“Празька школа” українських письменників. Стисла характеристика життєвого і творчого шляху її діячів (Юрій Дараган, Олекса Стефанович, Юрій Клен, Оксана Лятуринська, Олег Ольжич, Олена Теліга, Наталя Лівицька-Холодна)

УРОК 8 Тема. “Празька школа” українських письменників. Стисла характеристика життєвого і творчого шляху її діячів (Юрій Дараган, Олекса Стефанович, Юрій Клен, Оксана Лятуринська, Олег Ольжич, Олена Теліга, Наталя Лівицька-Холодна). Мета: розкрити учням значення творчості “Празької



Хай кожен день до кожного приходить, як весна!

Матеріал уроку. Анатолій Костецький “Пісня для всіх”. Микола Вінграновський “Сама собою річка ця тече”. Мета. Розширити знання учнів про творчість поетів: вдосконалювати виразність читання, розвивати образне мислення, уяву: вчити доводити свої твердження рядками твору; прищеплювати

“Сильніше зброї – сила слова”. Виразне читання напам’ять віршів античних поетів

УСІ УРОКИ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 8 КЛАС І семестр ЛЮДИНА ТА ЇЇ СВІТ У ДАВНІХ ЛІТЕРАТУРАХ УРОК № 21 Тема. “Сильніше зброї – сила слова”. Виразне читання напам’ять віршів античних поетів Мета: вчити використовувати партитуру для

ДОБРЕ ВІРНИХ ДРУЗІВ МАТИ. С. ЖУПАНИН “БДЖІЛКА І СВІТЛЯЧОК”. “ДО ПЕРШОГО ДОЩУ” (за В. Осєєвою)

Мета: вдосконалювати навички правильного свідомого читання, збагачувати словниковий запас; розвивати вміння зв’язно відповідати на запитання, творчість, спостережливість; виховувати почуття дружби. Хід уроку I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ 1. Мовленнєва розминка 1) Робота над

Розвиток мовлення. Написання листа літературному герою. лист Дон Кіхоту

УСІ УРОКИ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 8 КЛАС II семестр ЗЛЕТ ЛЮДСЬКОГО ДУХУ В ЛІТЕРАТУРІ ДОБИ ВІДРОДЖЕННЯ УРОК № 56 Тема. Розвиток мовлення. Написання листа літературному герою. лист Дон Кіхоту Мета: вчити писати твір-лист до літературного героя;

Ф. Стендаль. Життєвий і творчий шлях письменника. Роман “червоне і чорне”, поєднання в ньому соціально-політичного й психологічного аспектів. Гостра критика режиму Реставрації

СВІТОВА ЛІТЕРАТУРА 10 КЛАС РІВЕНЬ СТАНДАРТУ АВТОРСЬКІ УРОКИ ВСТУП. ІЗ ЛІТЕРАТУРИ РЕАЛІЗМУ УРОК № 2 Тема. Ф. Стендаль. Життєвий і творчий шлях письменника. Роман “червоне і чорне”, поєднання в ньому соціально-політичного й психологічного аспектів. Гостра

Провідна думка повісті І. Франка “Захар Беркут”

УРОК 13 Тема Провідна думка повісті І. Франка “Захар Беркут” – сила народу в єдності, згуртованості, відданості своїй батьківщині. Роль пейзажів у повісті. Архаїзми, та діалектизми у творі. Мета. Навчити учнів розкривати головну думку твору;

ПОВЕРНУТИСЯ В МИНУЛЕ, ЩОБ ВІДНАЙТИ МАЙБУТНЄ, АБО В ПОШУКАХ ВТРАЧЕНОГО ЧАСУ – Причини деградації особистості Скруджа. Подорож Скруджа різдвяної ночі в часі й просторі як можливість осягнути своє життя

Уроки зарубіжної літератури 6 клас Урок 30 ПОВЕРНУТИСЯ В МИНУЛЕ, ЩОБ ВІДНАЙТИ МАЙБУТНЄ, АБО В ПОШУКАХ ВТРАЧЕНОГО ЧАСУ Тема: Причини деградації особистості Скруджа. Подорож Скруджа різдвяної ночі в часі й просторі як можливість осягнути своє