УРОК ПОЗАКЛАСНОГО ЧИТАННЯ. “МАМО ЛЮБА, ДОБРА, МИЛА…”

II семестр

ОПОВІДАННЯ

СКРИНЬКА ЦІКАВИХ І ПОВЧАЛЬНИХ ІСТОРІЙ

Урок 104. УРОК ПОЗАКЛАСНОГО ЧИТАННЯ. “МАМО ЛЮБА, ДОБРА, МИЛА…”

II. МОВЛЕННЄВА РОЗМИНКА

Жив жучок

Між бур’янами,

Жив без тата і без мами.

Жив і жив,

І не тужив,

Жовтим листям Ворушив.

Г. Чубач

Серед лісу, де пеньочок,

Із землі росте… (грибочок).

Мають діток всі звірята.

У пташечок є теж малята!

У відгадки будем грати

І тваринок називати.

У ведмедів… (ведмежата).

В качки семеро… (качат).

А у курки сім… (курчат).

В мишок дітки… (мишенята).

А у пташок… (пташенята).

В корівки… (телятко).

А у коника… (лошатко).

III. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ

Хто вас, діти, щиро любить,

Хто вас ніжно так голубить,

Хто кладе у постіль спати? (Мати)

– Сьогоднішній урок ми присвятимо найріднішій, найдорожчій на світі людині – матусі.

IV. РОБОТА З ВИСТАВКОЮ КНИГ

– Які книжки ви бачите на виставці?

– Хто ознайомить зі своєю книжкою?

– Які книжки на виставці вам знайомі?

– У яких найкращі ілюстрації?

– Хто знає прізвища художників, які підготували ілюстрації до цих книжок?

V. ОБГОВОРЕННЯ ПРОЧИТАНИХ ТВОРІВ

– Куди приїхала маленька дівчинка з мамою?

– Куди вони пішли?

– Що трапилося з дівчинкою?

– Як дівчинка розказувала про свою маму?

Продовжіть словами тексту:

Очі у мами…

Волосся у мами…

Руки у мами…

Робота в парах. Читання діалогу

Мила – навчила;

Родину – Україну;

Матусю – вклонюся.

Фізкультхвилинка

VI. ЧИТАННЯ ТА ОБГОВОРЕННЯ НОВИХ ТВОРІВ

– Де сидів вітер?

– Що з ним трапилося?

– Як Дмитрик рятував вітер?

– Що виросло у Дмитрика?

– Що трапилося з мамою Дмитрика?

– Про що вона попросила сина?

– Як Дмитрик виконав мамине прохання?

– Чому хвороба покинула хату?

– Чи в усіх дітей виростають крила?

– З якою інтонацією слід читати оповідання?

Читання оповідання один одному.

– Пташка радіє весні, а дитя… (матері).

– Діти плачуть, а в матері… (серце болить).

– На сонці – тепло, а біля матері… – (добре).

VII. ПІДСУМОК УРОКУ

– Чи сподобався вам сьогоднішній урок?

– Як слід ставитися до мами?

VIII. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

– Наступний урок позакласного читання ми проведемо за темою “Казки народів світу”.

Матеріал до уроку та список літератури ви знайдете в куточку читача.


1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (Пока оценок нет)
Loading...

УРОК ПОЗАКЛАСНОГО ЧИТАННЯ. “МАМО ЛЮБА, ДОБРА, МИЛА…”

малюнок до вірша слухала лисичка солов'я