(КР) Контрольна робота за творами Л. Толстого та А. Чехова

УСІ УРОКИ СВІТОВОЇ ЛІТЕРАТУРИ 10 КЛАС

ІI семестр

1. ВСТУП. ІЗ ЛІТЕРАТУРИ РЕАЛІЗМУ

ІЗ ЛІТЕРАТУРИ РЕАЛІЗМУ

УРОК № 41

Тема. (КР) Контрольна робота за творами Л. Толстого та А. Чехова

Мета: виявити рівень знань, умінь та навичок учнів із метою контролю та корекції; розвивати пам’ять, логічне, образне мислення, уміння характеризувати героїв, висловлювати свої думки; виховувати високі моральні якості характеру.

Оснащення: тестові завдання (2 варіанти).

Тип уроку: контроль і корекція знань, умінь та навичок.

ХІД УРОКУ

І.

Організаційний момент

II. Оголошення теми, мети уроку.

Мотивація навчальної діяльності

III. Контроль і корекція знань, умінь та навичок

1. Інструктаж до виконання тестових завдань

2. Написання контрольної роботи (виконуються всі завдання)

Варіант І

Початковий і середній рівні (кожна правильна відповідь – 1 бал)

1. Кіті Щербицька відмовила першого разу Левіну через те, що:

А) Левін був недостатньо багатим;

Б) їй здавалося, що вона закохана у Вронського;

В) вона не хотіла їхати в село;

Г) Левін був, на її думку, некрасивим.

2. Анна зізналась Кареніну у зраді:

А) коли Вронський

упав з коня й вона не могла приховати свої почуття;

Б) коли її вагітність стала помітною;

В) коли Вронський став наполягати на цьому;

Г) коли Каренін прямо спитав її про це.

3. Вронський пожертвував заради Анни:

А) своїм багатством;

Б) вигідним одруженням;

В) кар’єрою;

Г) пристрастю до коней.

4. Продовжте речення: “Образ-символ бурі, заметілі у романі Л. Толстого “Анна Кареніна” означає…”

Достатній рівень (кожна правильна відповідь – 2 бали)

1. Схарактеризуйте образ Анни Кареніної в усій її психологічній глибині та переконливості.

2. Розкажіть про “толстовство” як практичне філософсько-релігійне вчення.

Високий рівень (максимально – 4 бали)

Виконайте одне із завдань.

1. Зробіть невелике дослідження “дрібниць людського життя” через підтекст та художню деталь в оповіданні А. Чехова “Скрипка Ротшильда”.

2. Спираючись на логіку характеру героя та історичні умови, продовжте історію Левіна (за романом Л. Толстого “Анна Кареніна”). (Усього – 12 балів)

Варіант ІІ

Початковий та середній рівні (кожна правильна відповідь – 1 бал)

1. Як змінилося ставлення Кіті Вербицької до Анни Кареніної на балу?

А) Вона полюбила Анну ще більше;

Б) Кіті перестала її помічати;

В) вона відчула в Анні суперницю;

Г) Кіті розсердилася й висловила свою образу Анні.

2. Анна прагнула швидше повернутися з Італії до Росії, тому що:

А) їй не підійшов італійський клімат;

Б) сумувала за сином;

В) їй заважав мовний бар’єр;

Г) у Вронського з’явилося багато італійських прихильниць.

3. Як світське товариство поставилося до Анни й коли це найбільше виявилося?

А) Відкинуло; одна дама привселюдно образила її в театрі;

Б) байдуже; романи, подружні зради та інтриги були звичними у вищому світі;

В) Анну ганьбили на кожному кроці, писали про неї в газетах;

Г) жінки захоплювалися Анною, яка полонила такого красеня, як Вронський.

4. Продовжте речення: “Образ-символ залізниці в романі Л. Толстого “Анна Кареніна” означає…”

Достатній рівень (кожна правильна відповідь – 2 бали)

1. Схарактеризуйте образ Левіна (за романом Л. Толстого “Анна Кареніна”); розкрийте його автобіографічність.

2. Визначте риси реалізму у творчості Л. Толстого.

Високий рівень (4 бали)

Виконайте одне із завдань.

1. Розкрийте сенс змалювання “футлярного життя” в оповіданні А. Чехова “Людина у футлярі”.

2. Спираючись на логіку характеру та історичні умови, продовжте історію одного з героїв роману Л. Толстого “Анна Кареніна” – Анни (якщо б вона не загинула), Стіви Облонського, Вронського, Кареніна чи інших.

(Усього – 12 балів)

IV. Підбиття підсумків уроку






(КР) Контрольна робота за творами Л. Толстого та А. Чехова
художні напрями просвітництва