Творче наслідування Вергілієм поем Гомера “Іліада” та “Одіссея”

УСІ УРОКИ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 8 КЛАС І семестр ЛЮДИНА ТА ЇЇ СВІТ У ДАВНІХ ЛІТЕРАТУРАХ УРОК № 25 Тема. Творче наслідування Вергілієм поем Гомера “Іліада” та “Одіссея” Мета: продовжити роботу над виразним читанням уривків із



Урок внеклассного чтения. Ю. Яковлев “Девочка с Васильевского острова”

УСІ УРОКИ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 7 КЛАС II семестр ЛІТЕРАТУРА ПРОТИ ВІЙНИ УРОК 65 Тема. Урок внеклассного чтения. Ю. Яковлев “Девочка с Васильевского острова” Цель: показать преемственность поколений, осуждение войны через восприятие детей; совершенствовать восприятие и

Рабовласництво й біблійні істини в романі Г. Бічер-Стоу “Хатина дядька Тома”

УСІ УРОКИ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 6 КЛАС ІІ семестр ЛЮДИНА В ЖИТТЄВИХ ВИПРОБУВАННЯХ УРОК № 46 Тема. Рабовласництво Й біблійні істини в романі Г. Бічер-Стоу “Хатина дядька Тома” Мета: обговорити прочитаний твір Г. Бічер-Стоу, відшукати відповідь

Народна драма “Вільгельм Телль”, поетизація в ній боротьби за національну незалежність і свободу особистості

Урок зарубіжної літератури 9 клас УРОК № 24 Тема. Народна драма “Вільгельм Телль”, поетизація в ній боротьби за національну незалежність і свободу особистості. Мета: Ознайомитися зі змістом драми Шіллера “Вільгельм Телль”; пояснити символічний сенс сцени

“Євгеній Онєгін” – соціально-психологічний роман у віршах. Духовний світ його головних героїв

Урок зарубіжної літератури 9 клас УРОК № 50 Тема. “Євгеній Онєгін” – соціально-психологічний роман у віршах. Духовний світ його головних героїв Мета: дати поняття з теорії літератури про особливості жанру роману; формувати уміння працювати з

Дж. Толкін – автор книжок “Гобіт, або Туди і Назад” та “Володар перснів”

УСІ УРОКИ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 5 КЛАС ІІ семестр ІЗ ДИТЯЧОЇ ЛІТЕРАТУРИ ХХ-ХХІ СТОЛІТТЯ (4 години) УРОК № 63 Тема. Дж. Толкін – автор книжок “Гобіт, або Туди і Назад” та “Володар перснів” Мета: ознайомити з

МИЛУЄМОСЯ КРАСОЮ СВІТАНКУ. АНДРІЙ М’ЯСТКІВСЬКИЙ КУРЛИЧУТЬ ХМАРИ, ТЬОХКАЄ ВОДА

Мета: розкрити учням красу і своєрідність поезії Андрія М’ястківського; навчати розуміти поетичну мову, уявляти описані картини, розмірковувати над текстом; розвивати спостережливість, творчу уяву, чуття поетичного слова; виховувати любов до природи. Хід уроку I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