Плани конспекти

ПРИГОДИ. МИКОЛА ТРУБЛАЇНІ ЯШКА I МАШКА

Мета: ознайомити учнів з творчістю Миколи Трублаїні; розкрити красу і своєрідність його оповідань; удосконалювати навички свідомого виразного читання прозових творів; розвивати спостережливість, творчу уяву, мовне чуття; виховувати любов до природи. Хід уроку I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ



ІДИ, ІДИ, ДОЩИКУ. В. ЧУХЛІБ “ГОЛУБИЙ ДОЩИК”. Г. БОЙКО “ДОЩИК, ДОЩИК”

Мета: вдосконалювати навички правильного, виразного читання; розвивати усне мовлення, пам’ять, фантазію учнів; виховувати любов до природи. Хід уроку I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ 1. Мовленнєва розминка 1) Робота над скоромовкою. Ящірка від дощику

Михаил Шолохов “Судьба человека”. Умение Андрея Соколова оставаться настоящим человеком и патриотом в сложнейших и драматических жизненных испытаниях

УСІ УРОКИ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 7 КЛАС II семестр ЛІТЕРАТУРА ПРОТИ ВІЙНИ УРОК 61 Тема. Михаил Шолохов “Судьба человека”. Умение Андрея Соколова оставаться настоящим человеком и патриотом в сложнейших и драматических жизненных испытаниях Цель: показать, что

Легенди і міфи народів світу. “Тенгу” (японська легенда)

ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА 2-4 класи 4 КЛАС ПРО ЧУДЕСА ЧИТАЙМО Урок 3 Тема. Легенди і міфи народів світу. “Тенгу” (японська легенда) Мета: ознайомити учнів із японською легендою; розкрити образи головних героїв твору; розвивати вміння складати характеристики

Художні особливості повісті “Климко” (мова персонажів, художня деталь)

УРОК 34 Тема. Художні особливості повісті “Климко” (мова персонажів, художня деталь). Мета. Поглибити знання про художню деталь, розвивати навички аналізу художніх особливостей твору, логічне мислення учнів. Виховувати любов до художнього слова. Обладнання: текст твору, ілюстративний

ЕМОЦІЙНІСТЬ. КАТЕРИНА ПЕРЕЛІСНА “ЗМЕРЗ”

II семестр З ЛІТЕРАТУРНОЇ СКАРБНИЦІ (продовження) ПОЕТИЧНА ЗБІРКА 2 Урок 62. ЕМОЦІЙНІСТЬ. КАТЕРИНА ПЕРЕЛІСНА “ЗМЕРЗ” Мета: ознайомити учнів із творчістю Катерини Перелісної; вдосконалювати навички свідомого виразного читання віршованих творів; розвивати уяву, образне мислення; збагачувати активний

Життя – це просто дивна казка, в яку приходимо лиш раз

Матеріал уроку. “Як виникло життя на Землі” (стаття в підручнику). Мета. Продовжувати формувати уявлення дітей про те, як виникло життя на Землі. Розвивати уважність, кмітливість, допитливість. Вчити робити припущення, аналізувати, створювати власні образи. Збагачувати словниковий

НАЙКРАЩИЙ У СВІТІ ЛІТУН, МАШИНІСТ І МОТОРИСТ – КАРЛСОН, ЩО ЖИВЕ НА ДАХУ. АСТРІД ЛІНДГРЕН МАЛИЙ І КАРЛСОН, ЩО ЖИВЕ НА ДАХУ

Мета: продовжити ознайомлення учнів з творчістю шведської письменниці Астрід Ліндгрен; удосконалювати навички свідомого виразного читання, сприяти засвоєнню змісту казки; вправляти учнів у виразному читанні діалогів; вчити уявляти описані картини, розмірковувати над текстом, пройматися почуттями; розвивати