ВСТУП ДО РОЗДІЛУ “КРАСА СВІТУ В ХУДОЖНЬОМУ ТВОРІ”. МИКОЛА ВОРОНИЙ. КРАСА! НА СВІТІ ЦІМ КРАСА

Мета: почати ознайомлення учнів з новим розділом “Краса світу в художньому творі”; вдосконалювати навички свідомого виразного читання, вчити аналізувати прочитане; розвивати зв’язне мовлення, образне мислення, творчу уяву; виховувати любов до художнього слова. Хід уроку I.



СВІТ ГУМОРИСТИЧНИХ ТВОРІВ. ГУМОР У ДИТЯЧІЙ ЛІТЕРАТУРІ. ГРИЦЬКО БОЙКО ОТАКИЙ У МЕНЕ НІС

Мета: ознайомити учнів з життям і творчістю Грицька Бойка; популяризувати його твори; вправляти школярів у читанні гумористичних творів; удосконалювати вміння визначати морально-етичні проблеми, які порушив автор у поезії; розвивати логічне мислення, почуття гумору; виховувати любов

Що означає бути людиною? Позакласне читання

Матеріал уроку. Максим Рильський “Синові”. Мета. Розширити, поглибити й узагальнити знання учнів про творчість Максима Рильського; вчити розуміти красу поетичних творів; удосконалювати навички правильного і виразного читання віршів; розвивати уміння формувати оцінні судження. Обладнання. Портрет

УРОК ПОЗАКЛАСНОГО ЧИТАННЯ. “А ВЖЕ ВЕСНА, А ВЖЕ КРАСНА…”

II семестр З ЛІТЕРАТУРНОЇ СКАРБНИЦІ (продовження) ПОЕТИЧНА ЗБІРКА 4 Урок 80. УРОК ПОЗАКЛАСНОГО ЧИТАННЯ. “А ВЖЕ ВЕСНА, А ВЖЕ КРАСНА…” Мета: розширити знання учнів про весну; збагатити їхнє уявлення про красу природи, життя тварин навесні;

РИМИ. АНДРІЙ МАЛИШКО ВИХОПИВСЬ ДОЩИК ПОМІЖ ЗАГРАВ

Мета: поглибити знання учнів про творчість українського поета Андрія Малишка; вдосконалювати навички свідомого виразного читання; вчити розуміти образну мову; розвивати зв’язне мовлення, творчу уяву, вміння розмірковувати над художнім змістом поезії; виховувати любов до художнього слова.

“Я ДАР” ВАМ СЛОВО І РОЗУМ… – З міфології давніх слов’ян

Уроки зарубіжної літератури 6 клас Урок 6 “Я ДАР” ВАМ СЛОВО І РОЗУМ… Тема: З міфології давніх слов’ян. … якщо не знати минулого, неможливо зрозуміти істинний сенс сучасного й мету майбутнього. Максим Горький Мета: закріпити

Мольєр (Жан Батист Поклен) (1622 – 1673) – комедіограф, актор, театральний діяч. Провідні теми та художні особливості комедій Мольєра

Урок зарубіжної літератури 9 клас УРОК № 8 Тема. Мольєр (Жан Батист Поклен) (1622 – 1673) – комедіограф, актор, театральний діяч. Провідні теми та художні особливості комедій Мольєра. Мета: Ознайомити учнів із життєвим і творчим

Літературний процес XX ст. (60-90-і pp.). Поглиблення й урізноманітнення художнього відтворення світу. Поступове переборення стереотипності в сюжетній побудові творів. Здобутки поезії, прози, драматургії

УРОК 39 Тема. Літературний процес XX ст. (60-90-і pp.). Поглиблення й урізноманітнення художнього відтворення світу. Поступове переборення стереотипності в сюжетній побудові творів. Здобутки поезії, прози, драматургії. Мета: розкрити старшокласникам особливості розвитку української літератури другої половини