“Ах, скільки струн в душі дзвенить!”
І. Неповторність творчості О. Олеся.
ІІ. Світ слова й почувань поета.
1. Я марив лицарем з’явитись перед вами, Гінцем і вісником життя!
2. Що в моїй пісні біль, і жаль, і туга – Се лиш тому, що склалось так життя.
3. Я в полі буду сам стояти, Шаблі ворожі відбивати.
ІІІ. Сенс життя О. Олеся.





“Ах, скільки струн в душі дзвенить!”
вірш ким хочеш бути хлопчику
Related posts:
- СМІХ І ГАМ ДЗВЕНИТЬ ДОВКОЛА, ВІДЧИНЯЄ ДВЕРІ ШКОЛА. Л. КОМПАНІЄЦЬ “ОТАК У НАС – ЩОДНЯ” Мета: розвивати навички правильного, усвідомленого читання, вміння працювати над текстом; виховувати почуття гумору, інтерес до читання. Хід уроку I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ 1. Мовленнєва розминка 1) Робота над скоромовкою. Вередували вереднички, Що...
- Складання тексту-розповіді на основі власних спостережень “Скільки в літа кольорів” Зразок. Літо по праву вважається святом барв. Зацвітає кожна рослина. Вийдіть у поле, на подвір’я, на лісову галявину. Придивіться до різкобарв’я квітів. Ось маки розкрили червоні капелюшки, а волошки мерехтять, наче’ сині зірочки. За ними...
- Скільки знаєш ти мов – стільки разів ти людина (I в.) Скільки мов може знати людина? Скільки мов повинна знати людина? Це залежить від того, в якій країні, в якому оточенні вона живе. Але ніколи ще не траплялося такого, щоб знання мови заважало людині. Чи не...
- Твір до ЗНО “Людина варта стільки, на скільки себе оцінює” Це дуже складна для розуміння думка – що людина варта стільки, на скільки себе оцінює. Важко зрозуміти, за якими критеріями можна оцінити самого себе. Усім нам щось подобається в собі, щось ні. Оточуючі нас люди...
- Скільки ти знаєш мов – стільки разів ти людина 11 клас Скільки ти знаєш мов – стільки разів ти людина “Мова є сповіддю народу…” Ці слова поета П. А. Вяземського, сказані ним колись про російську мову, однаково стосуються кожної мови. Кожна мова, будучи сповіддю...
- Обереги моєї душі Духовний світ людини. Він глибокий, багатогранний, не пізнаний до кінця. Чим він багатший, тим цікавіша людина, тим змістовніше й прекрасніше її життя. На сторожі нашої духовності, нашої душевної чистоти стоять вічні обереги, про які народ...
- Скільки доріг до людського серця 11 клас Скільки доріг до людського серця… Кожного дня на нашій планеті народжується нове життя та вмирає багато людей. А чи замислювалися ви, що ж таке – людина? Людина – найяскравіше створіння, яке коли-небудь існувало....
- Скільки знаєш ти мов – стільки разів ти людина (II в.) Відомий гуманітарій Іван Огієнко переконливо довів: у мові конденсується духовна енергія народу. Та чи тільки енергія? Мова несе в собі генетичну пам’ять народу, його історію, культуру, звичаї. Мова відбиває національний характер, менталітет. Тому, мабуть, і...
- Скільки видів повтору має в своєму арсеналі письменник? Повторення слів або словосполучень у тексті з метою звернути на них увагу читача прийнято називати повтором. Його використання підсилює виразність твору, емоційність, підкреслює найважливіші думки. Умовно повтори поділяються на закріплені і не закріплені за певним...
- Едуард Шим “Скільки живе бджола”, “Смужки і плямки” ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА 2-4 класи 2 КЛАС ЛІСОВІ КАЗКИ Урок 31 Тема. Едуард Шим “Скільки живе бджола”, “Смужки і плямки” Мета: формувати в учнів уявлення про особистість видатного російського письменника Едуарда Шима; вдосконалювати вміння виділяти у...
