ЭЗОП (VII-VI вв. до н. э.) – БАСНИ

БАСНИ Давным-давно, никто и не припомнит когда, человек научился выражать поучительную мысль в краткой форме, например в пословицах. Со временем возникла потребность проиллюстрировать назидание каким-нибудь примером из жизни. Чтобы рассказ был занимательным и чтобы поучение



МИСТЕЦТВО БУТИ ЛЮДИНОЮ

МИСТЕЦТВО БУТИ ЛЮДИНОЮ Мистецтво бути людиною Проблема високих моральних і етичних цінностей завжди приваблювала митців. Прочитані твори знову й знову переконують нас в незаперечності одвічних істин: роби добро – воно тобі повернеться; люби ближнього і

Іван Крилов (1769-1844) – БАЙКА

ЗУСТРІЧ З БАЙКОЮ БАЙКА Іван Крилов (1769-1844) Звірі мислять і діють у нього надто по-російськи. Микола Гоголь Байки принесли світову славу і російському письменнику Івану Крилову. “Вовк і ягня”, “Лебідь, Щука і Рак”, “Лисиця і

Гимн человеку (по повести Э. Хемингуэя “Старик и море”)

Человека можно уничтожить, но его нельзя победить. Э. Хемингуэй Эрнест Хемингуэй – человек удивительной судьбы, автор ряда прекрасных книг, среди которых особое место принадлежит повести “Старик и море”, созданной в середине XX века, в 1952

Чим близький нам Гамлет сьогодні?

У суспільстві були і, напевно, будуть такі, люди, як Гамлет. Вони мучаться вічними проблемами, не розуміючи, чому світ так безглуздо влаштований, і хочуть змінити його. І це їхній хрест. Гамлет – це людина, що пройшла

Творчий шлях – МИХАЙЛО ЛЕРМОНТОВ “ПОЕТ ЗОВСІМ ІНШОЇ ЕПОХИ…”

ВІД РОМАНТИЗМУ ДО РЕАЛІЗМУ § 4. МИХАЙЛО ЛЕРМОНТОВ “ПОЕТ ЗОВСІМ ІНШОЇ ЕПОХИ…” Лєрмонтов мав дивовижне відчуття космосу. Я гадаю, що він перший у російській (а можливо, світовій) поезії глянув на землю з космічної висоти. В.

СУМНА ІСТОРІЯ ЖИТТЄВИХ ПРИГОД ФІГАРО У КОМЕДІЇ БОМАРШЕ “СЕВІЛЬСЬКИЙ ЦИРЮЛЬНИК”

ПРАКТИЧНИЙ КУРС СУМНА ІСТОРІЯ ЖИТТЄВИХ ПРИГОД ФІГАРО У КОМЕДІЇ БОМАРШЕ “СЕВІЛЬСЬКИЙ ЦИРЮЛЬНИК” План 1. . Причини звернення Бомарше до іспанських тем 2. Комедія “Севільський цирюльник”. Назва, тема, композиція 3. Образ Фігаро – втілення французького національного

Новаторство “Епічного театру” Бертольта Брехта

Кожний визначний драматург ХХ століття був ще й теоретиком театру, який намагався розробити принципово нові способи сценічного втілення життя. Чехов і Ібсен, Беккет і Йонеска не лише яскраві художники, але й тонкі критики, котрі прекрасно