ЗАКРІПЛЕННЯ ЗВУКОВОГО ЗНАЧЕННЯ БУКВИ Фф. ОПРАЦЮВАННЯ ТЕКСТІВ “ЖИРАФИ” І “ЖАРТ”

Мета: закріпити знання учнів про букву Фф та її звукове значення; формувати вміння читати окремі слова і тексти з буквою Фф; розвивати мислення, мовлення, увагу; виховувати любов до тварин. Хід уроку I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ ІІ.



Розумний з книжок знання бере

Матеріал уроку. “Зірка на ім’я Сонце” з книги “Планета Земля”. Прислів’я. “Український робінзон” (стаття). Мета. Сформувати загальне уявлення про Всесвіт як існуючий світ, нескінченний у часі і просторі. Формувати вміння працювати з додатковою літературою. Виховувати

Вчитаймося в Лесине слово іскристе

Матеріал уроку. Леся Українка “Тішся, дитино, поки ще маленька”. Мета. Узагальнити знання дітей про життєвий та творчий шлях Лесі Українки; вчити сприймати та аналізувати поетичні твори: формувати навички інтонаційного, свідомого, виразного читання; розвивати творчу уяву;

Літературна казка. Мурад ас-Сібаї “Цвіркун та праця”

ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА 2-4 класи 4 КЛАС СКОРО КАЗКА МОВИТЬСЯ Урок 12 Тема. Літературна казка. Мурад ас-Сібаї “Цвіркун та праця” Мета: ознайомити учнів з казкою сирійського письменника; вчити цінити такі загальнолюдські чесноти, як духовність, шляхетність, індивідуальність;

СТРІЛЕЦЬКІ ПІСНІ – Інтегрований урок

Тема уроку. СТРІЛЕЦЬКІ ПІСНІ Мета уроку: засобами виразного читання та співу відтворити красу стрілецьких пісень; сприяти удосконаленню навичок школярів робити аналіз поетичних творів, розумінню глибинності змісту пісні, вихованню у дітей почуття гордості за героїчне минуле

Борис Олійник. Народне визнання сучасного українського поета. Вічна проблема життєвого вибору, стоїчної позиції (“Вибір”)

УРОК 37 Тема. Борис Олійник. Народне визнання сучасного українського поета. Вічна проблема життєвого вибору, стоїчної позиції (“Вибір”). Мета: ознайомити учнів з основними фактами життєвого й творчого шляху Б. Олійника, змістом поезії “Вибір”; вчити проводити аналогії

Контрольний твір за творчістю Й. В. Гете

Урок зарубіжної літератури 9 клас УРОК № 22 Тема. Контрольний твір за творчістю Й. В. Гете. Мета: Розвивати письмове зв’язне мовлення та творчі здібності учнів; виховувати інтерес до аналізу літературних творів; учити аргументувати власну точку

Урок-зустріч з поезією

3.2. Урок-зустріч з поезією На уроках літератури, присвячених вивченню поетичних творів, учитель повинен дбати, щоб учні не тільки опановували літературний матеріал, а й розвивали творче мислення, заглиблювалися в атмосферу пошуку. Тому слід підбирати такі завдання,