Міфи Греції. “Олімп”

ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА 2-4 класи 3 КЛАС СВІТЛО ДАЛЕКОЇ ЕЛЛАДИ Урок 1 Тема. Міфи Греції. “Олімп” Мета: навчити учнів розуміти і розкривати зміст поняття “міф”, відрізняти міф від казки, знаходити у міфах фантастичні елементи, вигадки, самостійно

Дж. К. Ролінг – автор книг про маленького чарівника Гаррі Поттера

УСІ УРОКИ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 5 КЛАС ІІ семестр ІЗ ДИТЯЧОЇ ЛІТЕРАТУРИ ХХ-ХХІ СТОЛІТТЯ (4 години) УРОКИ № 64-65 Тема. Дж. К. Ролінг – автор книг про маленького чарівника Гаррі Поттера Мета: ознайомити з одними з

ЗВУК, ПОЗНАЧЕННЯ ЙОГО БУКВОЮ Фф (“еф”). ЧИТАННЯ СЛІВ. ОПРАЦЮВАННЯ ВІРША І. МАКОТИ І ТЕКСТУ “ТЕЛЕФОН”. СКЛАДАННЯ ПРАВИЛ РОЗМОВИ ПО ТЕЛЕФОНУ

Мета: ознайомити учнів з новою буквою Фф та її звуковим значенням; відпрацювати з учнями артикуляцію звука ; вдосконалювати навички звуко-буквеного аналізу слів; навчати “друкувати” букву Фф (велику і малу), складати слова з нею; розвивати вміння

ДРУЖБА – ТО НАЙБІЛЬШИЙ СКАРБ. ВСЕВОЛОД НЕСТАЙКО ПРОСТО ОЛЕСЬ ДРУГ

Мета: продовжити роботу над оповіданням Всеволода Нестайка “Просто Олесь друг”; формувати читацькі навички; навчати визначати настрій твору, передавати своє ставлення до змісту виразним читанням; розвивати образне мислення, творчу уяву, мовне чуття; виховувати почуття дружби. Хід

Урок виразного читання. “Маленькі поеми” Омара Хайяма

УСІ УРОКИ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 8 КЛАС II семестр ЖАНРОВО-ТЕМАТИЧНЕ РОЗМАЇТТЯ СЕРЕДНЬОВІЧНОЇ ЛІТЕРАТУРИ УРОК № 38 Тема. Урок виразного читання. “Маленькі поеми” Омара Хайяма Мета: вчити презентувати учнівські ілюстрації; читати виразно рубаї О. Хайама; ознайомити з

ДМИТРО ПАВЛИЧКО. ЯБЛУКО

Мета: продовжити ознайомлення учнів із творчістю Дмитра Павличка; ознайомити з його віршем “Яблуко”; вчити розкривати основну думку твору; вдосконалювати навички свідомого виразного читання; розвивати зв’язне мовлення учнів, образне мислення; виховувати любов до художнього слова. Хід

ПЕЙЗАЖ ВІДПОВІДАЄ НАСТРОЮ ПЕРСОНАЖІВ ТВОРУ (гарно на душі гарно навколо)

Мета: почати ознайомлення учнів з новим розділом “Пейзаж у прозових творах”; удосконалювати навички свідомого виразного читання; вчити аналізувати прочитане; розвивати зв’язне мовлення, образне мислення, творчу уяву; виховувати любов до художнього слова. Хід уроку I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ

Рудакі як засновник персько-таджицької літератури (860-941 рр.)

УСІ УРОКИ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 8 КЛАС II семестр ЖАНРОВО-ТЕМАТИЧНЕ РОЗМАЇТТЯ СЕРЕДНЬОВІЧНОЇ ЛІТЕРАТУРИ УРОК № 35 Тема. Рудакі як засновник персько-таджицької літератури (860-941 рр.) Мета: ознайомити з фактами біографії Рудакі; засвоїти терміни бейт, газель, рубаї, вчити

Особливості персько-таджицької поезії

УСІ УРОКИ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 8 КЛАС II семестр ЖАНРОВО-ТЕМАТИЧНЕ РОЗМАЇТТЯ СЕРЕДНЬОВІЧНОЇ ЛІТЕРАТУРИ УРОК № 34 Тема. Особливості персько-таджицької поезії Мета: опрацювати матеріал про виникнення класичної персько-таджицької літератури; ознайомити з її головними темами й образами; розвивати

ПОБАЧИТИ ПРЕКРАСНЕ. ОСНОВНА ДУМКА ТВОРУ. ВАСИЛЬ СУХОМЛИНСЬКИЙ “ЯКІ ВОНИ БІДНІ”

II семестр ОПОВІДАННЯ СКРИНЬКА ЦІКАВИХ І ПОВЧАЛЬНИХ ІСТОРІЙ Урок 103. ПОБАЧИТИ ПРЕКРАСНЕ. ОСНОВНА ДУМКА ТВОРУ. ВАСИЛЬ СУХОМЛИНСЬКИЙ “ЯКІ ВОНИ БІДНІ” Мета: продовжити ознайомлення учнів із творчістю В. Сухомлинського; формувати навички вдумливого виразного читання; розвивати мислення,