Борис Харчук. “Планетник”. Добро і зло в повісті, сучасному світі та в людині

УРОК 47 Тема. Борис Харчук. “Планетник”. Добро і зло в повісті, сучасному світі та в людині. Мета. Розкрити символічне значення образу квітки; з’ясувати роль художніх засобів, висловити власні роздуми про суть людського життя. Обладнання: схема-алгоритм.

НА НЕБІ СОНЦЕ… (Михайло Коцюбинський)

Мета: вдосконалювати навички свідомого виразного читання; вчити учнів сприймати змальовані словами образи природи рідної землі у прозовому творі; розвивати зв’язне мовлення, творчу уяву, виховувати любов до рідної землі. Хід уроку I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ II. МОВЛЕННЄВА

Артур Конан Дойл. Всесвітня популярність творів про Шерлока Холмса. Урок позакласного читання

УСІ УРОКИ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 7 КЛАС II семестр ПРИГОДИ ТА ФАНТАСТИКА УРОК 47 Тема. Артур Конан Дойл. Всесвітня популярність творів про Шерлока Холмса. Урок позакласного читання Мета: розширити коло читацьких інтересів учнів; працювати над вмінням

УРОК ПОЗАКЛАСНОГО ЧИТАННЯ. ЧАРІВНИЙ СВІТ ПРИРОДИ У ТВОРАХ ГРИГОРА ТЮТЮННИКА

Мета: розширити уявлення учнів про творчість Григора Тютюнника; вдосконалювати навички свідомого виразного читання; вчити аналізувати, співставляти прочитане; розвивати зв’язне мовлення, образне мислення; виховувати любов до природи. Хід уроку I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ II. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ.

МИЛУЄМОСЬ ВЕЧОРОМ. МАРІЙКА ПІДГІРЯНКА ВЕЧІР ІДЕ

Мета: розкрити учням красу і своєрідність поезії Марійки Підгірянки; вчити заглиблюватися в поетичні образи, аналізувати ліричні поезії; розвивати образне мислення, творчу уяву, вміння усвідомлювати особливу красу, виразність, емоційність поетичного слова; виховувати любов до природи. Хід

Здається, байка просто бреше, а справді – ясну правду чеше

Матеріал уроку. “Хвалькувата муха” (народна байка). Леонід Глібов “Муха і Бджола”. Мета. Ознайомити учнів із життям і творчістю відомого письменника Леоніда Глібова. Розвивати образне мислення, вміння зіставляти твори. Виховувати щирість, правдивість, доброту. На прикладі байок

Я – твоя кровинка, Україно!

Матеріал уроку. Підсумок за темою “Я – твоя кровинка, Україно!”. Мета. Закріпити знання про рідний край; розвивати пам’ять, увагу, мислення; виховувати бажання більше дізнатися про історію, культуру, традиції рідного краю, плекати любов до його святинь.

Підсумковий урок. Повторення вивченого за рік

УРОК 73 Тема. Підсумковий урок. Повторення вивченого за рік. Мета. Узагальнити і систематизувати знання учнів; розвивати вміння стисло і чітко будувати відповіді; виховувати любов до літератури, бажання поглиблювати свої знання. Обладнання: схема для гри “Що?

Художня література як мистецтво слова, її місце серед інших видів мистецтва

УСІ УРОКИ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 8 КЛАС І семестр ВСТУП УРОК № 1 Тема. Художня література як мистецтво слова, її місце серед інших видів мистецтва Мета: пригадати види мистецтва, коротко охарактеризувати їх; з’ясувати, яке місце серед

Повторення та узагальнення вивченого

УРОК 69 Тема. Повторення та узагальнення вивченого. Мета: повторити та узагальнити вивчене у 8-му класі у формі гри “Найрозумніший”, сприяти зацікавленості учнів предметом; розкривати вміння виділяти головне, застосовувати набуті знання практично; виховувати любов до рідного