Дивовижність і краса світу у творі В. Близнеця “Звук павутинки”
Присвячую цю повість найбільшим чудесам світу, які ми відкриваємо в дитинстві.
В. Близнець
На уроках літератури ми познайомилися з повістю В. Близнеця “Звук павутинки”. Автор змальовує неповторний світ дитинства, його герой живе у світі мрій і вигадок, уміє бачити красу навколо себе. “У простому реальному світі дитина вигадує собі якихось казкових персонажів, до яких доросла голова часом не додумається”, – пише про це автор.
У цьому творі переплелося реальне і уявне. Згадаймо сумну історію атомника Адама. Автор ніби закликає: “Люди!
Будьте обережні із втручанням у природу”. Адже наше життя може обірватися будь-якої миті. Тому кожна хвилина – неповторна і прекрасна.
Звук павутинки – найтонші відчуття людини. Почути такий звук спроможна лише вразлива душа. Саме так його сприймає Льонька.
Цей твір навчає нас поважати земні цінності та жити згідно із законами добра та краси.
Дивовижність і краса світу у творі В. Близнеця “Звук павутинки”
восени пахне яблуками
Related posts:
- Твір “Звук павутинки” дивовижної краси світу (за однойменною повістю В. Близнеця) “Звук павутинки” дивовижної краси світу (за однойменною повістю В. Близнеця) Колись давно, в ранньому дитинстві, мама розповідала мені казки, герої яких, як мені здавалося, знаходилися десь тут, поряд, у тем ній кімнаті, а на день...
- Мої роздуми про прихований зміст образів повісті В. Близнеця “Звук павутинки” У повісті “Звук павутинки” В. Близнеця діють небагато персонажів, проте світ, змальований письменником, є широким та неосяжним, чарівним та загадковим – саме таким, яким його уявляє Льонька. Льонька – сільський хлопчик, що має піти у...
- Скорочено “Звук павутинки” Близнеця Присвячую цю повість трав’яним коникам, хрущам, тихому дощеві, замуленій річечці – найбільшим чудесам світу, які ми відкриваємо в дитинстві Автор. – Дзинь. – Дзінь. – Буме! Я лежу, сповитий темінь-темнотою, і слухаю, як він бавиться....
- Звук павутинки – ВІКТОР БЛИЗНЕЦЬ Скорочено Автор присвячує свою повість трав’яним коникам, хрущам, тихому дощеві, замуленій річечці – найбільшим чудесам світу, які ми відкриваємо в дитинстві. Срібний чоловічок Я лежу в темряві й слухаю, як бавиться срібний чоловічок, що о живе...
- Критика – ВІКТОР БЛИЗНЕЦЬ – ЗВУК ПАВУТИНКИ “Присвячую цю книгу трав’яним коникам, хрущам, тихому дощеві, замуленій річечці – найбільшим чудесам світу, які відкриває для нас дитинство”, – так написав у посв’яті до цього твору Віктор Близнець. На його сторінках автор познайомить вас...
- ВСТУП ДО РОЗДІЛУ “КРАСА СВІТУ В ХУДОЖНЬОМУ ТВОРІ”. МИКОЛА ВОРОНИЙ. КРАСА! НА СВІТІ ЦІМ КРАСА Мета: почати ознайомлення учнів з новим розділом “Краса світу в художньому творі”; вдосконалювати навички свідомого виразного читання, вчити аналізувати прочитане; розвивати зв’язне мовлення, образне мислення, творчу уяву; виховувати любов до художнього слова. Хід уроку I....
- Неповторний світ дитинства в повісті “Звук павутинки” Дитинство – це прекрасний чає, коли серце відкрите для нових почуттів, душа – для нових вражень. Таким цікавим, безмежно таємничим, непізнаним видається навколишній світ. У кожної речі в хаті є своя історія, свій голос, свій...
- Скорочено – ЗВУК ПАВУТИНКИ – ВІКТОР БЛИЗНЕЦЬ ( Скорочено ) Присвячую цю повість трав’яним коникам, хрущам, тихому дощеві, замуленій річечці – найбільшим чудесам світу, які ми відкриваємо в дитинстві Автор. Розповідь ведеться від лиця хлопчика Льоньки, що живе у маленькому куточку Шатрищі,...
- ЗВУК ПАВУТИНКИ – ВІКТОР БЛИЗНЕЦЬ Українська література 6 клас ПРИГОДИ І РОМАНТИКА ВІКТОР БЛИЗНЕЦЬ ЗВУК ПАВУТИНКИ (Фрагменти) Присвячую цю повість трав’яним коникам, хрущам, тихому дощеві, замуленій річечці – найбільшим чудесам світу, які ми відкриваємо в дитинстві. Автор Срібний чоловічок (…)...
