Райнер Марія Рільке (1875-1926) “Пісня про Правду”. Уславлення боротьби за незалежність у творі. Україна та її історія очима австрійця Рільке

УСІ УРОКИ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 7 КЛАС II семестр УКРАЇНА ТА ЇЇ ІСТОРІЯ В ЛІТЕРАТУРІ УРОК 35 Тема. Райнер Марія Рільке (1875-1926) “Пісня про Правду”. Уславлення боротьби за незалежність у творі. Україна та її історія очима



Єста Кнутсон “Пригоди Пелле Безхвостого” (шведська казка)

ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА 2-4 класи 2 КЛАС ЗРОБИ КАНІКУЛИ ЦІКАВИМИ Урок 16 Тема. Єста Кнутсон “Пригоди Пелле Безхвостого” (шведська казка) Мета: дати початкове уявлення про автора твору; вчити дітей змістовно відпочивати; зацікавити читанням даного твору під

Генріх Гейне (1797-1856) – німецький поет – романтик. “Книга пісень” – видатне явище німецького романтизму

Урок зарубіжної літератури 9 клас УРОК №35 Тема. Генріх Гейне (1797-1856) – німецький поет – романтик. “Книга пісень” – видатне явище німецького романтизму. Мета: повторити відомості про романтизм; продовжити знайомство із найвидатнішими представниками цього напрямку;

ГОРТАЮЧИ СТОРІНКИ ДРАМИ ІВАНА ФРАНКА “УКРАДЕНЕ ЩАСТЯ”

Тема уроку. ГОРТАЮЧИ СТОРІНКИ ДРАМИ ІВАНА ФРАНКА “УКРАДЕНЕ ЩАСТЯ” Мета уроку: розкрити проблематику твору, особливості соціально-психологічної драми; розвивати мислення учнів, уміння давати власну оцінку прочитаному; формувати почуття відповідальності за власні дії та вчинки, за долю

ТЯЖКО ТОМУ ЖИТИ, ХТО НЕ ХОЧЕ РОБИТИ. ЛЕОНІД ГЛІБОВ КОНИК-СТРИБУНЕЦЬ

Мета: ознайомити учнів з новим літературним жанром – байкою, з її особливостями; вчити аналізувати події, що відбуваються у природі, вміти переносити їх у реальну дійсність життя, оцінювати вчинки персонажів, визначати мотиви їхньої поведінки; розвивати навички

Розвиток зв’язного мовлення. Урок-диспут за романом ф. Достоєвського “Злочин і кара”

СВІТОВА ЛІТЕРАТУРА 10 КЛАС РІВЕНЬ СТАНДАРТУ АВТОРСЬКІ УРОКИ ВСТУП. ІЗ ЛІТЕРАТУРИ РЕАЛІЗМУ УРОК № 14 Тема. Розвиток зв’язного мовлення. Урок-диспут за романом ф. Достоєвського “Злочин і кара” Мета: перевірити рівень розуміння учнями змісту роману, здатність

ДИВА В ПРИРОДІ. ЮРІЙ СТАРОСТЕНКО І ТРАПИТЬСЯ Ж ТАКЕ

Мета: вдосконалювати навички свідомого виразного читання прозових творів; навчати уявляти написані картини, розмірковувати над текстом; розвивати уяву, асоціативне мислення, мовне чуття; виховувати любов до природи. Хід уроку I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ II. МОВЛЕННЄВА РОЗМИНКА 1. Прочитай,

Жанрово-тематичне розмаїття лірики О. Пушкіна

Урок зарубіжної літератури 9 клас УРОК № 54 Тема. Жанрово-тематичне розмаїття лірики О. Пушкіна Мета: поглибити знання учнів про лірику О. Пушкіна; формувати читацькі навички дослідницького характеру, уміння формулювати та висловлювати власні судження, аналізувати ліричні