Здійснити контроль знань за темою Література європейського бароко; розвивати творчі здібності учнів; виховувати прагнення досягти високого результату – Тематична атестація № 1

Урок зарубіжної літератури 9 клас

УРОК № 6

Тема. Тематична атестація № 1

Мета: Здійснити контроль знань за темою “Література європейського бароко”; розвивати творчі здібності учнів; виховувати прагнення досягти високого результату.

Обладнання: картки з тестовими завданнями.

Тип уроку: урок контролю.

ХІД УРОКУ

I. Оголошення теми та мети уроку

II. Ознайомлення із завданнями

III. Виконання контрольної роботи

Початковий рівень (кожна правильна відповідь – 1 бал)

Завдання з вибором правильної відповіді

1.

Укажіть, про який стиль літератури йдеться: “Відзначається художньою яскравістю й пишністю, великою силою емоційного впливу, ідейною багатозначністю, в основі якої – драматично загострене сприйняття світу та людини”:

а) романтизм;

б) класицизм;

в) Відродження;

г) бароко.

2. Укажіть жанр, що поширився завдяки стилю бароко:

а) афоризм;

б) сонет;

в) поема;

г) роман.

3. Укажіть значення слова barocco:

а) “філософський, мудрий”;

б) “дивний, взірцевий”;

в) “приємний, ласкавий”;

г) “вигадливий, химерний”.

4. Позначте хронологічні рамки доби бароко:

А)

XIII – XV ст.;

Б) ХVІ – ХVIII ст.;

В) ХV – ХVІ ст.;

Г) ХVІІ – ХІХ ст.

Середній рівень (кожна правильна відповідь – 1 бал)

5. Укажіть твір іспанського драматурга Педро Кальдерона дела Барки:

а) “Сон літньої ночі”;

б) “Життя – це сон”;

в) “Любов до життя”;

г) “Поетичне мистецтво”.

6. Позначте ім’я головного героя драми Кальдерона:

а) Сигізмундо;

б) дон Педро;

в) Лаерт;

г) Франсіско.

Завдання з вибором кількох правильних відповідей

7. Укажіть стильові особливості драми Кальдерона “Життя – це сон”:

а) контраст і антитеза;

б) “відкритий” фінал;

в) пишні “надлишкові” барокові метафори;

г) гострий, непримиренний конфлікт.

Достатній рівень (кожна правильна відповідь – 1 бал)

Завдання з вибором кількох правильних відповідей

8. Укажіть композиційні особливості драми Кальдерона “Життя – це сон”:

а) численні ліричні відступи;

б) відсутні гострі конфлікти;

в) сюжет простий;

г) немає несподіванок.

Завдання на встановлення хронологічної послідовності

9. Розташуйте в хронологічній послідовності етапи життя Сигізмундо:

а) нестриманий тиранічний володар;

б) справдження передбачень астролога;

в) ув’язнення в самітній вежі;

г) повторне ув’язнення Сигізмундо;

д) повернення влади королю та підкорення їй; є) звільнення бунтівниками.

(1в, 2а, Зг, 4є, 56, 6д)

Завдання відкритої форми з короткою відповіддю

10. Узагальнене судження в стислій, художньо-ефектній формі, в основі якого нерідко лежить логічно несподіваний поворот думки,- це… (афоризм).

Високий рівень (2 бали)

Завдання відкритої форми з розгорнутою відповіддю

11. Як бароко вплинуло на подальший розвиток світової культури?

IV. Домашнє завдання

Випереджувальне для 1-3 учнів – підготувати повідомлення про історичну ситуацію у Франції XVII ст.

ІЗ ЛІТЕРАТУРИ КЛАСИЦИЗМУ (5 годин)




1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 оценок, среднее: 5,00 из 5)

Здійснити контроль знань за темою Література європейського бароко; розвивати творчі здібності учнів; виховувати прагнення досягти високого результату – Тематична атестація № 1


скорочено балада про соняшник
Здійснити контроль знань за темою Література європейського бароко; розвивати творчі здібності учнів; виховувати прагнення досягти високого результату – Тематична атестація № 1