- ЗВУК ПАВУТИНКИ* – Віктор Близнець (1933-1981) Українська література 6 клас ПРИГОДИ І РОМАНТИКА Віктор Близнець (1933-1981) ЗВУК ПАВУТИНКИ* (Скорочено) СРІБНИЙ ЧОЛОВІЧОК – Дзинь… – Дзінь… – Буме! Я лежу, сповитий темінь-темнотою, і слухаю, як він бавиться. Він давно живе в нашій...
- ПІДСУМКОВИЙ УРОК ЗА РОЗДІЛОМ “КРАСА СВІТУ В ХУДОЖНЬОМУ ТВОРІ” Мета: повторити та узагальнити вивчений матеріал з розділу “Краса світу в художньому творі”; активізувати словниковий запас; вдосконалювати навички швидкого, виразного свідомого читання; розвивати вміння висловлювати власну думку; виховувати інтерес до читання. Хід уроку I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ...
- Краса навколишнього світу в слові Що таке краса? Це привабливість, врода, вишуканість? А може, краса виблискує своєю величчю у добрих, людяних вчинках? Ні, мабуть, краса найбільше розкривається у стосунках між людьми. Серце захоплює картина життя, яку малюють закохані. Хочеться плакати,...
- Краса духовного світу героїв Олеся Гончара Значним творчим досягненням Олеся Гончара є відтворення краси духовного світу його героїв на сторінках романів, повістей, оповідань та новел. Авторське замилування героями у їх любові до Батьківщини, глибокій вірності у дружбі та коханні спостерігається уже...
- Опорний приголосний звук Опорний приголосний звук – приголосний, вжитий перед наголошеним голосним у римі. Особливе значення має цей принцип в окситонній римі, виводячи її зі стану бідної: І, здається, на світі я чесно живу, Від базарного клопоту душу...
- Краса духовного світу героїв роману “Собор” Олеся Гончара Олесь Гончар – один із найвидатніших українських письменників. У своїх творах він порушує пекучі проблеми життя, а найбільше – проблему духовності. Адже тільки тоді людина є людиною, коли вона любить свій край, почуває відповідальність за...
- Краса і потворність у творі Гофмана “Малюк Цахес на прізвисько Ціннобер” У казці-новелі “Малюк Цахес” дійсність постає в образі країни доби Просвітництва. Гофман викриває з допомогою всевладної іронії химерну велич великих князів, гофмаршалів, використовуючи засоби фантастичного гротеску. Це лялькова держава, де все схоже на безглуздий маскарад,...
- Шепіт… Ніжний звук зітхання… – А. А. ФЕТ Шепот, робкое дыханье, Трели соловья, Серебро и колыханье Сонного ручья, Свет ночной, ночные тени, Тени без конца, Ряд волшебных изменений Милого лица, В дымных тучках пурпур розы, Отблеск янтаря, И лобзания, и слезы, И заря,...
- Доброта душі (за повістю В. Близнеця “Женя і Синько”) Повість В. Близнеця “Женя і Синько” вийшла в 1974 році, і одразу ж ста ла помітним творчим явищем в українському письменстві. її можна назвати і казковою реальністю, і реальною казкою, оскільки в ній переплелись розповідь...
- Життя і проблеми дітей у великому місті (за повістю В. Близнеця “Женя і Синько”) Повість В. Близнеця “Женя і Синько”, що вийшла 1974 року, одразу ж стала помітним творчим явищем в українському письменстві. Її можна назвати і казковою реальністю, і реальною казкою, оскільки в ній переплелись розповідь про сучасних...
- Михайло Стельмах. “Гуси-лебеді летять”. Поєднання у творі фантастичного й реального. Сприйняття Михайликом навколишнього світу. Ранній вияв творчих задатків. Багатство та поетичність мови повісті УРОК 28 Тема. Михайло Стельмах. “Гуси-лебеді летять”. Поєднання у творі фантастичного й реального. Сприйняття Михайликом навколишнього світу. Ранній вияв творчих задатків. Багатство та поетичність мови повісті. Мета. Вчити учнів самостійно характеризувати образ головного героя твору,...
- ЗВУК, ПОЗНАЧЕННЯ ЙОГО БУКВОЮ Жж (“же”). ДЗВІНКА ВИМОВА ЗВУКА У КІНЦІ СКЛАДІВ І СЛІВ. СКОРОМОВКА. ОПРАЦЮВАННЯ ВІРШІВ Н. ЗАБІЛИ “НА ЗЕЛЕНОМУ ЛУЖКУ” І Л. ВОЗНЮК “ЖУРИТЬСЯ ЖУРАВЛИК ДУЖЕ Мета: ознайомити учнів із буквою Жж, її назвою та звуковим значенням; відпрацьовувати дзвінку вимову слів зі звуком у кінці складів і слів; розвивати мовлення, увагу; виховувати дружелюбність. Хід уроку I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ ІІ. ПОВТОРЕННЯ ТА...
