УРОК ПОЗАКЛАСНОГО ЧИТАННЯ. СВІТ ПОЕЗІЇ У ТВОРАХ НАТАЛІ ЗАБІЛИ

Мета: поглибити знання учнів про творчість Наталі Забіли; вдосконалювати навички свідомого виразного читання поетичних творів; вчити заглиблюватися в поетичні образи; розвивати образне мислення, творчу уяву; виховувати любов до поетичного слова. Хід уроку I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

РОМАНТИКА ПРИГОД ПЛІЧ-О-ПЛІЧ З НЕБЕЗПЕКОЮ – Уславлення сміливості, винахідливості, порядності в образах Джима Гокінса та його товаришів

Уроки зарубіжної літератури 6 клас Урок 55 РОМАНТИКА ПРИГОД ПЛІЧ-О-ПЛІЧ З НЕБЕЗПЕКОЮ Тема: Уславлення сміливості, винахідливості, порядності в образах Джима Гокінса та його товаришів. Кажуть, боягузтво заразливе. Але правда й те, що, сперечаючись із кимось,

Урок розвитку мовлення. Образи “маленьких людей” у російській літературі першої половини XIX століття

Урок зарубіжної літератури 9 клас УРОК № 66 Тема. Урок розвитку мовлення. Образи “маленьких людей” у російській літературі першої половини XIX століття Мета: розвивати усне та писемне мовлення учнів; повторити вивчене за темою “Життя та

Виразне читання гумористичних творів – за розділами “З української прози” та “Український гумор та сатира”

УРОК 67 Тема. КР № 6 за розділами “З української прози” та “Український гумор та сатира”. ВЧ № 4. Виразне читання гумористичних творів. Мета: перевірити знання учнів з розділів “З української прози” та “Український гумор

Урок розвитку зв’язного мовлення. Лист улюбленому літературному герою

УСІ УРОКИ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 6 КЛАС І семестр ЛІТЕРАТУРА І МОРАЛЬНЕ ВДОСКОНАЛЕННЯ ЛЮДИНИ УРОК № 32 Тема. Урок розвитку зв’язного мовлення. Лист улюбленому літературному герою Мета: вчити писати листа улюбленому літературному герою; висловлювати точку зору

КОЛИ ТВІР ВІДКРИВАЄ СВОЇ ТАЄМНИЦІ. МИКОЛА ВІНГРАНОВСЬКИЙ ГРІМ

Мета: поглиблювати знання учнів про творчість поета Миколи Вінграновського, вчити розмірковувати над текстом, емоційно реагувати на художнє слово; розвивати уяву, асоціативне мислення, мовне чуття, інтуїцію; виховувати любов до художнього слова. Хід уроку I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

Дж. Р. Кіплінг. “Мауглі”. Образ головного героя Мауглі та засоби його художнього втілення

УСІ УРОКИ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 5 КЛАС ІІ семестр ЛІТЕРАТУРА І СВІТ ПРИРОДИ (11 годин) УРОК № 36 Тема. Дж. Р. Кіплінг. “Мауглі”. Образ головного героя Мауглі та засоби його художнього втілення Мета: узагальнити й систематизувати

Особливості байки як літературного жанру. Легендарний Езоп – основоположник жанру байки

УСІ УРОКИ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 6 КЛАС І семестр БАЙКИ У СВІТОВІЙ ЛІТЕРАТУРІ УРОК № 15 Тема. Особливості байки як літературного жанру. Легендарний Езоп – основоположник жанру байки Мета: повідомити про особливості байки як літературного жанру,

ВИЩЕ УКРАЇНИ ТІЛЬКИ НЕБО. ПЕТРО ОСАДЧУК СТЕЖКА

Мета: розкрити учням красу і своєрідність поезій Петра Осадчука; вдосконалювати навички свідомого виразного читання поетичних творів; навчати уявляти описані картини, розмірковувати над текстом; розвивати спостережливість, творчу уяву, чуття поетичного слова, асоціативне мислення; виховувати любов до

НЕЛЯ ШЕЙКО-МЕДВЕДЄВА. ЛИСИЦЯ, ЩО ВПАЛА З НЕБА (П’єса-казка на 2 дії)

Мета: ознайомити учнів із творчістю Нелі Шейко-Медведєвої; розширити знання школярів про п’єсу як жанр; поглибити розуміння побудови тексту п’єси; вчити знаходити за допомогою вибіркового читання уривки, слова, які характеризують дійових осіб, вчити розрізняти характеристики дійових