ТЯЖКО ТОМУ ЖИТИ, ХТО НЕ ХОЧЕ РОБИТИ. ЛЕОНІД ГЛІБОВ КОНИК-СТРИБУНЕЦЬ

Мета: ознайомити учнів з новим літературним жанром – байкою, з її особливостями; вчити аналізувати події, що відбуваються у природі, вміти переносити їх у реальну дійсність життя, оцінювати вчинки персонажів, визначати мотиви їхньої поведінки; розвивати навички

Розвиток зв’язного мовлення. Урок-диспут за романом ф. Достоєвського “Злочин і кара”

СВІТОВА ЛІТЕРАТУРА 10 КЛАС РІВЕНЬ СТАНДАРТУ АВТОРСЬКІ УРОКИ ВСТУП. ІЗ ЛІТЕРАТУРИ РЕАЛІЗМУ УРОК № 14 Тема. Розвиток зв’язного мовлення. Урок-диспут за романом ф. Достоєвського “Злочин і кара” Мета: перевірити рівень розуміння учнями змісту роману, здатність

ДИВА В ПРИРОДІ. ЮРІЙ СТАРОСТЕНКО І ТРАПИТЬСЯ Ж ТАКЕ

Мета: вдосконалювати навички свідомого виразного читання прозових творів; навчати уявляти написані картини, розмірковувати над текстом; розвивати уяву, асоціативне мислення, мовне чуття; виховувати любов до природи. Хід уроку I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ II. МОВЛЕННЄВА РОЗМИНКА 1. Прочитай,

Жанрово-тематичне розмаїття лірики О. Пушкіна

Урок зарубіжної літератури 9 клас УРОК № 54 Тема. Жанрово-тематичне розмаїття лірики О. Пушкіна Мета: поглибити знання учнів про лірику О. Пушкіна; формувати читацькі навички дослідницького характеру, уміння формулювати та висловлювати власні судження, аналізувати ліричні

Пригоди та екзотика в романі “Робінзон Крузо”

УСІ УРОКИ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 6 КЛАС ІІ семестр ЛЮДИНА В ЖИТТЄВИХ ВИПРОБУВАННЯХ УРОК № 34 Тема. Пригоди та екзотика в романі “Робінзон Крузо” Мета: перевірити знання тексту роману, біографії Д. Дефо, вчити стисло переказувати уривки

Позакласне читання. Бурхливі людські пристрасті у новелах П. Меріме

СВІТОВА ЛІТЕРАТУРА 10 КЛАС РІВЕНЬ СТАНДАРТУ АВТОРСЬКІ УРОКИ ТРАДИЦІЇ І НОВАТОРСЬКІ ЗРУШЕННЯ В ПОЕЗІЇ СЕРЕДИНИ – ДРУГОЇ ПОЛОВИНИ XIX СТОЛІТТЯ УРОК № 28 Тема. Позакласне читання. Бурхливі людські пристрасті у новелах П. Меріме Мета: ознайомити

Повість-казка. Клайв Стейплз Льюїс “Хроніки Нарнії. Небіж чаклуна”

ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА 2-4 класи 4 КЛАС ВЕСЕЛІ ПРИГОДИ ТА ДИВОВИЖНІ МАНДРІВКИ З КАЗКОВИМИ ГЕРОЯМИ Урок 17 Тема. Повість-казка. Клайв Стейплз Льюїс “Хроніки Нарнії. Небіж чаклуна” Мета: дати уявлення учням про повість-казку, про її відмінність від

Гамлет – вічний образ світової літератури

УСІ УРОКИ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 8 КЛАС II семестр ЗЛЕТ ЛЮДСЬКОГО ДУХУ В ЛІТЕРАТУРІ ДОБИ ВІДРОДЖЕННЯ УРОК № 64 Тема. Гамлет – вічний образ світової літератури Мета: охарактеризувати образ Гамлета; з’ясувати, чому він став вічним образом

Казки народів Євразії. “Про Аладіна і про чарівну лампу” (арабська казка)

ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА 2-4 класи 3 КЛАС СКАРБНИЦЯ МУДРОСТІ Й КРАСИ Урок 6 Тема. Казки народів Євразії. “Про Аладіна і про чарівну лампу” (арабська казка) Мета: ознайомити учнів з арабською народною казкою; проаналізувати чарівні перетворення, що

КОЛИ ТВІР ВІДКРИВАЄ СВОЇ ТАЄМНИЦІ. ВОЛОДИМИР ЛУЧУК “ДИКИЙ МАК”. ЗІРКА МЕНЗАТЮК “МАК”

II семестр З ЛІТЕРАТУРНОЇ СКАРБНИЦІ (продовження) ПОЕТИЧНА ЗБІРКА 4 Урок 75. КОЛИ ТВІР ВІДКРИВАЄ СВОЇ ТАЄМНИЦІ. ВОЛОДИМИР ЛУЧУК “ДИКИЙ МАК”. ЗІРКА МЕНЗАТЮК “МАК” Мета: навчати учнів читати вдумливо і виразно, усвідомлювати зміст прочитаного, розмірковувати, придивлятися,