- ЗВУК, ПОЗНАЧЕННЯ ЙОГО БУКВОЮ Фф (“еф”). ЧИТАННЯ СЛІВ. ОПРАЦЮВАННЯ ВІРША І. МАКОТИ І ТЕКСТУ “ТЕЛЕФОН”. СКЛАДАННЯ ПРАВИЛ РОЗМОВИ ПО ТЕЛЕФОНУ Мета: ознайомити учнів з новою буквою Фф та її звуковим значенням; відпрацювати з учнями артикуляцію звука ; вдосконалювати навички звуко-буквеного аналізу слів; навчати “друкувати” букву Фф (велику і малу), складати слова з нею; розвивати вміння...
- ЗВУК, ПОЗНАЧЕННЯ ЙОГО БУКВОЮ Чч (че). ЧИТАННЯ СКЛАДІВ, СЛІВ. ЗВУКОВИЙ АНАЛІЗ СЛІВ. СЛОВНИКОВО-ЛОГІЧНІ ВПРАВИ. ЗАКЛИКАНОЧКА. СКОРОМОВКА Мета: ознайомити учнів з буквою Чч, її алфавітною назвою та звуковим значенням; формувати в дітей правильне артикулювання звука ; розвивати навички читання, зв’язне мовлення; виховувати любов до природи. Хід уроку I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ II. ПІДГОТОВКА...
- ЗВУК, ПОЗНАЧЕННЯ ЙОГО БУКВОСПОЛУЧЕННЯМ дж. ВІДПРАЦЮВАННЯ ЗЛИТОЇ ВИМОВИ ЗВУКА. ЗВУКО-БУКВЕНИЙ АНАЛІЗ СЛІВ. ОПРАЦЮВАННЯ ВІРША Н. ЗАБІЛИ “ДЖМІЛЬ” ТА ОПОВІДАННЯ В. ДУБ “БДЖІЛКА” Мета: навчити учнів правильно (злито) вимовляти звук та позначати його на письмі двома буквами: д, ж; продовжити формувати в учнів уміння аналізувати звуковий і буквений склад слова, розрізняти невідповідність між звуками і буквами; виховувати інтерес...
- Підтримайте або спростуйте думку: “Найвища краса – це краса вірності” Чи є з-посеред людських чеснот прекрасніша й чистіша, аніж вірність у коханні? Переконана, що ні. Доказів цьому знаходимо чимало як у реальному житті, так й у творах мистецтва. Про це розказують народні пісні, про це...
- Краса людини-воїна за поемою “Прометей” АНДРІЙ МАЛИШКО 8 клас АНДРІЙ МАЛИШКО Велика Вітчизняна війна пройшла грозовою хмарою над нашою землею, руйнуючи, спалюючи і вбиваючи. Народ, проявляючи нечуваний героїзм, піднявся проти підступного ворога. Народний подвиг назавжди лишився в пам’яті вдячних нащадків. …Жорстокий нерівний...
- СТВОРЕННЯ СВІТУ – ЩО БУЛО НА ПОЧАТКУ СВІТУ Літературне читання 4 клас – О. Я. Савченко – Освіта 2015 РОЗДІЛ ДРУГИЙ. ЩО БУЛО НА ПОЧАТКУ СВІТУ… Ще з прада́вніх часів наші предки прагнули зрозуміти, як виникли земля, небо, вода, хто створив людей, тварин,...
- Твір “Справжня краса людини – краса духовна” Дуже часто ми чуємо таке висловлювання, як “краса врятує світ”. Кожен вкладає у нього своє розуміння, але як правило люди мають на увазі зовнішню красу. Сьогодні, коли телебачення та увесь медійний світ загалом фіксує увагу...
- ЗВУК, ПОЗНАЧЕННЯ ЙОГО БУКВОЮ Шш (“ша”). ЧИТАННЯ СЛІВ, РЕЧЕНЬ. ОПРАЦЮВАННЯ ТЕКСТУ “ХОРОША ГРА” Мета: ознайомити учнів з твердим звуком, який не має парного м’якого, та буквою Шш, яка його позначає; розвивати логічне мислення, мовлення; виховувати інтерес до занять спортом. Хід уроку I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ ІІ. ПОВТОРЕННЯ ТА ЗАКРІПЛЕННЯ...
- КРАСА МОЛОДОЇ – ПІСНЯ НАД ПІСНЯМИ – БІБЛІЯ БІБЛІЯ ПІСНЯ НАД ПІСНЯМИ КРАСА МОЛОДОЇ “Яка ти прекрасна, моя ти подруженько, яка ти хороша! Твої оченятка – немов ті голубки, глядять з-за серпанку твого! Твої коси – немов стадо кіз, що хвилями сходять з...