- Скорочено – ДЕКАДЕНТ – ІВАН ФРАНКО Я декадент? Се новина для мене! Ти взяв один з мого життя момент, І слово темне підшукав та вчене, І Русі возвістив: “Ось декадент!” Що в моїй пісні біль, і жаль, і туга – Се...
- ВОЛОДИМИР ЛУЧУК. СКІЛЬКИ РІЧОК В УКРАЇНІ? СТЕПАН ЖУПАНИН. ЗАГАДКА-ДОБАВЛЯНКА Мета: розширювати та доповнювати знання учнів про Україну; вдосконалювати навички свідомого, виразного читання віршованих творів; збагачувати мовлення учнів словами-назвами річок, розвивати пам’ять, увагу, образне мислення; виховувати любов до Батьківщини. Хід уроку І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ II....
- То ж мріймо, скільки душа наша просить, вона нам в майбутньому щастя приносить Матеріал уроку. Моріс Метерлінк “Блакитний птах” (уривок). Мета. Продовжити роботу над уривком п’єси “Блакитний птах”. Вчити аналізувати. висувати свої припущення. Розвивати творче мислення, уяву, фантазію. Удосконалювати навички читання за ролями. Виховувати спостережливість, бажання бути щасливим...
- Краса вірності і велич людської душі у романі О. Гончара “Прапороносці” “Прапороносцям” Олеся Гончара судилася щаслива, а ще вірніше сказати, – справедлива доля. Через “Альпи” і “Голубий Дунай” шлях проліг до і “Златої Праги”, ним пішли у славу й безсмертя прапороносці правди нового світу. Щаслива доля...
- “О скільки сліз повинні ми утерти!” (Борис Грінченко) – Борис Грінченко Підручник Українська література 10 клас “О скільки сліз повинні ми утерти!” (Борис Грінченко) Борис Грінченко виявив себе філігранним майстром малих прозових форм. До раннього періоду творчості належить оповідання “Без хліба” (1884), в якому основним є...
- Ідея незнищенності людської душі у поезії В. Симоненка “Дід умер” Василь Андрійович Симоненко родом з Полтавщини – чудового, співучого краю. Краю, який славиться не лише талантами неперевершеними, а й чесними, працьовитими хліборобами. Саме такими, простими селянами-трудівника ми, були рідні поета. Дитинство його припало на воєнні...
- “Внутрішня еміграція” творчої душі Василя Голобородька Любов до свого народу, батьківщини проявляється у поетів по-різному. Виражається вона не тільки у схилянні перед героїчним минулим та чеснотами України. Часто поети гострим словом таврували недоліки свого краю, байдужість народних мас. Здавалося б. що...
- Відповіді до теми: “Слово про поета. У глибинах гармонії душі Л. Костенко” 1. Чим визначальна творчість Ліни Костенко? Ліна Костенко не тільки чесний, а й безстрашний, цікаво й напружено мислячий митець, який завжди йде углиб почуттів своїх героїв. Таке спокійне безстрашшя, твереза аначітичність притаманні людям, які мають...
- Душі героїв в оповіданні “Гранатовий браслет” Купріна “Це камінь любові, гніву й крові. На руці людини, що нудиться в лихоманці або сп’яненого бажанням, він стає тепліше й горить червоним полум’ям… Якщо потовкти його а порошок і приймати з водою, він дає рум’янець...
- Краса душі Катерини Учнівський твір По п’єсі А. Н. Островського “Гроза”. Сонце в небі високо, стежка біжить далеко, бреде по ній червона дівиця. Стомилася вона, змучилася: за довгий свій шлях три пари черевиків залізних стоптала, три чавунних ціпки...
- Велич своєї душі не розгубіть з роками Кожна людина народжується з кришталево чистою душею, яку щедро наповнюють добром, турботою і любов’ю її батьки. Вони діляться своїми знаннями і намагаються передати свій досвід так, щоб дитинка тягнулася до добра, як квітка до сонечка,...
- Дослідження образів поміщиків у поемі “Мертві душі” Учитель дає школярам творче завдання знайти в тексті, починаючи з галереї образів поміщиків , побутові деталі, які розкривають істотні сторони того або іншого характеру . Цілком виправдує себе паралельний принцип: учні діляться на групи ,...
