ПАОЛА УТЕВСЬКА. ГОСТІ З ДАЛЕКИХ БЕРЕГІВ (Скорочено)

Мета: ознайомити учнів із життєвим та творчим шляхом Паоли Утевської; вдосконалювати навички свідомого виразного читання; продовжити ознайомлення з науково – художніми оповіданнями; вчити аналізувати прочитане, переказувати за поданим планом; розвивати зв’язне мовлення учнів, творчу уяву,

“Все його життя було тільки довгим готуванням до нещасть…”. (Конфлікт головного героя Жульєна сореля із суспільством як сюжетний стрижень роману Ф. Стендаля “червоне і чорне”. Внутрішня драма героя як наслідок цього конфлікту)

СВІТОВА ЛІТЕРАТУРА 10 КЛАС РІВЕНЬ СТАНДАРТУ АВТОРСЬКІ УРОКИ ВСТУП. ІЗ ЛІТЕРАТУРИ РЕАЛІЗМУ УРОКИ № 3-4 Тема. “Все його життя було тільки довгим готуванням до нещасть…”. (Конфлікт головного героя Жульєна сореля із суспільством як сюжетний стрижень

ВСТУП ДО РОЗДІЛУ. ВОЛОДИМИР СОСЮРА. ЯК НЕ ЛЮБИТЬ ТОЙ КРАЙ… ЛІНА КОСТЕНКО. УСЕ МОЄ, ВСЕ ЗВЕТЬСЯ УКРАЇНА

Мета: почати ознайомлення учнів з новим розділом; удосконалювати навички свідомого виразного читання поетичних творів; вчити виділяти головне, аналізувати, висловлювати свої міркування, інтонацією передавати настрій твору; розвивати зв’язне мовлення, вміння бачити та відчувати красу поетичного слова;

СКРИНЬКА КАЗОК НАРОДІВ СВІТУ. ЯК ДІВЧИНА КОРОЛЯ ПЕРЕХИТРИЛА (УГОРСЬКА НАРОДНА КАЗКА)

І семестр З НАРОДНОГО ДЖЕРЕЛА НАРОДНІ КАЗКИ Урок 38. СКРИНЬКА КАЗОК НАРОДІВ СВІТУ. ЯК ДІВЧИНА КОРОЛЯ ПЕРЕХИТРИЛА (УГОРСЬКА НАРОДНА КАЗКА) Мета: продовжити ознайомлення учнів з казками народів світу; ознайомити з угорською народною казкою; удосконалювати техніку

Повість-казка. Памела Треверс “Мері Поппінс”

ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА 2-4 класи 4 КЛАС ВЕСЕЛІ ПРИГОДИ ТА ДИВОВИЖНІ МАНДРІВКИ З КАЗКОВИМИ ГЕРОЯМИ Урок 19 Тема. Повість-казка. Памела Треверс “Мері Поппінс” Мета: ознайомити учнів з особистістю видатної англійської письменниці; викликати інтерес до її книжок;

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ – ПЕРЕДНЄ СЛОВО

УСІ УРОКИ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 8 КЛАС ПЕРЕДНЄ СЛОВО “Дорогу здолає той, хто йде…” Саме ці слова спадають на думку, коли тримаєш у руках програму із зарубіжної літератури для 8-го класу 12-річної школи. Адже цей курс

ДРУЗІ ПІЗНАЮТЬСЯ В БІДІ. МИКОЛА ТРУБЛАЇНІ “ХВИЛЯ-НАПАСНИЦЯ”

II семестр ОПОВІДАННЯ СКРИНЬКА ЦІКАВИХ І ПОВЧАЛЬНИХ ІСТОРІЙ Урок 102. ДРУЗІ ПІЗНАЮТЬСЯ В БІДІ. МИКОЛА ТРУБЛАЇНІ “ХВИЛЯ-НАПАСНИЦЯ” Мета: продовжити ознайомлення учнів із творчістю Миколи Трублаїні; формувати навички свідомого виразного читання вголос та мовчки, мовленнєві вміння;

Мацуо Басьо. Хоку

УСІ УРОКИ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 5 КЛАС ІІ семестр ЛІТЕРАТУРА І СВІТ ПРИРОДИ (11 годин) УРОК № 44 Тема. Мацуо Басьо. Хоку Мета: ознайомити з життям і творчістю славетного японського поета; допомогти учням зрозуміти особливості хоку,

Р. Л. Стівенсон – автор роману “Острів скарбів”

УСІ УРОКИ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 6 КЛАС ІІ семестр ЛЮДИНА В ЖИТТЄВИХ ВИПРОБУВАННЯХ УРОК № 53 Тема. Р. Л. Стівенсон – автор роману “Острів скарбів” Мета: зацікавити учнів біографією і творчістю Р. Л. Стівенсона, познайомити з

УРОК ПОЗАКЛАСНОГО ЧИТАННЯ. КАЗКИ НАРОДІВ СВІТУ

II семестр ОПОВІДАННЯ СКРИНЬКА СМІХУ Урок 113. УРОК ПОЗАКЛАСНОГО ЧИТАННЯ. КАЗКИ НАРОДІВ СВІТУ II. МОВЛЕННЄВА РОЗМИНКА Звили чаплі гніздо із паклі. Із чорного неба крапають каплі. У гнізді із паклі намокли чаплі. Жу-жу-жу – я