Твір за прислів’ям. Розвиток зв’язного мовлення

УСІ УРОКИ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 5 КЛАС I семестр ВСТУП (4 години) УРОК № 4 Тема. Твір за прислів’ям. Розвиток зв’язного мовлення Мета: учити учнів розуміти пряме й переносне значення прислів’їв та приказок, доречно використовувати їх

Іван Малкович. “З янголом на плечі”, “Музика, що пішла”. Оптимістичний пафос поезій, віра в перемогу добра

УРОК 43 Тема. Іван Малкович. “З янголом на плечі”, “Музика, що пішла”. Оптимістичний пафос поезій, віра в перемогу добра. Мета: ознайомити учнів із творами І. Малковича, розкрити їх гуманістичний зміст; розвивати творчі здібності учнів, уміння

Алкман. “Сплять усі верховини гірські…”. Й. В. Гете. “Нічна пісня подорожнього”

УСІ УРОКИ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 5 КЛАС ІІ семестр ЛІТЕРАТУРА І СВІТ ПРИРОДИ (11 годин) УРОК № 39 Тема. Алкман. “Сплять усі верховини гірські…”. Й. В. Гете. “Нічна пісня подорожнього” Мета: ознайомити з перлинами світової поезії

ЗВУК, ПОЗНАЧЕННЯ ЙОГО БУКВОЮ Жж (“же”). ДЗВІНКА ВИМОВА ЗВУКА У КІНЦІ СКЛАДІВ І СЛІВ. СКОРОМОВКА. ОПРАЦЮВАННЯ ВІРШІВ Н. ЗАБІЛИ “НА ЗЕЛЕНОМУ ЛУЖКУ” І Л. ВОЗНЮК “ЖУРИТЬСЯ ЖУРАВЛИК ДУЖЕ

Мета: ознайомити учнів із буквою Жж, її назвою та звуковим значенням; відпрацьовувати дзвінку вимову слів зі звуком у кінці складів і слів; розвивати мовлення, увагу; виховувати дружелюбність. Хід уроку I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ ІІ. ПОВТОРЕННЯ ТА

Уроки жизни в сказке К. Г. Паустовского “Теплый хлеб”

УСІ УРОКИ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 6 КЛАС ІІ семестр ЛЮДИНА ТА ЇЇ СВІТ УРОК № 68 Тема. Уроки жизни в сказке К. Г. Паустовского “Теплый хлеб” Цель: заинтересовать биографией и творчеством К. Г. Паустовского, проверить знание

Один батько важить більше, ніж сто вчителів – МИ – ОДНІЄЇ КРОВІ

Матеріал уроку. Микола Вінграновський “Гусенятко” (продовження). Мета. Продовжити роботу над оповіданням “Гусенятко”. Вчити ділити текст на частини, складати план тексту, переказувати за планом. Розвивати зв’язне мовлення, творчі здібності, уяву. Виховувати інтерес і шанобливе ставлення до

Письменники ХХ століття про природу (Е. Сетон-Томпсон, Дж. Даррелл, К. Паустовський, В. Біанкі)

УСІ УРОКИ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 5 КЛАС ІІ семестр ІЗ ДИТЯЧОЇ ЛІТЕРАТУРИ ХХ-ХХІ СТОЛІТТЯ (4 години) УРОК № 66 Тема. Письменники ХХ століття про природу (Е. Сетон-Томпсон, Дж. Даррелл, К. Паустовський, В. Біанкі) Мета: ознайомити учнів

УРОК ПОЗАКЛАСНОГО ЧИТАННЯ. ТАРАС ШЕВЧЕНКО

II семестр З ЛІТЕРАТУРНОЇ СКАРБНИЦІ (продовження) ПОЕТИЧНА ЗБІРКА 1 Урок 56. УРОК ПОЗАКЛАСНОГО ЧИТАННЯ. ТАРАС ШЕВЧЕНКО Мета: розширити знання учнів про життя і творчість Т. Г. Шевченка; збагачувати словниковий запас учнів; розвивати навички свідомого, правильного

МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ

Читанка для 4 класу підручник, який узагальнює світоглядні уявлення дитини, здобуті в початкових класах, закріплює навички читання, всебічно поглиблює вміння вдумливо працювати як з літературним текстом, так і з науково-пізнавальним. Читанка має особливу місію не

Ф. Тютчев. “Я знаю в праосені пору…”

УСІ УРОКИ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 5 КЛАС ІІ семестр ЛІТЕРАТУРА І СВІТ ПРИРОДИ (11 годин) УРОК № 41 Тема. Ф. Тютчев. “Я знаю в праосені пору…” Мета: ознайомити з життям і творчістю поета, допомогти усвідомити красу,