- “Є душі, гасло яких – всі або нічого…” Звертання до теми героїчного минулого не було випадковим для творчості М. Ю. Лєрмонтова. Ця тема давала можливість створення сильних, цільних, героїчних характерів, яких поет не знаходив у сучасності. Один з таких характерів Лєрмонтов створює в...
- Авторські відступи в поемі Гоголя “Мертві Душі” М. В. Гоголь – великий письменник першої половини XІX століття. У своїх добутках він торкався проблем, актуальні в цей час. Своєрідність його творчості полягає в тім, що він одним з перших показав найширшу картину чиновницької...
- Д. ПАВЛИЧКО. ЖИТТЯ І ТВОРЧІСТЬ. “О РІДНЕ СЛОВО, ХТО БЕЗ ТЕБЕ Я?”, “КОЛИ МИ ЙШЛИ УДВОХ З ТОБОЮ…”, “Я СТУЖИВСЯ, МИЛА, ЗА ТОБОЮ…”, “КОЛИ ПОМЕР КРИВАВИЙ ТОРКВЕМАДА”, “ДВА КОЛЬОРИ”, “ДЗВЕНИТЬ У ЗОРЯХ НЕБО ЧИСТЕ…”, ЦИКЛ “ВІРШІ З МОНГОЛІЇ” (“ПОЛЕЧУ Я ДО МОНГОЛІЇ”, “МІЖ ГОРАМИ В ДОЛИНІ БІЛІ ЮРТИ…”) Тема. Д. ПАВЛИЧКО. ЖИТТЯ І ТВОРЧІСТЬ. “О РІДНЕ СЛОВО, ХТО БЕЗ ТЕБЕ Я?”, “КОЛИ МИ ЙШЛИ УДВОХ З ТОБОЮ…”, “Я СТУЖИВСЯ, МИЛА, ЗА ТОБОЮ…”,”КОЛИ ПОМЕР КРИВАВИЙ ТОРКВЕМАДА”, “ДВА КОЛЬОРИ”, “ДЗВЕНИТЬ У ЗОРЯХ НЕБО ЧИСТЕ…”, ЦИКЛ...
- “Поезія – це завжди неповторність, якийсь безсмертний дотик до душі” Ліна Василівна Костенко – це мужність і зрілість сучасної української поезії, її безкомпромісність, непоступливість у принципових, доленосних питаннях, небуденний талант у поєднанні з почуттям відповідальності перед минулим, сучасним і майбутнім. Для багатьох шанувальників її поезії...
- Головний герой поеми “Мертві душі” Павло Іванович Чичиков Головним героєм поеми “Мертві душі” є Павло Іванович Чичиков – явище нове у літературі як суспільно-психологічний тип і, можливо, не до кінця розкритий автором у загадковості художньофілософського, власне містичного осмислення. Сама портретна характеристика цього антигероя...
- Поезія торкає струни душі моєї Поезія – художньо-образна словесна творчість, це твори, написані віршами. Ось що таке поезія на словниковій мові. Це сухе, безбарвне пояснення слова “поезія”. Насправді ж слово “поезія” вбирає в себе багато понять. Воно пов’язане, по-перше, з...
- Олександр Довженко “душі людської дивний чарівник” Олександр Довженко! Письменник і кінорежисер, маляр і політик, великий патріот свого народу і син свого часу. Кого не хвилюють його кінофільми “Арсенал” і “Земля”, “Аероград” і “Щорс”, “Повість полум’яних літ” і “Мічурін”, “Зачарована Десна” і...
- “Поезія – це завжди неповторність, якийсь безсмертний дотик до душі” (з улюблених поезій Ліни Костенко) Я – жниця поденна. Тяжка моя нива. За ціле життя я не вижну її. Ліна Костенко Ліна Василівна Костенко – це мужність і зрілість сучасної української поезії, її безкомпромісність, непоступливість у принципових, доленосних питаннях, небуденний...