Уроки жизни в сказке К. Г. Паустовского “Теплый хлеб”

УСІ УРОКИ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 6 КЛАС ІІ семестр ЛЮДИНА ТА ЇЇ СВІТ УРОК № 68 Тема. Уроки жизни в сказке К. Г. Паустовского “Теплый хлеб” Цель: заинтересовать биографией и творчеством К. Г. Паустовского, проверить знание



Один батько важить більше, ніж сто вчителів – МИ – ОДНІЄЇ КРОВІ

Матеріал уроку. Микола Вінграновський “Гусенятко” (продовження). Мета. Продовжити роботу над оповіданням “Гусенятко”. Вчити ділити текст на частини, складати план тексту, переказувати за планом. Розвивати зв’язне мовлення, творчі здібності, уяву. Виховувати інтерес і шанобливе ставлення до

Письменники ХХ століття про природу (Е. Сетон-Томпсон, Дж. Даррелл, К. Паустовський, В. Біанкі)

УСІ УРОКИ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 5 КЛАС ІІ семестр ІЗ ДИТЯЧОЇ ЛІТЕРАТУРИ ХХ-ХХІ СТОЛІТТЯ (4 години) УРОК № 66 Тема. Письменники ХХ століття про природу (Е. Сетон-Томпсон, Дж. Даррелл, К. Паустовський, В. Біанкі) Мета: ознайомити учнів

УРОК ПОЗАКЛАСНОГО ЧИТАННЯ. ТАРАС ШЕВЧЕНКО

II семестр З ЛІТЕРАТУРНОЇ СКАРБНИЦІ (продовження) ПОЕТИЧНА ЗБІРКА 1 Урок 56. УРОК ПОЗАКЛАСНОГО ЧИТАННЯ. ТАРАС ШЕВЧЕНКО Мета: розширити знання учнів про життя і творчість Т. Г. Шевченка; збагачувати словниковий запас учнів; розвивати навички свідомого, правильного

МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ

Читанка для 4 класу підручник, який узагальнює світоглядні уявлення дитини, здобуті в початкових класах, закріплює навички читання, всебічно поглиблює вміння вдумливо працювати як з літературним текстом, так і з науково-пізнавальним. Читанка має особливу місію не

Ф. Тютчев. “Я знаю в праосені пору…”

УСІ УРОКИ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 5 КЛАС ІІ семестр ЛІТЕРАТУРА І СВІТ ПРИРОДИ (11 годин) УРОК № 41 Тема. Ф. Тютчев. “Я знаю в праосені пору…” Мета: ознайомити з життям і творчістю поета, допомогти усвідомити красу,

Жанрова своєрідність, історична основа, героїчний зміст дум, їх різновиди(історико-героїчні, соціально-побутові). Специфічність поетичної форми, ритмудум “Маруся Богуславка” та “Буря на Чорному морі”

УРОК 8 Тема. Жанрова своєрідність, історична основа, героїчний зміст дум, їх різновиди (історико-героїчні, соціально-побутові). Специфічність поетичної форми, ритму дум “Маруся Богуславка” та “Буря на Чорному морі”. ТЛ: думи. Мета: дати учням поняття про жанрову своєрідність,

Урок розвитку мовлення. Протистояння митця Балтазара та філістера Цахеса

Урок зарубіжної літератури 9 клас УРОК № 33 Тема. Урок розвитку мовлення. Протистояння митця Балтазара та філістера Цахеса Мета: розвивати усне та писемне зв’язне мовлення, творчі здібності; виховувати прагнення володіти художнім словом; розвивати критичне мислення