Характеристика образу Соломії (за складеним планом)

УРОК 51 Тема. УРЗМ №7. Характеристика образу Соломії (за складеним планом): “Романтичність, мужність і сила волі української жінки”. Мета: навчити учнів аналізувати образ Соломії, складати план характеристики персонажа; удосконалювати навички викладати власні думки; розвивати творчу



СПОКІЙ. ВАДИМ СКОМАРОВСЬКИЙ ПІСЛЯ ГРОЗИ

Мета: вдосконалювати навички свідомого виразного читання поетичних творів; сприяти розумінню учнями змісту твору; поглиблювати та розширювати образні уявлення, що виникають під час читання поезії; розвивати зв’язне мовлення, творчу уяву; виховувати любов до поетичного слова. Хід

Із слова починається людина… Позакласне читання

Матеріал уроку. Вислови про слово, народна притча “Сила слова”, акровірш “Слово”, прислів’я. Мета. Розширити знання учнів про мову як засіб людського спілкування та пізнання світу і самого себе. Ознайомити з висловами про слово. Пояснити, як

Олесь Гончар. “Бригантина”. КР № 5 (за розділами “Національна драма”, “З української прози”)

УРОК 53 Тема. ПЧ №3. Олесь Гончар. “Бригантина”. КР № 5 (за розділами “Національна драма”, “З української прози”). Мета: ознайомити учнів із життям і творчістю О. Гончара; показати його майстерність у розкритті характерів людей, незвичайності

Рей Дуглас Бредбері – американський письменник-фантаст. Новела “Посмішка”

УСІ УРОКИ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 6 КЛАС ІІ семестр ЛЮДИНА ТА ЇЇ СВІТ УРОК № 59 Тема. Рей Дуглас Бредбері – американський письменник-фантаст. Новела “Посмішка” Мета: зацікавити учнів біографією і творчістю Р Бредбері, ознайомитися з відомостями

Улюблені міфи Давньої Греції

УСІ УРОКИ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 6 КЛАС І семестр МІФ І ЛІТЕРАТУРА УРОК № 13 Тема. Улюблені міфи Давньої Греції Мета: поглибити знання міфології давніх греків, перевірити розуміння міфів “Деметра і Персефона”, “Нарцис”, “Дедал та! кар”,

ПІДСУМОК ЗА РОЗДІЛОМ. ЗАВДАННЯ З ПОЕТИЧНОЇ ЗБІРКИ

Мета: узагальнити й систематизувати знання учнів за опрацьованим розділом; удосконалювати навички свідомого виразного читання; розвивати спостережливість, творчу уяву, здатність уявляти описані картини, співпереживати, мислити словесно художніми образами; виховувати любов до художнього слова. Хід уроку I.

ГРИЦЬКО БОЙКО. КОНСУЛЬТАНТ. МИКОЛА СИНГАЇВСЬКИЙ. СМІХ ДЛЯ ВСІХ

Мета: вдосконалювати навички свідомого виразного читання поетичних творів; формувати вміння аналізувати прочитане, висловлювати оцінні судження; розвивати зв’язне мовлення учнів, пізнавальні інтереси; виховувати відповідальність за свої слова і вчинки. Хід уроку I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ II. МОВЛЕННЄВА