СОЛОВ’ЇНА СТОРОЖА (Скорочено) (За Олесем Гончаром)

Мета: вдосконалювати навички свідомого виразного читання; вчити учнів сприймати змальовані словами образи природи рідної землі у прозовому творі, спостерігати за змінами в природі; розвивати зв’язне мовлення, вміння зв’язно висловлювати свої думки, творчу уяву; виховувати любов

ПІДСУМОК ЗА РОЗДІЛОМ СВІТ ГУМОРИСТИЧНИХ ТВОРІВ

Мета: узагальнити й систематизувати знання учнів з опрацьованого розділу; вдосконалювати навички свідомого виразного читання; розвивати спостережливість, творчу уяву, здатність емоційно реагувати на художнє слово, розмірковувати над текстом; виховувати любов до художнього слова. Хід уроку I.

В. Вітмен – американський поет-новатор. Життєвий і творчий шлях письменника. Зв’язок його поезії з романтичними традиціями та трансценденталізмом

СВІТОВА ЛІТЕРАТУРА 10 КЛАС РІВЕНЬ СТАНДАРТУ АВТОРСЬКІ УРОКИ ТРАДИЦІЇ І НОВАТОРСЬКІ ЗРУШЕННЯ В ПОЕЗІЇ СЕРЕДИНИ – ДРУГОЇ ПОЛОВИНИ XIX СТОЛІТТЯ УРОК № 22 Тема. В. Вітмен – американський поет-новатор. Життєвий і творчий шлях пись Менника.

НАСТРІЙ ЗИМОВИХ СВЯТ. СТЕПАН ЖУПАНИН НА БІЛИХ КОНЯХ ВІХОЛА

Мета: продовжити ознайомлення учнів з творчістю українського поета Степана Жупанина, з традиціями святкування різдвяних свят; формувати навички виразного читання; розвивати пам’ять, уяву, вміння використовувати у власному мовленні образні поетичні вислови; виховувати любов до народних традицій,

ПОРТРЕТ У ХУДОЖНЬОМУ ТВОРІ. ВОЛОДИМИР СЕНЦОВСЬКИЙ “БАБУСИН ОНУЧОК”

II семестр ОПОВІДАННЯ СКРИНЬКА ЦІКАВИХ І ПОВЧАЛЬНИХ ІСТОРІЙ Урок 107. ПОРТРЕТ У ХУДОЖНЬОМУ ТВОРІ. ВОЛОДИМИР СЕНЦОВСЬКИЙ “БАБУСИН ОНУЧОК” II. МОВЛЕННЄВА РОЗМИНКА Ти, малий, скажи малому, Хай малий малому скаже, Хай малий теля прив’яже. Ар-ар-ар –

Міфи про Геракла. Дванадцять подвигів Геракла

УСІ УРОКИ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 6 КЛАС І семестр МІФ І ЛІТЕРАТУРА УРОК № 10 Тема. Міфи про Геракла. Дванадцять подвигів Геракла Мета: поглиблювати знання про пантеон олімпійських богів; ознайомити з улюбленим героєм давніх греків –

ПІДСУМКОВИЙ УРОК ЗА РОЗДІЛОМ “НАРОДНІ КАЗКИ”

І семестр З НАРОДНОГО ДЖЕРЕЛА НАРОДНІ КАЗКИ Урок 43. ПІДСУМКОВИЙ УРОК ЗА РОЗДІЛОМ “НАРОДНІ КАЗКИ” Мета: узагальнити та систематизувати знання учнів за розділом “Народні казки”; формувати вміння і навички аналізувати, робити висновки з прочитаного; підтримувати

Розвиток зв’язного мовлення. Твір-розповідь з елементами роздуму за повістю М. Стельмаха “Гуси-лебеді летять…”

УРОКИ 29-30 Контроль навчальних досягнень Тема. Розвиток зв’язного мовлення. Твір-розповідь з елементами роздуму за повістю М. Стельмаха “Гуси-лебеді летять…” Мета. Вчити учнів добирати матеріал для розкриття теми твору, самостійно складати план; розвивати усне і писемне

ЗАКРІПЛЕННЯ ЗВУКОВОГО ЗНАЧЕННЯ БУКВИ Фф. ОПРАЦЮВАННЯ ТЕКСТІВ “ЖИРАФИ” І “ЖАРТ”

Мета: закріпити знання учнів про букву Фф та її звукове значення; формувати вміння читати окремі слова і тексти з буквою Фф; розвивати мислення, мовлення, увагу; виховувати любов до тварин. Хід уроку I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ ІІ.

Розумний з книжок знання бере

Матеріал уроку. “Зірка на ім’я Сонце” з книги “Планета Земля”. Прислів’я. “Український робінзон” (стаття). Мета. Сформувати загальне уявлення про Всесвіт як існуючий світ, нескінченний у часі і просторі. Формувати вміння працювати з додатковою літературою. Виховувати