Підсумовуємо прочитане за І семестр. Позакласне читання

Мета. Перевірити, що учні засвоїли упродовж семестру. Прищеплювати любов до рідної країни, бажання вивчати історію свого народу. Розвивати ерудицію, творчі здібності. Стимулювати прагнення учнів до самопізнання та самовдосконалення. Вчити висловлювати свою думку, прислухатися до думки інших. Формувати переконання особистої відповідальності кожного учня за долю своєї держави та народу.

Обладнання. Виставка книг з теми; “чарівна паличка”; круглий стіл.

Хід уроку

1. Організаційний момент.

1. Вступне слово вчителя.

У давнину на королівських бенкетах лицарі сідали за круглий стіл, щоб не було суперечок з приводу того, хто сидить на почесному місці столу, а кому дісталось непочесне. Згодом за такий стіл почали сідати на міжнародних конференціях, дипломатичних переговорах.

Вислів “сісти за круглий стіл” тепер означає почати доброзичливий обмін думками, миролюбні переговори.

У нас є чудова нагода сісти за круглий стіл і підсумувати прочитане за І семестр. Сьогодні ми з вами будемо міркувати, висловлювати власні думки, давати відповіді на запитання.

2. Повідомлення правил “круглого столу”.

> Взаємоповага і доброзичливість.

> Чіткість у висловлюваннях.

> Ніякої критики.

> Активна робота всіх учасників.

> Відкрий для себе нове!

– Чи готові ви їх прийняти?

– Тоді повторюйте

за мною:

Я – учень.

Я думаю, замислююся.

Я – аналізую, висловлюю свою думку.

Я – хочу все знати.

11. Сторінка “Поміркуй і розкажи”.

– Для чого у своєму саду Бог посадив поряд з деревом життя дерево добра і зла?

– Чи відчувають тварини любов і дружбу?

– Якими ви уявляєте майбутніх людей?

– Що руйнує цей прекрасний світ?

– У якому тексті є вислів “Серце Небес”? Де, на вашу думку, воно знаходиться?

– Щодня людини є найважливішим в житті, щоб вона почувалася щасливою? Як у слові може перебувати життя?

– До кого з героїв прочитаних творів можна віднести прислів’я; “Друзі пізнаються в біді”?

III. Сторінка прислів’їв.

1. З’єднайте початок і кінець прислів’я.

2. Вибери і поясни одне прислів’я, яке тобі сподобалося.

IV. Вікторина “Чи знаєш ти?”.

1. Столицею України є місто… (Київ).

2. Державна мова України… (українська).

3. Україну в давнину називали… (Київська Русь).

4. Київ в давнину називали… (матір’ю міст руських).

5. Заклав місто велике, а біля нього Золоті ворота князь… (Ярослав Мудрий).

6. Лист князя Володимира Мономаха до дітей називається… (“Повчання дітям”),

7. Що у Києві є най-най?

8. У 1240 році від нападу татарського війська Київ захищав… (воєвода Дмитро).

9. Могутньою Галицько-Волинською державою правив… (Король Данило).

10. Пісню “Гей, там на горі Січ іде” створив… (народ).

V. Хвилинка відпочинку.

Заучування і виконання нової фізкультхвилинки.

Встаньте, діти, посміхніться,

Землі нашій поклоніться

За щасливий день вчорашній.

І до сонця потягніться,

В різні боки нахиліться,

Веретеном покрутіться.

Раз присядьте, два присядьте

І за парти тихо сядьте.

VI. Гра “Чарівна паличка”.

Учні передають по колу “чарівну паличку”. Кожен дає відповідь на питання: “Що я зробив би для світу, якби мав чарівну паличку”.

VII. Підсумок уроку.

– Чи сподобалась вам така форма роботи на уроці?

– В І семестрі ми багато говорили про світ, про людину у цьому світі. Один український філософ сказав: “Ідеальної людини не буває… В людини змагаються два начала: добро і зло…”. Мабуть, ідеальною є та людина, котра має щирий, доброзичливий характер, розуміє оточуючих, дбає про них. Ми прийшли в цей світ, щоб зробити його кращим. Тому маємо виховувати в собі Людину з великої літери.

УРОК 49 Позакласне читання


1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (Пока оценок нет)
Loading...

Підсумовуємо прочитане за І семестр. Позакласне читання
характеристика образу соломії