краї…” – ІІ варіант – ВОЛОДИМИР СОСЮРА 6 клас Якою я побачив рідну природу після прочитання віршів “Гей, рум’яні мої небокраї”, “Хто в рідному краї…” II варіант На уроці української літератури ми вивчали творчість нашого земляка – Володимира Сосюри. Він народився в...
- Образ Орфея як персоніфікація сили мистецтва, що приборкує природу і одухотворяє світ У поезії двадцятого століття творчість видатного австрійського поета Райнера Марії Рільке посідає особливе місце: вона ніби синтезувала в собі різноманітні культурні традиції, але залишилась при цьому самобутньою і навіть мала значний вплив на творчість багатьох...
- Берегти природу – обов’язок кожного Нас оточують дерева, квіти, птахи, тварини, вода, повітря. Усе це природа, але ми зазвичай не помічаємо її, бо ми надто замиловані самими собою. Давайте зупинимося на хвилину й поглянемо навкруги. Людина є невід’ємною часткою живої...
- Люби і знай свій рідний край Матеріал уроку. Валерій Шевчук “Дорога історії”. Микола Чернявський “Рідний край”. Мета. Розширити та узагальнити знання учнів про Україну; прищеплювати любов до державних символів України; розширити знання учнів про цінності українців; виховувати почуття патріотизму, національної гордості...
- Берегти природу – обов’язок кожного – І варіант І варіант Влітку наша родина виїздить “кудись ближче до природи”, як говорять мої батьки. Я не уявляю собі літнього відпочинку без річки, моря, лісу… Що б сталося, якби всі люди були приречені на вічне проживання...
- Твір-розповідь про живу природу, охорону природи Влітку я зазвичай приїжджаю до бабусі в село. Мої дід з бабою живуть на березі моря та працюють у лісництві. Весь час вони зайняті роботою з рослинами та тваринами. Я залюбки їм допомагаю. Дід стежить,...
- Образ Орфея як персоніфікація сили мистецтва, що приборкує природу і одухотворяє світ (за поезією Райнера Марії Рільке “Орфей, Еврідіка, Гермес”) У поезії двадцятого століття творчість видатного австрійського поета Райнера Марії Рільке посідає особливе місце: вона ніби синтезувала в собі різноманітні культурні традиції, але залишилась при цьому самобутньою і навіть мала значний вплив на творчість багатьох...
- Чому я люблю українську природу (твір-роздум) 6 клас Я народився та виріс в Україні. Тут моя батьківщина, тут народилися та виросли мої батьки, тут я навчаюся в школі, а під час канікул відвідую мальовниче село, де живе мій дідусь. Природа України...
- УРОК ПОЗАКЛАСНОГО ЧИТАННЯ. БЕРЕЖІТЬ ПРИРОДУ, ДІТИ Мета: розширити читацькі інтереси школярів, ознайомлюючи їх з творами про природу; розвивати вміння уважно слухати – розуміти читання вчителя та навички правильного свідомого читання; збагачувати словниковий запас учнів; виховувати любов і бережливе ставлення до природи,...
- За природу в ответе каждый Мавка! Дай на счастье нежность мне к цветку и к травам – Ко всему живому на земле! Леся Украинка Из своего сегодняшнего далека, которое отмечено черными былями ядерных трагедий, страданиями великого Байкала и многих небольших...
- Твір про природу по добутках Ф. І. Тютчева, А. А. Фета Живучи в тісному, шумному індустріальному місті, досить складно оцінити всю красу й глибину віршів про природу. Начебто б розумієш, що це насправді прекрасно, але щось усередині мовчить, не озивається гармонією, тому що “безбережна, як море…...
- Які почуття викликають у мене вірші Тичини про природу, радість життя? Народився в с. Пісках на Чернігівщині у родині сільського дяка. Навчався в бурсі, Чернігівській духовній семінарії, Київському комерційному інституті. Захоплювався малюванням, музикою, співав у церковному хорі. Працював статистиком у Чернігівському земстві, помічником хормейстера в театрі...
- Якою я побачив рідну природу після прочитання віршів “Гей, рум’яні мої небокраї”, “Хто в рідному краї…” – ІІІ варіант – ВОЛОДИМИР СОСЮРА 6 клас Якою я побачив рідну природу після прочитання віршів “Гей, рум’яні мої небокраї”, “Хто в рідному краї…” III варіант Тільки мистецтву під силу не просто передати чудові картини природи, а й пройняти ними душу...
- Якою я побачив рідну природу після прочитання віршів “Гей, рум’яні мої небокраї”, “Хто в рідному краї…” – ІV варіант – ВОЛОДИМИР СОСЮРА 6 клас Якою я побачив рідну природу після прочитання віршів “Гей, рум’яні мої небокраї”, “Хто в рідному краї…” ІV варіант Серед натхненних співців краси нашої любої України невгасимим сяйвом палахкотить ім’я талановитого поета XX століття...
- Якою я побачив рідну природу після прочитання віршів “Гей, рум’яні мої небокраї”, “Хто в рідному краї…” – І варіант – ВОЛОДИМИР СОСЮРА 6 клас Якою я побачив рідну природу після прочитання віршів “Гей, рум’яні мої небокраї”, “Хто в рідному краї…” І варіант Спочатку хочу сказати, що треба поважати й любити ту країну, той край, де ти народився,...
- Письменники ХХ століття про природу (Е. Сетон-Томпсон, Дж. Даррелл, К. Паустовський, В. Біанкі) УСІ УРОКИ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 5 КЛАС ІІ семестр ІЗ ДИТЯЧОЇ ЛІТЕРАТУРИ ХХ-ХХІ СТОЛІТТЯ (4 години) УРОК № 66 Тема. Письменники ХХ століття про природу (Е. Сетон-Томпсон, Дж. Даррелл, К. Паустовський, В. Біанкі) Мета: ознайомити учнів...
- ПРО ПРИРОДУ РЕЧЕЙ – Тіт Лукрецій Кар ПРО ПРИРОДУ РЕЧЕЙ Поема Книга перша Мати Енея і роду його, благодатна Венеро, Втіхо людей і богів! Під сузір’ями неба пливкого Повниш повсюдно життям судноносні моря і врожайне Лоно землі, завдяки-бо тобі. зародитися прагне Всяке...