ДЛЯ МАЛЯТ ПРО ЗВІРЯТ. П. РЕБРО “КЛАДОЧКА-ЗАГАДОЧКА”. Г. МАЗУР “ВИГАДЛИВЕ СЛОНЕНЯ”

Мета: вдосконалювати навички правильного, виразного читання; розвивати мовлення, пам’ять, фантазію учнів; виховувати любов до тварин.

Хід уроку

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ

1. Мовленнєва розминка

1) Робота над скоромовкою.

На лозі – оса, а в лозі – коза.

2) Робота над чистомовкою.

На-на-на – бачу сірого слона.

Но-но-но – довгий хобот у нього.

Ну-ну-ну – яблука даю слону.

Ни-ни-ни – люблять яблука слони.

Ні-ні-ні – дайте яблук і мені.

2. Читання тексту В. Паронової “сперечались овочі”

3. Робота над загадками

– Не кравець, а все життя з голками ходить. (Їжак)

– Довгі вуха, куций хвіст,

Невеликий сам на зріст.

На городі побував,

Нам капусту попсував.

Довгі ноги – скік та скік…

Ми погнались, він утік… (Зайчик)

– Хто в зиму холодну ходить злий та голодний? (Вовк)

– уночі не спить, мишей сторожить. (Кішка)

– З хазяїном дружить, будинок стереже.

Живе під ганком, а хвіст колечком. (Собака)

III. РОБОТА ЗА “ПІСЛЯБУКВАРЕМ” (с. 94-96)

1. Опрацювання вірша П. Ребра “Кладочка-загадочка”

1) Мовчазне читання вірша учнями.

– Який у вас настрій після читання вірша? Чому?

– Про кого ви читали?

– Як ви розумієте вислів “кізочка прудка”?

– Яка пригода сталася з кізкою?

2) Виразне читання

вірша.

– Дайте відповідь на питання, що стоїть у кінці вірша.

Фізкультхвилинка

2. Опрацювання сторінки “Читай і збагачуй свої знання і вміння” (с. 95)

1) Читання слів у стовпчиках.

– Швидко читайте, правильно вимовляйте!

– Читання трискладових, двоскладових слів.

– Читання слів з наголосом на першому складі.

– Читання “ланцюжком”.

– Читання стовпчиків слів кілька разів, щоразу швидше і швидше.

– Читання слів-родичів.

2) Гра “Складай-читай”.

– утворіть пари слів.

Кладочка

Лежить, біжить, прудка, вузька

Кізочка

3) Гра “Розпізнай тварину за описом”.

– Сірий, полохливий, довговухий – …

– Руда, пухнаста, хитрюща – …

– Маленький, сіренький, колючий – …

4) Гра “Хвости”.

– Закінчіть речення.

Полохливий як…

Голодний як…

Хитрий як…

Сильний як…

Колючий як…

Почервонів як…

5) Робота над загадкою-добавлянкою Л. Вознюк.

3. Опрацювання сторінки “Читай і світ пізнавай”. Читання оповідання Г. Мазур “Вигадливе слоненя” (с. 95)

– Яких тварин побачили діти в зоопарку?

– Що здивувало слоненя, коли воно побачило дітей?

– Чому діти аплодували слоненяткові?

IV. ПІДСУМОК УРОКУ

– Про яких тварин ішлося у творах?

– Що нового ви дізналися на уроці?


1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (Пока оценок нет)
Loading...

ДЛЯ МАЛЯТ ПРО ЗВІРЯТ. П. РЕБРО “КЛАДОЧКА-ЗАГАДОЧКА”. Г. МАЗУР “ВИГАДЛИВЕ СЛОНЕНЯ”

загадки про народну мудрість