ПІДСУМОК ЗА РОЗДІЛОМ СВІТ ГУМОРИСТИЧНИХ ТВОРІВ


Мета: узагальнити й систематизувати знання учнів з опрацьованого розділу; вдосконалювати навички свідомого виразного читання; розвивати спостережливість, творчу уяву, здатність емоційно реагувати на художнє слово, розмірковувати над текстом; виховувати любов до художнього слова.

Хід уроку

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

II. МОВЛЕННЄВА РОЗМИНКА

1. Робота над скоромовкою

Гра “Дощик”

Діти читають хором:

– накрапає дощ (тихо);

– дощ пускається сильніше (голосніше);

– злива (голосно);

– дощ слабшає (тихіше);

– дощ припинився (читання припиняється).

Гава годувала

Гавенят на ганку.

Все приготувала

Гава для сніданку.

Гогель-могель, агрус

І гарячі грінки,

Голубці і рибу,

І смачні тартинки.

2. Робота над чистомовкою

Язик угору – ша-ша-ша,

Наша Маша в ліс пішла.

Язик донизу – са-са-са,

Укусила в ніс оса.

Язик угору – ши-ши-ши,

Машу в лісі ми знайшли.

Язик донизу – си-си-си,

Вуса, вуса у оси.

III. ПЕРЕВІРКА ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ

Гра “У художньому музеї”

Учні презентують свої малюнки до уривка з твору Астрід Ліндгрен “Малий і Карлсон, що живе на даху”.

IV. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ.

ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ

– Який розділ ми завершили вивчати?

Гра “Закінчи речення”

Твори, у яких про серйозне говориться

з добродушною усмішкою, а вади й кумедні риси в характерах і поведінці героїв доброзичливо висміюються, називають… (гумористичними).

– У чому полягає особливість цих творів?

– Які з них вам найбільше сподобалися?

V. СИСТЕМАТИЗАЦІЯ Й УЗАГАЛЬНЕННЯ НАБУТИХ ЗНАНЬ

1. Гра “Хто автор?”

Витівники”

Грицько Бойко

Отакий у мене ніс”

Астрід Ліндгрен

Малий і Карлсон, що живе на даху”

Микола Носов

2. Робота в групі

Коротко переказати зміст гумористичних творів.

1-ша група – Грицько Бойко “Отакий у мене ніс”;

2-га група – Микола Носов “Витівники”;

3-тя група – Астрід Ліндгрен “Малий і Карлсон, що живе на даху”.

Фізкультхвилинка

3. Гра “Чи уважний ти читач?”. Тестування

1. Що хотіли випити до сніданку мама з татом героя вірша Грицька Бойка?

А) Меду;

Б) риб’ячого жиру;

В) кефіру.

2. Кому хлопчина дав м’яч?

А) Петрикові;

Б) Миколці;

В) Сашкові.

3. Яку казку читали малі витівники?

А) “Червона Шапочка”;

Б) “Троє поросят”;

В) “Вовк і семеро козенят”.

4. Кого боялися Валя і Петрик?

А) Вовка;

Б) крокодила;

В) павука.

5. Чим Малий прикрашав вежу із кубиків?

А) Зіркою;

Б) тюфтельками;

В) листочками.

6. Чим накрилися Малий і Карлсон, прямуючи до вітальні?

А) Пледом;

Б) килимом;

В) ковдрою.

Відповіді: 1) б; 2) а; 3) б; 4) а; 5) б; 6) в.

4. Гра “Упізнай автора”

– Була веселою, мала багату уяву, хист до жартів і вигадування цікавих історій. (Астрід Ліндгрен)

– Працював режисером, створив чимало мультиплікаційних, навчальних і наукових фільмів. (Микола Носов)

– Його смішинки про малят і звірят, шкільні й спортивні веселики, скоромовки-спотиканки, загадки дуже дотепні. (Грицько Бойко)

VI. ПІДСУМОК УРОКУ

Гра “Закінчи речення”

– Сьогодні на уроці я вчився…

– Найбільше мені сподобалося…

VII. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

– Пригадайте смішні випадки зі свого життя і розкажіть про них. Спробуйте написати гумористичний твір (оповідання чи вірш) про одну із цих пригод.



1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (Пока оценок нет)
Loading...

ПІДСУМОК ЗА РОЗДІЛОМ СВІТ ГУМОРИСТИЧНИХ ТВОРІВ
контрольна робота олівер твіст