І. Драч. “Чорнобильська мадонна”. Продовження традицій Т. Шевченка та народних дум у зображенні матері-страдниці. Сповненність поеми пекучим болем, гіркими роздумами, турботою про майбутнє людства. Складність образів поеми, гострота вислову. Своєрідність композиції (цикл віршів, об’єднаних однією темою та спільними образами)

УРОК 62 Тема: І. Драч. “Чорнобильська мадонна”. Продовження традицій Т. Шевченка та народних дум у зображенні матері-страдниці. Сповненність поеми пекучим болем, гіркими роздумами, турботою про майбутнє людства. Складність образів поеми, гострота вислову. Своєрідність композиції (цикл



ВАСИЛЬ ЧУХЛІБ. ГОЙДАРИКИ

Мета: ознайомити учнів із життєвим і творчим шляхом Василя Чухліба, з його оповіданням “Гойдарики”; вдосконалювати навички свідомого виразного читання; збагачувати мовлення образними висловлюваннями, порівняннями; розвивати зв’язне мовлення учнів, спостережливість, образне мислення; виховувати любов до художнього

МІФИ ДАВНЬОЇ ГРЕЦІЇ. ПАНДОРА

Мета: ознайомити учнів із давньогрецьким міфом, сформувати уявлення про його витоки; формувати уявлення школярів про міфи як жанр усної народної творчості; вчити осмислювати їх зміст; поповнювати словниковий запас; формувати оцінні судження, вміння успішно застосовувати свої

Тематична атестація № 5 – тем “Життя та творчість Байрона” і “Життя та творчість Міцкевича”

Урок зарубіжної літератури 9 клас УРОК № 48 Тема. Тематична атестація № 5 Мета: перевірити якість знань учнів з тем “Життя та творчість Байрона” і “Життя та творчість Міцкевича”; роз-вивати творчі здібності учнів; виховувати прагнення

Повість-казка. Туве Янсон. “Маленькі Мумі-тролі і велика повінь”

ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА 2-4 класи 3 КЛАС ЦІКАВІ ПРИГОДИ НЕЗВИЧНИХ ГЕРОЇВ Урок 15 Тема. Повість-казка. Туве Янсон. “Маленькі Мумі-тролі і велика повінь” Мета: ознайомити учнів з повістю-казкою фінської казкарки і художниці Туве Янсон; вчити самостійно знаходити

ОЛЕКСАНДР ДОВЖЕНКО. ПУСТІТЬ КОЛЯДУВАТЬ

Мета: продовжити ознайомлення учнів із життєвим і творчим шляхом Олександра Довженка; вдосконалювати навички свідомого виразного читання; формувати уявлення про характерні ознаки зимових свят; збагачувати словниковий запас школярів; вчити відчувати образність художнього слова; розвивати зв’язне мовлення

С. Маршак. П’єса-казка “Дванадцять місяців”

УСІ УРОКИ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 5 КЛАС I семестр ЛІТЕРАТУРНА КАЗКА (17 годин) УРОК № 25 Тема. С. Маршак. П’єса-казка “Дванадцять місяців” Мета: ознайомити з життям і творчістю письменника, зацікавити учнів і спонукати їх до читання;

Древнерусские былины об Илье Муромце (по выбору учителя). История Киевской Руси как основа былин (на русском языке)

УСІ УРОКИ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 7 КЛАС I семестр ГЕРОЇЧНІ ПІСНІ й БАЛАДИ У СВІТОВІЙ ЛІТЕРАТУРІ УРОК 3 Тема. Древнерусские былины об Илье Муромце (по выбору учителя). История Киевской Руси как основа былин (на русском языке*)