Аналіз добутку Уроки французького Распутіна В. Г

У пронизливо-добрій повісті В. Распутіна зачіпаються багато важливих питань, починаючи із проблеми становлення особистості й кінчаючи проблемою справжньої людяності. Маленький хлопчик приїжджає в райцентр учитися й виявляється самотнім серед чужих людей. Положення збільшується тим, що в цей важкий післявоєнний час удень і вночі його мучить голод. Голод рухає й багатьма вчинками головного героя.

Розумний, “тямущий”, як називають його односільчани, він тільки в навчанні й книгах бачить радість Спроби боротися з голодом приводять

його в компанію гравців в “чику”.

Зрозумівши, що відбувається із хлопчиком, молода вчителька намагається йому допомогти. Але гордість і сором’язливість заважають тому прийняти цю допомогу. Так виникає парадоксальна ситуація: одна людина щиро хоче допомогти іншому в лиху, але той відмовляється.

Щоб перебороти цей несподіваний бар’єр,, Лідія Михайлівна змушена йти на хитрість, порушуючи при цьому правила педагогіки. Отже, оповідання В. Распутіна зачіпає й вирішує одну з вічних проблем людського життя – проблему конкретного розуміння моральної норми, проблему щирої людяності


1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 оценок, среднее: 5,00 из 5)


Аналіз добутку Уроки французького Распутіна В. Г


опис ромашки
Аналіз добутку Уроки французького Распутіна В. Г