Бертольд Брехт і зміст його реформи драми

І. Б. Брехт і експресіонізм.

1. Драма – провідний жанр експресіонізму.

2. Принцип “активності” й експресіонізм.

ІІ. Створення “епічного театру”.

ІІІ. Принципи “епічного театру”.

1. Намагання впливати передусім на “розум”, а не на “серце”.

2. Значення боротьби за інтелектуальність мистецтва.

3. Критичне ставлення до природи й суспільства.

4. Ефект “очуження”. (Інакше його називати ефектом відсторонення. Цей ефект ставив завданням мистецтва – змусити читача чи глядача побачити предмет, явище як щось незвичайне, дивне. Мета цього – змусити глядача діяти, приймати рішення.

Тому п’єси Брехта побудовані так, аби виклика­ти інтерес не до розв’язки, а до ходу дії.

Ефект “очуження” допускає прямі звертання до залу, не пов’язані з сюже­том пісні. Брехт передбачив використання у п’єсах хорів, чергування вір­шів і прози, діалогу й пісні, зміну оформлення при відкритій завісі, засто­сування масок тощо.)

ІV. “Реалістичність” театру Б. Брехта.


1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (Пока оценок нет)
Loading...


Бертольд Брехт і зміст його реформи драми
на карб не ставте дотепер мені